søndag 6. juli 2008

Pay it forward gave i posten:=)

Da jeg gikk i postkassen i dag lå det en gave fra Astrid Fjordheim
Pent pakket inn og et nydelig kort som hun kanksje har laget selv?
Jeg elsker å få gaver i postkassen og iallefall når en minst aner det:=)
~~


Heldigvis klarte jeg å tenke at det kunne være lurt å finne fotoapparatet:=)
Inne pakken lå det et sett telyse staker. Helt nydelige ,ja dere ser de selv her:=)
~~

Et flott hjerte med roser ( laget dette også selv?) En pakke servietter, en sjokolade:=)
Mmmmm kjempegodt gleder meg til å spise den:=)
~~
En flott liten hvit brikke med et fint blomstermotiv på:=)
~~

Tusen tusen takk Astrid , det varmet å få en sånn fin gave:=)

Så er det ny runde på meg:=) De tre første som legger igjen en hilsen får en gave i postekassen sin innen 365 dager:=)

Nå skal jeg finne et fint sted til hjerte og brikken og kose meg med sjokoladen:=)

Ha en fin søndagskveld alle sammen :=)


24 kommentarer:

Anne sa...

Gave helt sånn uten videre, dumpende ned i postkassa ?? sakl si deg stri må være litt av en dame, men så er det da deg sikkert vel fortjent også :-)

Lysene kan du jo ha på utebordet med mygglys i, når kvaldene nå so smått begynner å bli mørkere og myggen innpåsliten. DU!!! Mygglys ja.... hva med "mannfolklys"..., når de begynner å bli innpåslitne..., ny nisje ja..., omskolering på gang her nå..., for det bor jo en liten grunder i oss alle...

Klem herfa, for nå fikk jeg sannerlig noe å tenke på :-)))

Anonym sa...

Å,så moro det må være å få noe så fint i posten, sånn "just like that". Kjempefine saker og DET søte hjertet:) Koselig blogg du har, også - har vært her før men ikke rotet meg til å skrive en hilsen før nå. Jeg kommer tilbake - kom gjerne på besøk hos meg du, også:) Fin uke!

Mjuka sa...

Åh vilka vackra gåvor du fått!! Förstår att du är glad
Ha en fin vecka
kramar Malin

frk.Kreativ sa...

Så koselige ting du har fått i posten :) Ha en fin uke du også!

Fjordheim sa...

Hei.
Glad du likte tingene jeg sendte. Ja hjertet har jeg sydd.
Håper du får en flott uke
Klem fra meg :)

Heidi og Cathrine sa...

Takk for hilsen på bloggen min. Koselig :O)
Tenk pakke i postkassen..., så morro. Og så mye fint du fikk da.
Ikke det spor rart at du ble glad :O)

Her hos meg må jeg bare ta et skippertak med husarbeid i dag.. stønn.. Det trengs virkelig, men må bare vente litt...
Eldstemann skal på o-løp og være borte noen dager, så av erfaring så er det lurt å drøye`n til han har reist...

Håper jeg også får ordnet litt mer i campingvogna i dag. Det er jo nå som en skal "style" at det er mest morro ;O)
Ha en flott dag !!

♥ H@rmoni ♥ sa...

Gøy med gave i posten. Kjempefint hjerte.
De sinkpottene du har fått tidligere var jo så flotte! :O)
Fortsatt god sommer!

ANETTESHUS.COM sa...

Så fin gave! Gøy med overraskelser! Ser jeg er aaalt for sent ute til å få det samme;( Men idèen var god i allefall ... har ikke funnet noe lignende på andre blogger.

Ha en fortsatt fin uke!
Anette

Lilla Blanka sa...

Hej!
Vilken jättefin gåva!!!

Underbart att få presenter bara utan anledning :)

Kram
Mia

liven sa...

Så fin pakke du fikk i posten da!!
Er veldig gøy:O)
Ha en fin uke videre:O)

Ann-Cathrin sa...

Så mye fint du fikk da! Hjertet var kjempesøtt:)

Anna Lisa sa...

kjempe fin gåve du fikk!!
kjempe heldig!!
det er altid koselig med overraselsar ja

håpar du har ein fin sommar og kosar deg!!
klem

Unknown sa...

Så koselig å få en slik flott pakke da, heldige du :) Og så fine feriebilder under her, ser ut som dere koste dere på ferie ja! Her pøser det ned på tredje dagen, håper solen snart kommer tilbake... Ha en fin uke! Synnøve :)

Whoopsi Daisy sa...

TAKK for koselig hilsen på bloggen min. Setter veldig pris på en kommentar.
Heldig du var da som fikk så fin en gave.
Nyt sommeren !!!
Mvh
Whoopsi Daisy

Tulip sa...

Koselig gave du fikk!
Moro med overraskelse i posten.
Ha en fin uke!

Malin sa...

Hej!
Va bra att du hittade till min sida så jag hittade till din. Vad mycket fina saker du visar. Å vad roligt att få en gåva så där bara!
Ha en jättebra dag!
Kram Malin

Tjohalia sa...

Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till! Kram Sandra

Huset på toppen sa...

Koselig gave du fikk i posten i pay it forward. Jeg har selv vært med, og jeg har sendt avgårde mine gaver for en god stund siden!!!

Ønsker deg en riktig fin og God Sommer!!
Klem

Marie sa...

Så mycket fint du fick, alltid kul att få paket i brevlådan!

Trevlig kväll!
Kram Marie

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Vilka vackra gåvor du fått!
Ha en bra vecka/Kram irene

Christinas låvebutikk sa...

Hei! Så masse fint du har fått!!
Tusen takk for alle hyggelige kommentarene fra deg!!
Er ikke mye annet enn innlegg på meg for tiden!
Men nå er jeg blitt gress enke å da vettu!!
Ønsker deg en nydelig sommer videre!!

MiaMaria sa...

Hej1

Vad kul att det dimper ner så fina gåvor i lådan!

Ha´det så himla gott denna vecka!
MiaMaria

Inspiration i vitt sa...

Hej, det var väldans fina gåvor du fick, ja man blir som ett barn när man får paket på posten.
Gott med choklad också.
Kram på dig/Ingela B.

tinemor sa...

Så fin gave du har fått!!
Gøy med gaver , - både å få og gi.
Ønsker deg en flott uke!