mandag 2. juni 2008

En fantastisk helg!

Denne helgen har vært helt fantastisk!


Fredag kveld ble jeg innvitert opp til naboen til et glass vin på verandaen. Avslappende og koselig.


Lørdag jobbet vi litt og slappet av og nøt dagen. Min mann laget en ny bue til meg. Der eføyen min skal klatre. Den skal dere få se bilde av en annen dag.
Jeg begynte å male dørene mine hvite, en nabo kom bort å ble helt begeistret. De viser jeg når jeg er ferdig med de. Jeg ble også veldig fornøyd med de. De skal få to strøk til før jeg sier meg ferdig med de.
Søndag feiret vi bursdagen til min yngste sønn . Han hadde bursdag på onsdag som var og ble 11 år. Uff som tiden går. :=) Han og en kompis feiret sammen. De hadde innvitert hele klassen. Vi reiste til Gullbotn utenfor Bergen. Der hadde de kanoer , trampoline, fotballbane og vollyboll bane.


Det var rikelig å finne på for alle sammen.
~~
~~
De aller fleste ble nok mest opptatt av padlingen. De storkoste seg alle sammen. Vi voksne koste oss i solen og nøt at ungene hadde det fint!
De var i vannet stort sett hele tiden. Jentene var like ivrige som guttene. De var en helt herlig gjeng !
~~


~~
Menyen besto av grillpølser, krydderkake, boller og chips. Masse brus!!!
Det er nok den første bursdagen jeg har vært med på der ungene ikke hadde tid til å spise. Det var nesten umulig å få de opp fra kanoene for å spise. Og vi hadde grillet masse pølser som vi ble sittende igjen med. Men det tyder jo på at alle koste seg. Alle var så fornøyde og syntes dette hadde vært en kjempegøy bursdag, koselig:=)
~~

~~
Ønsker alle som kikker innom en fantastisk flott dag !!!

6 kommentarer:

Fjordheim sa...

Hei.

Liker så godt sidene dine at du har fått en award av meg.
Så koselig å høre om bursdagsfeiringen. Ja de beste bursdagene vi hadde når ungene var små, var de vi feiret ute.
Ha en riktig flott dag :)

liven sa...

Så koselig og gøy bursdagsfeiring for gutten!!

Ha en flott kveld i varmen!!

Anna Lisa sa...

Høres ut som heilt topp bursdagsfeiring for aktive barn :)
Kjekt!!

Takk for lykkeønskninga i bloggen min. Eg går å venter i varmen. Tar det med ro og lar meg nyte dagane..
Nå skal eg ta meg varm dusj så er det leggetid:)
Ønska deg flotte dagar framover. Nyt sol og sommar!!
Klem

Tulip sa...

Så koselig dere har hatt det i helga! Planlegger 11 års dag selv om ei ukes tid...:)

Du er blitt tagget på bloggen min
Lykke til!

*Klem*

Christinas låvebutikk sa...

Hei!
Så koselig feiring da!
Ønsker deg ei nydelig uke videre!!

krinkelkroken sa...

Høres og ser ut som en topp bursdag for en 11 -åring! har en slik i huset jeg og;)
Gleder meg til å se bilde av buen til eføyen, høres flott ut!
Ha en herlig uke;)