fredag 30. mai 2008

To gode venner og litt shopping !

~~
Tirsdag var jeg og ei venninne ute å shoppet litt.
Vi var på Ikea. Der fant jeg meg to heklede putetrekk som jeg skal ha på noen puter jeg har.
Jeg kjøpte en stor sink potte som jeg skal plante Clematis i. Jeg snopte meg også to lavendel blomster. Disse skal få stå i potter nede ved det lille huset mitt.


Så kjørte vi innom Freteks. Der fant jeg to søte små mokka kopper, et sukker & fløte sette, to små glass fat og et par enda mindre glass fat.


Så fant jeg et stort putetrekk med et veldig fint mønster. Et barne pute trekk med et koselig mønster på.
Det var ikke så lett å knipse gode bilder av disse. Men skal forsøke senere når jeg har fått de på putene.
~~




~~
Denne hyllen fant jeg også. Den er grønn og litt slitt. Jeg er jammen ikke blitt enig med meg selv om jeg vil male den eller ikke. Klarer ikke å bestemme meg. Hva syns dere?

~~

~~

Kira og Natasha er vi alle utrolig glade i.

Hva er vel større lykke enn to glade firbente venner som er like glad om du er borte 1 min eller flere timer. :=)

Her har de hatt en god leke stund ute , så legger de seg ned og "holder hverandre" i hånda. Syns de var så herlige så jeg knipset noen bilder med mobilen jeg.

~~

~~
~~
~~
Med disse kosebildene ønsker jeg dere alle en strålende fin fredag:=)

11 kommentarer:

Anne sa...

Jøss og min, de små firbente tok helt mitt hjerte denne morgenen.

h.espe sa...

Shopping er farlig gøy ja - kommer ofte hjem med MYE!! Synes du har fått deg mye flott jeg. Angående hyllen - tja.... Hadde helt sikker tblitt fin i hvit, men fin som den er også..!

Så søte hunder du har. Sikkert mye kos med dem.

Ønsker deg en strålende dag og flott og solrik helg!!!

Klemmer :o)

tinemor sa...

Så søte hunder!
Masse flott du har kjøpt. Jeg tror faktisk jeg hadde beholdt hyllen som den er.. Så kanskje den blir litt rusten etterhver... Liker rust jeg :-)
Riktig god helg til deg!

liven sa...

Gøy å shoppe.....
Var for sen til å rekke fretex i går. var sikker på at de hadde langåpent på torsdagene.......
Fine ting du hadde funnet!!

Du kan jo tenke deg litt om før du maler hvertfall........jeg maler jo alt hvitt for tiden da:O)
Gøy hylle!!

Ha en fin helg:O)

Anna Lisa sa...

Det er gøy med shopping ja:)
Skulla absolutt hatt meg ein tur på IKEA ja...men det er for langt borte frå der eg bor dessverre...
Ha en fin helg.
Klem

Aina sa...

Kjekt med kreativitet og overskudd, her er det det samme men kroppen/kneet vil visst ikke være med;-P
Hyllen var super, den hadde jo vært fin i hvit..eller slik som den er:0)

Nydelige hunder, og så søte labb i labb.

Ønsker deg og dine en fin helg!

krinkelkroken sa...

Skal si du har fått shoppet mye fint!
Likte godt hyllen, ville hatt den slik tror jeg, fin blir den uansett;)
Flotte hunder, her har vi 3 firbeinte;)

Therese sa...

Hei. Tusen takk for den koselige kommentaren du la igjen på bloggen min :) Så morro å se at du kommer fra Engerdal, men bor i Bergen. Jeg synes Bergen er en fin by. Det regner mye der, men når det er fint så er det skikkelig fint også. Synes det var koselig at dere stakk av meg finværet på 17. mai ;)

Ha en fortsatt fin kveld, og nyt helgen.

Alven sa...

Takk for det :-) Nydelige hunder du har!! De har vel ett strålende gemytt også de? Hadde en leonberger og berner sennen blanding for noen år siden :-) Heldig du som har vært på ikea...dit vil jeg snart også :-) venter bare på at skattepengene skal komme :-) Så kan reise å bruke litt penger :-) Ha en strålende ny uke :-)

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Men vilken ljuvlig hemsida du har! Ja du har så mycket fint!

Ohhh vi har också haft en sådan hund, Sandra. Men nu de senaste åren har vi bara haft pudlar för jag blev allergisk.

Ska fortsätta kika runt hos dig!

Ha det så gott!

Kram Anita

Ting og Tang sa...

For nåken nydlige hunda, he hatt lyst på sann men synst egentli dei blir litt store..Men so gode:)