lørdag 29. august 2009

Da er også jeg heldig eier av årets interiør bok..
Den er en vakkert innbundet bok på hele 200 sider
og når man blar i den blir man helt bergtatt av de vakre bildene.
En drøm til
Ingela og Petra er gått i oppfyllelse sier de.
men jeg tror nok også en drøm for mange av oss som får nyte denne boken er gått i oppfyllelse..
~~
Et lite glimt fra boken..
~~
En annen pakke som kom denne uken var fra Berit..
Hun lager de mest sjarmerende bøker du kan tenke deg.
Nydelige tekster og bilder på utsiden.
~~

Noe av dette blir julegaver så da kan jeg faktsik si at jeg har startet julegave kjøpene mine..
Så tidlig har jeg vel aldri vært før..
~~
Se på dette sjarmerende penalet..
Hvis du ikke har vært inne hos Berit før bør du ta deg en tur.
Klikk
HER.
~~
Det er fler hyggelige ting som er kommet i posten denne uken..
det får bli litt og litt utover høsten.
Ønsker dere en fin lørdag..





24 kommentarer:

liven sa...

God morgen Kerstin:o)
Så heldig du er som har fått denne boken......er så nysgjerrig på den som får så fin omtale!!
Nydelige disse andre bøkene her også!!
spennede å se hvilke andre saker som kom.....ja du må vel bruke høsten for å få vist det......hihi
Fint vær ute til å jobbe inne i dag........Skal prøve å få gjort meg ferdig med mitt prosjekt!!!

ha en fin lørdag:o)

White cotton grass sa...

Vilka fina böcker!

Ha en trevlig helg!

klem

Tiril sa...

Fin morgen til deg Kerstin, der skrev jeg vist navnet ditt riktig, hihi, du ser jeg har en datter som heter Kjersti,Så jeg har nok lett for å skrive det sånn som hun skriver det.... forsår du dette rotet???:))
Vakre bøker du viser, fine gaver til jul, ikkkk , men jul vil vi ikke ha ennå.
Ha en flott helg iallefall.

Lykkelita sa...

Flere morgenfugler her i bloggverden skjønner jeg:)
Så fine ting du har fått i posten - bøkerne var nydelige. mottaker av de julegavene blir nok veldig fornøyd!
God helg!

Hulda sa...

Venter på min interiørbok, håper den er i posten i dag. :) Den ser så lekker ut.

Janne i Fagerlia sa...

Dene boka høres spennende ut. Sikkert mange inspirsjonskilder å finne.....

Og julegavene - nyyyyyydelige!

helle sa...

Åhh, nogen yndige bøger fra Berit, må vist lige kigge derover!

Kan specielt godt lide teksten på den første du viser. Ja, det ved søstre alt om. Jeg er heldig at have 2!

God og varm helg og..
klem til dig fra Helle

Margrethes hus og hage sa...

Den boken står på ønskelisten min også, den ser bare så kjempefin ut!

Nydelige bøker du har køpt inn til julegaver også! Det er deilig å begynne tidlig. Om en er ferdig med julegavene før midten av desember, så blir det litt mer ro over julemåneden, synes jeg.

Ha en fin helg! Hilsen Margrethe

Therese sa...

God formiddag til deg. JAAAAAAAA, HELT NYDELIG BOK. Den skal jeg ønske meg. Ble helt sjarmert. Skjønner at du drømmer deg bort i den. God helg .Stor klem

Crinoline sa...

Hei,Kerstin.Ja,boken er bare å drømme seg bort i...Så flink du er som har startet med julepresanger.Klem

Viola sa...

Denna vackra bok ska jag hämta hos en bloggare som har butik nästa söndag, ser jag fram emot och visst gör Berit helt underbara böcker..ska ta hem ett antal till butiken framöver, hoppas helgen är skön ,klem

Tyra sa...

Heia, Snuppa!
Så mange nydelige ting du har handlet inn! Virkelig vakre de bøkene ja..."Vil ha, vil ha"

Ha en skjønn helg, både på to og fire ben!

Klem Cathrine

Nostalgia sa...

Den boka har jeg bestilt meg og gleder meg voldsomt til den kommer ! Fine julegaver du har handlet inn da, godt å være tidlig ute , hi-hi

Ønsker dg en deilig kveld !
Klem, Nostalgia

Karianne og Vegard (veien til hjertet) sa...

den boken ønsker jeg meg og:) virker så fint, har sett det er endel bloggere som har kjøpt den og vært kjempefornøyd:) så den må nok flytte inn hos meg og. var så fine de bøkene og penalet, tenk om jeg hadde hatt så fint penal når jeg gikk på skolen, da tror jeg at karakterene hadde vært myyye bedre;)
ha en fortsatt fin helg
klem fra karianne

Josefine sa...

Halloen...

Skal si du er flink som allerede har begynt å tenke jul:) Jeg klorer meg fast til sommeren enda, men det holder hardt nå...hi.hi

Nydelig bok, så heldig du er som har fått den i hus. Kan tenke du sitter med nesen langt nedi den nå:)))

Har hatt meg en liten bytur i dag, nå blir det sikkert syrommet en stund.

Nyt kvelden min venn...ute høljer det ned, så det er bare å kose seg.
Stooor klem

moa sa...

hei kerstin -

gratulerer med boken...dette er nok en bok etter ditt hjerte..!!
det er bare så koselig og sitte og bla og se på fine inspirerende bilder..
hihi, morsom vinkling på innlegget under - med zapping..herlig!
ha en skjønn helg -
moaklem

Guttemamma sa...

Elsker de bøkene til Berit,har kjøpt inn til julegaver jeg og:-) Den andre boken drømmer jeg om,står på ønskelisten!! klem og god lørdag

Les Cotrions sa...

Hi Kerstin! These books look marvellous! I'd like to have them! Great idea for a Christmas gif! We still have more than 30°...Xmas seems so far!
Happy Sunday!
Vale

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Ja boken er bare nydelig;)
Og de andre bøkene, er også så fine. Må få betillt meg en slik.

Ønsker deg en fin helg
Klem:)

Ann-Cathrin sa...

Kos deg med boken, den så jo flott ut!

Hilde sa...

Så nydelige ting du har fått i posten fra Berit - skulle gjerne besøkt siden hennes, men jeg får desverre ikke linken hennes til å virke - kunne du gitt meg adressen ? Her var det flere aktuelle julegaver for meg også...
HIlde

Randi sa...

Det er en MÅ HA bok...hoder på å lete meg fordervet etter den nå....håper de har den på den nettbutikken jeg var innom nettopp. Får vente på mail.
Ja Berit lager de vakreste innbunede bøker en kan tenke seg.

Ha en flott søndag

salige lavendel sa...

Takk for tipset, jeg skal følge linken til de utrolig skjønne bøkene.

salige lavendel sa...

Linken funket ikke...