lørdag 1. januar 2011


Et Riktig Godt Nytt år 
til dere alle sammen.
håper dere hadde en hyggelig feiring i går kveld.
her var det en rolig kveld.
Mor sitter alltid inne med hundene denne kvelden.
Og dette gjør meg med glede..

Og jeg er så glad for at Eyas ikke brydde seg om rakkettene og smellene utenfor.
var veldig spendt..


Året 2011 starter ganske rolig for min del..

En god daybed og et godt pledd tullet rundt meg  ,
En god kopp te..
og noen blader  og tv titting , da er denne dagen perfekt for meg..
Koselig å se hva som skjer på interiør fronten dette året
eller så smått begynne planlegging av hage livet..
rett og slett en rolig dag...


En liten utskeielse..
men skal love dere det blir lenge til neste gang..
nå er det tilbake til sunn mat igjen..
jeg har vært flink til å bevege meg hele juleuken..
Bunaden skal jo passe til våren..
så her nytter det ikke å fortsette med julens utskeielser..



Dette pleddet fikk jeg av husnisse..
ble veldig glad ,
for jeg hadde kikka på det
og ønsket meg det..
Det er en snill husnisse i dette huset !



Ønsker dere alle en riktig fin 1 januar 2011..
Et nytt år med blanke ark..
Kos dere og nyt dagen  !

47 kommentarer:

Landcharm sa...

Ønsker deg et nytt og godt år! En god start du har hatt ser jeg - fortsett og kos deg, så håper jeg vi holder kontakten.

Home and Lifestyle sa...

Dear Kerstin, for you and your faily my best wishes for 2011!! I hope to visit your blog many times again this year!

***HAPPY NEW YEAR***

Many hugs, Ingrid

emilias gömmor... sa...

Önskar dig en god fortsättning på det nya året! Vilken snäll husnisse som kom med den fina pläden!

Kram Mimmi

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du har varit riktigt snäll som får så fina gåvor, vilken underbar pläd. Den hustomten ska du vara rädd om.
Ha en fin nyårsdag och god fortsättning på nya året.
Varm kram
AnnaMaria

Lappeline ♥ sa...

Godt nyttår ..hadde også en fin kveld i går.....Amadeus bry seg heller ikke om raketter og smell heldigvis...
Dagen i dag skal jeg være sammen med symaskinen og litt familien da..første nyttårforsett er å gjøre ting FERDIG.....hm håper jeg klarer det...men er jo snart i havn med jakken da....
Ha en vidunderlig dag Kjerstin
Klem til deg

liven sa...

Hei og godt nyttår Kerstin!!
Koselige bilder og pleddet ser deilig ut!
Høres ut som du skal ha den perfekte 1.nyttårsdag....ikke lett å bevege seg ute på denne klinka isen!
Er begynt å rydde bort litt sånn typisk god jul ting....men noe skal få være litt til!
Ha en fortsatt fin dag :o)
Nyttårsklem fra meg!

Synnøve sa...

>Å så koselig det så ut, fine bilder, og deilig å kose seg med nye interiørblader... Godt nyttår til deg og dine, her må det også bli slutt på spisinga nå...! Bare i dag igjen da ;) Klem!

ANETTESHUS.COM sa...

Et riktig godt nytt år til deg også, kjære bloggvenn!!

STØRSTE klemmen
ANETTE:)

My home is my Castle sa...

Herlige bilder du viser..
jeg fikk og ett pelspledd til jul, bare mitt er hvitt. Såå deilig <3

Tusen takk for din hyggelige kommentar inne hos meg :)

Ønsker deg et Godt nytt år..
Klem,Kari

Viola sa...

Ser ut som en mysig start av året..tänk om du kunde komma till oslo den helgen, kommer själv lördag em och tänkte gå på mässan på söndag och jag har 2 st fribiljetter, sonen vill inte följa med så kommer du..så bjuder jag dig..:-) ha en fin första dag, klemmer

(eddas) sa...

Ja..der så det riktig deilig ut og legge seg nedpå:)
Rolig her og i dag...bare Tv og avslapping og litt mere go mat..men når modern drar mandag kveld er det kroken på døren:)
kos deg med hyggelig interiørlesing...
klemklem

Livy sa...

Heisann!
Riktig godt nytt år! Ser ut som en perfekt start på det nye året!

Klem fra Livy

Christine sa...

Godt nytt år, Kerstin!
Takk for all "blogghygge" i året som har gått ;o)
Høres ut som om vi har en ganske lik 1.nyttårsdag... Interiørmagasiner, te, pledd, tv-titting og kos her også!
Ønkser deg en riktig god nyttårshelg!

Klem Christine / Det Hvite Huset

Just a Little Vintage sa...

Godt nyttår kjære deg=)!

Så bra at det gikk fint med Eyas=)!! Koselige bilder, det pleddet så bare kjempe godt ut;)!!! Her har jeg malt i dag og om litt skal jeg skru opp en hylle på badet;)! Gleder meg til vi ses igjen=)!

Nyt dagen videre=)!
Klemmer!

irene sa...

Godt nytt år till deg også!
Fine bilder! Ja, det blir skoj å se vad det nye på interiörfronten blir i år!

Klem Irene

Havfruen sa...

Så godt å lese at Eyas tok feiringen med ro:) Gikk veldig bra her også.
Som hundeeier skal man være inne sammen med hundene. Det har jeg gjort i alle de år også.

Det pleddet så bare helt nydelig ut..skjønner godt du har kosa deg der i dag, blant puter og kos:)
Ja, her skal den smale livstil tilbake også. Buksa strammer etter juleferie.
Riktig godt nytt år og takk for det gamle, gleder meg til å følge deg i 2011 også Kerstin:)
Klem fra meg:)

Norregård sa...

Vad mysigt!!!

Gott Nytt 2011;o)
Kram Malin

Synnøve sa...

For en herlig start på året du har hatt :)
Jeg har ryddet ut julen, gått tur og ellers har jeg bare slappet av i dag.


Nydelige bilder og pledde var kjempefint. Snill husnisse dere har:)
Dennis ble heldigvis ikke redd i går han heller.Ikke i dag heller.

Ha en fortsatt fin kveld
Klem Synnøve

Tonemor sa...

For en nydelig gave du fikk av husnissen. Herlig.
Flott at Eyas tok feringen men ro, vi var fryktelig spent her i huset også. Gammel hunden har aldri brydd seg om rakettene men vesle Kayac har jo aldri opplevd slikt før. Men, ingen grunn til bekymfing Kayac sov det meste av kvelden. godt!!!
Klem Tone

Thelma Louise sa...

godt nytt år til deg...så sikkelig idyllisk ut den koseplassen.:-)

jeg satt også inne med winnie..hun var stressa...men roet seg og fikk være med bort etter at kaoset hadde gitt seg.:-) og ble "festens midtpunkt"

klem

Emmeline sa...

Godt nytt år Kerstin:) Du har så NYYYYDELIGE bilder på bloggen din i dag. (ikke bare i dag altså...men likevel) Blir inspirert. Har sittet og bladd i blad etter blad for å finne inspirasjon i dag. For noe må man jo erstatte julepynten med...Kan liksom ikke tømme alt uten noe;)

Du har vært så flink dette året syns jeg...Verre med meg. Var flink helt til de siste seks ukene da falt jeg i do, men i dag er jeg i gang igjen...Iallefall LITT MER I GANG enn jeg har vært på lenge:) Kos deg med hunder og nytt pledd og godt nytt år:)

walnutandvine sa...

Kerstin,
So nice of you to visit! Your perfect day is my perfect day! I'm on my couch, under my blanket with coffee, watching TV!
Happy New Year!
Rebecca

Unknown sa...

Happy New Year! And good ' bloggings moments ' there !

Cintia

Mjuka sa...

Gott nytt år Kerstin!!
Så mysiga bilder du visar!
Kramar i massor
Malin

Datt sa...

kooooselig, det gode liv! Og fine bilder! :)

salige lavendel sa...

Fikk veldig lyst å hive meg oppi den deilige sofabenken og bla i de magasinene =) Teppet du fikk må jo være utrolig herlig å pakke tundt seg på kalde kvelder!! Takk også for kjempekoselig hilsen hos meg, ser fram til å følge deg også videre i 2011.

vitadrömmarobusigabarn sa...

Önskar en god fortsättning på till det nya åretså otroligt fint det var här hit kommer jag tillbaks Kram Tina

Anita fra hjerterommet sa...

ÅÅ det teppe ser jo bare så mykt og herlig ut:))

Vært aaaalt for mange utskeielser her hos meg så nå må det strammes inn kraftig kjenner jeg:)

Klem

lavendel mio sa...

Å så nydelige bilder du viser:)
Du har fått en flott start på januar ser jeg:)
Klem Hanne

Tulip sa...

Hehe...ja her nytes de siste rester av julebakst, før hverdagen setter inn for fullt!

Kosebilder:)

Godt nytt år til deg!

Tulipa sa...

Hej!

God fortsättning på det nya året!

Vilken härlig pläd...

Igår var vi på ett kalas med många hundar, men alla djuren verkade ta det med ro...tack och lov...

Kraam Mariette

moa sa...

Å dette så bare kos kos kos ut!!!!
og et happy nytt år til deg!
klem

Josefine sa...

Hei på deg søte venn...

Så koselige bilder! Og pleddet ser helt fantastisk ut...Og så bra at det gikk fint med Eyas i går. Vita sovnet en time før rakettene begynte, og hun sov seg gjennom hele lurvelevenet...hi.hi

Vi har tatt bort julen i dag. I kveld har vi hatt besøk. Litt vemodig å tenke på at juleferien snart er over. Men heldigvis er det mye å glede seg til i det nye året! Stor go'nattklem fra meg

Prinsesse Elin sa...

Hei på deg
Godt nytt år forresten. Her ble det også tatt helt med ro. Nå er jeg lei julemat, julepynt, juleprogrammer og alle ord med jul i. he he nå vil jeg ha vårblomster og pastellfarger...derfor ble det gjort minst mulig her hjemme i går. I dag er jeg klar for å få ut siste rest av julens overflod ( les: alt i kjøleskapet he he) og juletreet.
Har allerede planer om ommøblering så dagen kommer nok til å bli veldig fin. Ønsker deg også en nydelig dag. Klem fra Elin:)

Fjordheim sa...

Det var et nydelig pledd.
Ønsker deg et ritkig godt nytt år med mange gode opplevelser :)

hagagården sa...

Hej
Men så mysigt du ser ut att ha det där med fina tidningar mm.
Kram o ha en fin dag.
ninni

Hanna sa...

Så mysiga bilder.
kram
Hanna

Jannicke sa...

Godt Nytt År, Kerstin :o)
En flott kavalkade i forrige innelgg - og skikkelig kosebilder her.. :o)
Håper 2011 blir et godt år for oss alle sammen.
Klem J.

Vintage House sa...

hej
Vilka härliga bilder :)
Tack för all inspiration förra året ser fram emot ett nytt härligt år..
kram
sandra

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Gott Nytt År!

Låter som en riktigt härlig start på det nya året, det kan behövas om man ska orka med resten. ;)

Ha det gott!

Puumuli sa...

Vad skönt att sitta/ligga och läsa tidningar med en kopp varmt! Pläden ser ut att vara underbar. Ha en trevlig början på veckan!

Kram
Sari från Puumuli

PS. Har börjat lägga till inlägg på svenska i min blogg så att alla ni utanför Finland också kan följa den.

Bluggi buggi blogg sa...

Pleddet ditt var herlig. Et sånt et ville jeg gjerne hatt :)
Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår :)

Trude :)

h.espe sa...

Hei, og riktig GODT NYTTÅR til deg Kerstin ♥

Ja, så er jule- og nyttårsferingen tilbakelagt, og ett nytt år ligger uberørt fremfor oss. Krysser fingrene for at det bringer med seg det beste for oss alle! Planene er iallfall mange, så det kan umulig bli kjedelig ;o)

Har vært en glede å følge deg i året som nå ligger bak oss, og jeg ser virkelig frem til å følge deg videre!!

Ønsker deg en flott uke!!

Goklem fra Hildegunn

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej Kerstin!
Låter som en underbar start på det nya året!! Här njuter vi också av ledigheten.... i morgon ska jag susa iväg till blombutiken och till Press stop för att inhandla norska och danska magasin som jag brukar köpa men inte hunnit med att inhandla ännu...

Kos dig, ha det gott!
Kram monica

MariMaja sa...

Så koselig og deilig den sengen så ut da! Grei husnisse du har ;)
Ønsker deg ett strålende nytt år ;)
Klem fra Maja

Min Verden sa...

Godt nytt år - og for noen nydelige bilder :) Skulle du bli lei av den bikkja, send den til meg :) Jeg savner hunden min så jeg får helt vondt! Vel, kanskje i løpet av 2011 - vi får se. Eneste lyspunktet var da jeg skulle gjøre rent til jul...

Anitas hus sa...

Godt nytt år Kjerstin!
Nydelige bilder, skjønner godt at du har kost deg her. Sofa, pledd en stor kopp te og en haug med interiørblader, ja da er livet herlig:D

Ruffen reagerer heller aldri på rakketter og godt er det. For helt vondt av de dyra som ligger å skjelver på denne kvelden.

Nå er hverdagen her igjen, men jeg begynner ikke før 12 i dag. Skolen rakk ikke å få ferdig timeplanen vår før jul. De har jo bare hatt et halvt år på seg^^,) Men det gjør ikke meg noe:)

Ha en fin dag og takk for alle de fine innleggene fra deg i 2010. Gleder meg til å følge deg videre i 2011!
Klem, Anita:O)