mandag 31. oktober 2011

Nespresso bloggerkonkurranse – Ny butikk i Bergen

Dere som legger igjen anonyme svar, må legge ved et navn slik at jeg kan forklare event hvem som vinner  O=)
Ellers blir det vanskelig å finne ut hvem av dere anonyme som event vinner O=)

 Vil du være med på konkurranse om å vinne en Nespresso maskin ?
Les under her og svar på spørsmålet ..
Så er du med i trekningen...
om en av disse tre maskinene.


Ny Nespresso butikk åpner i Bergen i høst
Butikken i Bergen blir den fjerde i Skandinavia og er én av bare ti Nespresso-butikker i verden med selskapets helt nye butikk-konsept på Strandgaten 7 i Bergen, og blir dermed Nespresso Norges første egne utsalgssted utenfor Oslo.
 Butikken i Bergen kommer i celebert selskap med mer enn 200 butikker fra Oslo til Sydney og München til Miami. I tillegg blir det den første i Skandinavia utenfor hovedstedene – men så kan man jo kanskje si at Bergen er Skandinavias fjerde hovedstad.
Flunkende nytt konsept
I hjertet av det nye boutique-konseptet nye spesifikke områder som har blitt designet for å tilfredsstille ulike forbrukeres behov og preferanser. Som ny Nespresso-kunde kan du utforske de ulike kaffemaskinene og smake på de 16 ulike kaffevariantene i en avslappende og varm atmosfære. Er du allerede kjent med merkevaren kan du gjøre kjøpsprosessen din enkel og raskt.



Konkurransespørsmål:
Hvor mange varianter inngår i det faste Nespresso-kapselutvalget?






Det eneste du trenger å gjøre er å svare på spørsmålet
Hvor mange varianter inngår i det faste Nespresso-kapselutvalget?

Om en uke , mandag 7 november trekker jeg en heldig vinner...
ER du med ??? Lykke til !!

63 kommentarer:

Dronninghuset sa...

GRATULERER MED DENNE FLOTTE BUTIKKEN. HELDIG DERE I BERGEN.

SVAR:DET ER 16 stk.
Jeg er med og ønsker meg VELDIG VELDIG VELDIG en Nespresso-maskin ;-)
KLEM TOVE

Anonym sa...

Hei.
Åh,så herlig det hadde vært å vinne:)
Svaret er 16.

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Unknown sa...

Herlig premie, og heldige dere med butikken!
Svarer 16 stk kaffevarianter

Krysser fingre og tær, hadde vært kjempekjekt med ny kaffemaskin:-)

Agnes

Kerstin sa...

Ååå, så spennende. Jeg mener det er 16 stk. Gøy dette her :)
Jeg kommer muligens til Bergen 24. november og da kommer jeg innom og hilser på i butikken :) Hadde vært så gøy å treffe deg og se i den fine butikken :)
Klem fra Kerstin

(eddas) sa...

Ja,ettersom det står at en kan smake på 16 varianter..så er det vel 16 da:)
håper du bare koser deg for tiden
klemklem

liven sa...

Heisann

Det skulle vel være 16 det da!!

Ha en fin dag Kerstin :o)

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Heldige dere som har slik en flott butikk!
Jeg ønsker meg veldig en Nespressomaskin!!

Svar: det er 16 varianter!!

Ha en fin dag!!

Klem:)

vholmedal@gmail.com sa...

Jeg ønsker meg veldig en flotte Nespresso!! :D

Hvor mange varianter inngår i det faste Nespresso-kapselutvalget?
16 STK.

Mvh,

Magdalena sa...

spennende... !! spennende at den kommer til vår lille by, spennende å bli med i konkuranse! og jeg elsker disse kaffetypene!
15 er tallet!
ønske ønske...!!
klem magny

Bondekjerringa sa...

En slik hadde jo vært perfekt i vår nye bar! Svaret er 16 :) Tvi tvi!

Anonym sa...

16 varianter :-) Flott blogg du har.

Lenas hjem sa...

Gratulere med ny butikk:-))

Hadde vært flott å vinne en slik:-).
svaret er 16.

Mvh Lena

Berit sa...

Skal vi se.. 16 vrianter, det blir én til avis før frokost, èn etter lufteturen med hundene, én il ettermiddagskaffen, én når det kommer besøk, én i sofakroken med ei god bok, en til trøst når det er kaldt og regnvær ute- og enda er det varianter til andre anledninger! Det ville vært perfekt :0)

lavendel mio sa...

Å lekker premie:)
Den vil jeg gjerne bli med på:)
Svaret er 16 stk kaffevarianter.
Ha en fin uke, klem Hanne

Eddan sa...

Oj vilken fin utlottning :-)!

Det verkar som att det finns 16 olika kaffesmaker och jag är nyfiken på att smaka allihopa ;-)!

Kram från Anette

Eli Kristin Magnussen sa...

Wow, herlig konkurranse! Lykke til med ny butikk, kjekt for en kaffeelsker som meg! :)

Svaret her er 16!!

*vil svært gjerne vinne*, tvi tvi!!

Eli Kristin
eli.magnussen@enivest.net

Just a Little Vintage sa...

Morro!! Jeg er med;)!
Svar: 16 stk.

Ha en flotters dag!
Klemmer!

Anonym sa...

Gjett om jeg gjerne skulle vunnet en sånn maskin!
Det finnes 16 ulike kaffevarianter :)
Klem Ann-Kristin

Anonym sa...

Gleder meg til butikken:-) svar: 16 stk. Jannecke

Drømmedama sa...

Hei,
Jammen er vi heldige som får denne flotte butikken til BERGEN. STORT UTVALG MED HELE 16 forskjellige SMAKSOPLEVELSER:-))
jeg krysser fingrene og tærne for fiiiiiin premie:-)
Hei fra meg:)

Anonym sa...

16 varianter fins det ! Krysser fingre for litt flaks på vinnerfronten no !! Gerd

Anita J sa...

16 er svaret :-) Krysser fingrene for at jeg er den heldige... Lenge tenkt på å kjøpe en slik ;-)

Anonym sa...

Svaret er 16

Og jeg vil så veldig gjerne vinne en ny nespresso maskin, den gamle har tatt kvelden og jeg savner veldig god nespresso kaffe..

Crinoline sa...

Hei,Kerstin. Svaret er 16. En slik maskin står høyt på ønskelisten så jeg krysser fingrene ....
Hyggelig med et innlegg fra deg igjen.Ønsker deg en fin uke.Klem

Irene sa...

Svaret er 16. ÅÅÅ så gøy det hadde vært å vinne, da jeg ikke har råd til å kjøpe en ! Bor i Bergen så da er det lett for meg å besøke den fine nye butikken!
Klem fra Irene A.

Nikoline sa...

Det er 16 forskjellige variantar:0)
Ha ein fin kveld og kos deg med november som står for døra - månaden me VERKELEG kan dilla og dalla fram mot advent!

Anonym sa...

Det er 16 varianter i Nespresso utvalget.
Ønsker meg denne MASSE MASSE MASSE.....

borgny_bjerke@hotmail.com

Huset på toppen sa...

Hiver meg på konkurransen..det er 16 kaffevarianter :)
Gleder meg sånn til butikken åpner i Strandgaten... har ventet siden august..

heges verden sa...

Vil gjerne være med å vinne en så flott Nespressomaskin.
Svaret er 16 varianter.
Hilsen Hege

Charlotte sa...

Vil gjerne være meg jeg også og tipper som de fleste andre her 16...:)
Krysser fingre..
Og gratulerer så mye med ny butikk.
Klem Charlotte

Fruen på Skogmo sa...

Den som intet våger intet vinner, så jeg blir gjerne med på konkurransen.

Svaret er 16 kaffevarianter ;o)

Ha ei finfin uke!

Anonym sa...

16 ulike kaffevarianter. Stilig maskin. Ha en fin kveld.
Mvh. Emma Nina

Anonym sa...

Hei!
Det er 16 forskjellige kafevarianter i Nepresso's standardutvalg.Hadde vært utrolig gøy å vinne en slik flott kaffemaskin... :)
Gratulerer medny,flott butikk!
Hilsen Bjørg Mari
(bmkvinne@online.no)

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Det finns 16 ulike varianter i standardutvalget.

Men det viktigaste spørsmålet är ju - när åpner butikken!?! :-)

Ha det gott!

marits provence sa...

Hei Kerstin!
Tror det er 16 faste kaffevariatnter og i tillegg kommer variasjoner et par ganger i året. Men variasjonene inngår ikke i det faste utvalget.
Klem fra Marit

Beret sa...

Fantastisk flott premie. Krysser fingrene og åper at jeg er den heldige vinneren.

Svar: det er 16 stykk

Alven sa...

Hei :-)

Svaret er 16 stk :-) Kjempe premie :-)

Klemmer ifra meg :-)

Maria ( Idekroken ) sa...

Så herlig med ny butikk! ;) Jeg har vært i Bergen kun 3 ggr. og vært utrolig heldig med været! Vil gjerne tilbake, for det er en utrolig vakker by. Lykke til med butikken!
Svaret på oppgaven er 16 stk. Så er det bare å håpe ;)

Klem fra Maria ( idekroken )

Boxfish sa...

Trur det er 16.

Line:)

Fra huset i svingen sa...

Jeg er gjerne med :-D
Svaret er 16!

Klem Karianne

Anonym sa...

åå..er så spennende med slike konkurranser!
Du har en herlig blogg:)
svaret på spørsmålet er 16!

klem fra vibeke
vibhegg@hotmail.com

Helene sa...

Endelig er dere her i Bergen :-) Vi er snart tom etter ladning fra Barcelona, greit å slippe å reise langt/betale porto for å få de i hus!
Svaret er 16 stk.

Hilsen Helene ( helenerosvoll@hotmail.com)

Anonym sa...

16 varianter, en ny hver dag, det er bare å begynne i den ene enden på gode smaker, og deretter begynne påny etter 16 dager... Og slik går no dagan'..... :o)
Hilsen Janne.
janne.overdal@lyse.net

Anonym sa...

16 varianter, en ny hver dag, det er bare å begynne i den ene enden på gode smaker, og deretter begynne påny etter 16 dager... Og slik går no dagan'..... :o)
Hilsen Janne.
janne.overdal@lyse.net

Nina sa...

Hei, fant deg hos Marits Provence :-)
Gratulerer med Nespresso-butikk :-D

Svar: Det inngår 16 varianter i det faste Nespresso-kapselutvalget?


Mvh
Nina

linn_evanger@hotmail.com sa...

Fantastisk konkurranse! :D

Det er 16 kapsler i det ordinære utvalget :) Gleder meg til Nespresso blir tilgjengelig her i Bergen! *Krysse fingrene*!

Mira sa...

Gratis med ny butikk!

Svarer 16 stk.

Håper på vinnerlykke!

Klem fra Mira.

Gunn sa...

Det er 16 varianter :-)
Mvh
Gunn
Gunn.holko@broadpark.no

Anonym sa...

Sjekket nettopp på Nespresso og 16 stk skal være det riktige svaret:)

Anonym sa...

Svar: Det er 16 stk.
En Nespressomaskin står høyt på ønskelisten, det hadde hvert en super førjulsgave.

Gry Hunæs
hunes@tertitten.com

MissMette sa...

Det skulle bli 16 varianter :)
Herlig premie som jeg gjerne
vil være med på :) Klem fra Mette

Anonym sa...

Jeg har ønsket meg nespresso maskin i flere år, så denne konkurransen må jeg bare være med på. Svaret er 16 :-)
tin_tin136@hotmail.com

Karianne og Vegard (veien til hjertet) sa...

Åh, det er akkurat sånn kaffemaskin vi ønsker oss (men ikke har penger til akkurat nå..). Vi bodde en mnd i sommer hos noen som hadde en Nespresso maskin, vi ble frelst, selv jeg som ikke likte kaffe fra før ble frelst! Må bare sitere George Clooney: Nespresso, what else? ;)

Vi hadde blitt så GLADE om vi hadde vunnet en sånn :) *håpehåpehåpe*

Svaret er 16:)

Klemmer fra Karianne

Miranne sa...

Det er 16 stk kaffivariantar.
Den maskinen hadde passa veldig godt her i huset :o)

Anonym sa...

Hei, det er 16 varianter. Har veldig lyst på en god kaffemaskin, så kanskje denne gang...

sigfridpettersen63@hotmail.com

Charlotte sa...

Hei!

16 varianter inngår i det faste Nespresso-kapselutvalget.

Klem Charlotte :-)

Maren sa...

Hei Kerstin!

For en glimrende konkurranse!
Som fattig studentinne blir det lite penger på julegaver, og det eneste kjæresten min ønsker seg til jul er en slik kaffemaskin :) Jeg krysser fingrene mine!

Svare på konkurransen er 16.

Mvh Maren
nakkenm@gmail.com

h.espe sa...

Hei Kerstin, og takk for koselig helgevisitt :)

Jeg er kanskje for sent ute, men tallet skal iallfall være 16 :)

Nydelig uke ønskes deg min venn!

Klemmer fra Hildegunn

Citronpiken sa...

Kaster meg på i siste liten og sier 16 (mens jeg gleder meg stort til onsdag!!)

HD Wallpapers sa...

That was alluring! Thanks for the extent interpretation! I even did an appraisal on my website! Why am I using squeal script everywhere!
***If you have to use this one, try not to put it on every post on someone's blog...

kristen stewart hot sa...

Greatful and nice blog, Thanks.

Anonym sa...


سواء كنت بحاجة إلى فك وتجميع أثاث جديد أو أثاث موجود ، فلدينا جميع الأدوات المناسبة لهذه المهمة.
يتمتع فريق الخبراء لدينا بالخبرة للتعامل مع أي نوع من الأثاث بأكثر الطرق أمانًا.
يمكننا تفكيك أثاثك ونقله إلى وجهة جديدة ثم إعادة تجميعه في منزله الجديد، لا توجد أجزاء مفقودة ، ولا تلف ، ولا ضياع للوقت.
تفكيك الأثاث إلى أجزاء مسطحة يتيح نقله بأسرع الطرق وأكثرها فعالية، مما يقلل بشكل كبير من تكلفة النقل.
يمكننا نقل أثاثك من أصغر شقة أو أكبر منزل سكني، من مكتب صغير أو مبنى تجاري كبير، نحن متخصصون في التحركات الحاسمة في الوقت والفعالة من حيث التكلفة.


شركات نقل عفش بخميس مشيط

ارخص شركة نقل اثاث بخميس مشيط

Anonym sa...


مكاتب نقل عفش بابها

اسعار نقل اثاث بابها