søndag 7. august 2011


Det hagler ikke akkurat på med innlegg fra meg om dagen dere,,
Dagene har vært travle siden jeg kom hjem fra ferie..
Dagene har vært fyllt opp med jobb i Den Grønne Baljen...
Masse varer er blitt pakket opp , vasket, priset og satt inn i butikken..
men det er kjempemoro...
Lover dere at jeg kommer snart med innlegg om interiør hjemmefra snart.


Fant igjen mine private kjøp som jeg bla gjorde hos Viola og hennes loppis venner..
Det skal dere få se snart..



Det er uten tvil spennende på jobb om dagen....
he rom dagen hadde jeg et meget spennende besøk..
dere kan lese om det hvis der klikker på linken under.



Spennende ting skjer på hjemme fronten også..
men det tar tid...
Får høre mer om det senere...



Føler høsten er rett rundt hjørnet om dagene...
Men det er sikkert for de det er grått og regn..

Flere som føler det slik??
Men August er en sommer mnd...
Og det er enda to uker til skolen begynner på igjen.
vi får nyte sen sommer dagene der det passer best..
inne eller ute..

O=)O)



Ta en kikk på denne linken også da---
Interiør & Boligmessen 2011, Bergen 

Ønsker dere alle fine august dager..

33 kommentarer:

Havfruen sa...

Mye lekkert på bildene dine Kerstin:))) Flott:)
August er en sommermåned men jeg kjenner på at høsten er rett rundt hjørnet. Men høsten er en fin tid som jeg liker veldig godt.
Du stortrives på jobb skjønner jeg.....ikke rart!!!
Klem fra meg:)

Home and Lifestyle sa...

Is that all in your shop? You have wonderful stuff, Kerstin!!

The next days will also be rainy here, like autumn and I don't like that! Tomorrow I have to start to work after four weeks of holiday's, I don't like it too hihi!!

Wish you a nice week, my friend! Many hugs, Ingrid

Unknown sa...

have a nice time my dear, big hugh Kathrin

Thelma Louise sa...

så herlige bilder.:-))

ja vi hadde brann i en seperat leilighet vi har i huset i slutten av mai..helt utbrent..røykskader hos oss..bodde borte i 7 uker..tilbake hjemme nå..men....ikke 100%

Jannicke sa...

Dette var veldig kjekt, Kerstin!!
Det var nok en mening med at jeg stakk innom forleden!
Klem J.

GundaM sa...

Ser så flott ut i butikken din!!! Og jeg vet alt om hvor masse jobb det er , ikke minst det med prising og vasking....

Men jobb er det jaggu meg med en baby i hus og....Var ikke forberedt på dette med tissing inne jeg da, det er jo så enkelt med disse kattene og min mann ler hver gang valpen skal spise meg opp... Jeg har jo endel 2flagrende" klær og dusker, smykker, reimer og lange tinger i ørene henger og frister en liten valp som vil tygge og bite på alt så nå må jeg vel shoppe meg trange bukser og tette gensere.... ;(

Vel, denne valpetia går vel fort over (håper jeg...) Hihi

klem

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vädret slog om väldigt fort, från sommar och sol till regn och höstlikt. Hoppas inte sommaren är slut riktigt än, då blir det en lång höst. Så jättefina ölbackar, både den röda och den gröna är så läckra.
Ha en fin start på nya veckan
Varm kram
AnnaMaria

Anita fra hjerterommet sa...

Så koselig bilder, og spennende at dere skal være med på boligmessen:))

Mye som frister i butikken din nå ser jeg;) Kommer innom så snart jeg kommer hjem.

(eddas) sa...

Artig at du skal være med på messen:)
Var inne på den bloggen og leste..
klemklem
er spent og se hva d kjøpte hos Viola..

Hos Jorunn sa...

Hei Kerstin! Sååå mye fint du har og gratulerer med stand på Interiør & Boligmessen...kjempegøy!!! Ønsker deg en ny fin uke, klem fra Jorunn

Tonemor sa...

Utrolig flotte bilder.
Høres ut som du trives, ikke rart det da.
Jeg kjenner også litt på høsten. I dag øs regner det. Kornet har begynt å bli gult, vi plukker bær. Slike ting er jo høst ting.
Kan fortsatt få noen veldig fine dager likevell. Høsten er en flott tid.
Klem Tone

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!!

Ååå så mycket spännande du hade i din butik..och så fina bilder som fanns även i länken!

Jag hoppas att du får en bra start på arbetet nu efter semestern!!

Må så gott! Kram Sanne

Fågel Blå sa...

Hej min vän!
åhh så mye fint du har i butiken din!
Ha en fin Vecka!
klem Kathrine

Skogslyckan sa...

Fina bilder från er mysiga butik, hoppas verkligen kunna komma på besök på riktigt någon gång! Ha en fin start på den nya veckan!
Kram Pia

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Wow, Kerstin! Så masse flott på en gang! Herlig! Klemmer til deg!

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Så spennende å få være med på messe..
Du har mange flotte gamle ting hos deg, skulle gjerne vært der..Det er ikke akkurat flust med blogg innlegg her om dagen heller,har jo så mye en vil gjøre..Fortsatt fin sommer:)

Solveig sa...

Så spennende, Kerstin!! Det gleder meg veldig at butikken går så bra og at dere skal delta på boligmessen! Må nesten vurdere en bytur bare for det, jeg da;o)))

Savner butikken din og deg når jeg ser disse bildene. Et kort, men veldig koselig besøk!
Nå skal jeg bare lande litt etter 3 uker på veien, så må jeg innom Bergen by igjen;o)

Ha en flott uke.
Klem fra Solveig

Guttemamma sa...

Ser så utrolig trivelig ut i "balja" di, Kerstin!
Klem♥

Fjordheim sa...

Det høres så spennende ut å drive sin egen bruktbutikk. Det som stopper meg er å måtte føre regnskap. Orker ikke tanken på det. Er så glad jeg slipper slike ting. Har gjort det litt i forbindelse med frivillig arbeid. Det var det værste jeg gjorde. hehe
Nydelige bilder, Den sjeselongen ser flott ut.
Ha ei herlig uke :)

helle sa...

Hvor herligt med en stand på en interiørmesse Kerstin, jeg vil ønske dig al held og lykke, hvis det ikke var fordi der var så langt så havde jeg dukket op kan du tro!

Stort klem Helle

Som mine dager er sa...

Må være utrolig gøy å ha sin egen butikk. Jeg har såååå lyst til å prøve meg, men tør liksom ikke ta det avgjørende steget.

Du viser iallefall så mye lekkert her, og jeg håper og tror butikken går som bare det. Visst er det litt slitsomt iblant, men motivasjonen og gleden ligger vel i at dette er ditt eget.

Lykke til denne høsten. Så lenge finanskrisen ikke slår ned, kan det hende det blir en fulltreffer salgsmessig!!!

Klem Marit

lavendel mio sa...

Herlige bilder, og så mye fiiiint, da:)
Så spennende at dere skal på boligmessen:)
Ønsker deg en fin uke, klem Hanne

Janne i Fagerlia sa...

Åååå, så mange fine, gamle trekasser du viser. Synd slikt ikke lages mer. Pappkasser er ikke akkurat det samme.

Linda Himlingen sa...

Den butikken din (?) ser helt herlig ut! Elsker å lete etter gamle skatter, så en ettermiddag her hadde nok vært midt i blinken for min del! Kommer jeg til Bergen, ja da kommer jeg garantert innom!! :)
Ha ei fin ny uke!
Klem

ide-puffen sa...

Så koselige bilder og mega toppers at det går fint med deg. Spennende dager er jo rett og slett spennende hi hi.

Her regner det også og det begynner å bli mørkt. Ja, tror høsten er i annmars. Da er det snart elgjakt og det storgleder jeg meg til.

Kos uke videre.
Klem fra meg
Randi

Town and Country Gals sa...

Kerstin,
just visited your store blog and it's wonderful! Youv'e got some great stuff, love the clocks and the crates, love it all! I'm so ready for fall, we've had a whole summer of 90-100 degree weather, not so fun!
Rebecca

MiaMaria sa...

Hejsan!

Vilka härliga bilder!

HA en fortsatt skön vecka!

MiaMaria

Viola sa...

Hej på dig, det är jobbigt att bli småbarnsförälder på äldre dar...:) gissa att vi har fått en riktig hålligångare, han är överallt och biter med sina sylvassa tänder, men jag vet..det blir bättre :) men go det är han...

Mycket fint du har på dina bilder, kram från VIOLA och Malte

Puumuli sa...

Så mycket fint du visar! Hos oss börjar skolorna redan denna vecka så det känns som höst redan...

Kram
Sari från Puumuli

MissMette sa...

Hei Kerstin
Så gøy at du skal være med interiørmessen ღ det høres fantastisk gøy og inspirerende ut! – skulle nesten ønske jeg hadde en liten butikk slik at jeg også kunne dra å se… Kjekt å høre at du har mye og gjøre og at du koser deg med det ღ kjempeflott butikk med masse spennende varer du har… Gleder meg til å følge deg videre, og så ønsker jeg deg en flott kveld og uke videre… Stor klem fra Mette

ralfefarfars paradis sa...

SÅ spennende med egen butikk, den ser helt herlig ut;) Føler også at høsten lurer rundt hjørnet- men satser på at det blir litt sånn indiansummer nå;)

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Kerstin!
Vad mycket fint på bilderna du visar,ser så fint ut.
Här är det regn och sol om vartannat idag.Lite höstkänsla,faktiskt.
Må så gott
Kram Anette

Hilde sa...

Så utrolig fine kasser dere har! Litt langt å reise bare...
Inspirerende bilder
Hilde