søndag 21. februar 2010


53 kommentarer:

emilias gömmor... sa...

Åh, det riktigt vattnas i munnen! En riktig c-vitamin bomb, mums.

Kram Mimmi

Anita fra hjerterommet sa...

MMmm fikk akutt lyst på appelsin nå:) Vakre bilder:)

Anita sa...

Så godt ut det ja! Sitter her helt i roen og freden og koser meg :0) Ha en strålende søndg!

Anonym sa...

Herlige bilder :o)) ja, friskpresset er nydelig.. helt annen smak enn på kartong

Rosemary and thyme sa...

Nypresset appelsinjuice er både godt og sunt. Ser herlig ut!
Glasset vekker minner hos meg. Min mor hadde slike!
Ha en flott søndag.
Her snør det, igjen. Tar visst aldri slutt!
Klem Tove

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gott! Och nyttigt, fint med glaspressen också.
Ha en fin söndag
Goa kramen
AnnaMaria

(eddas) sa...

God morgen Kjerstin....
ja har spist masse appelsiner denne tiden....:)
He he kjøpte en slik presse her om dagen jeg og....de gamle er eldst he he
Tusen takk for alle søte kommentarer du legger igjen hos meg......beklager at jeg ikke har fått hvert så mye her...men det er enkelte sider som pc bare kræsjer når jeg skal inn på...frustreende...nei jeg vurderer stert både ny PC og kamra...føler at jeg trenger det nå....
Ha en fortjusande hyggelig søndag:)
GoeKlemmer til deg...

Josefine sa...

God morgen min venn..

En deilig og frisk start på dagen med appelsinjuce! Drikker det hver morgen jeg...men det er ikke alltid jeg har ferske appelsiner til pressing.

Herlige og friske bilder fra deg!!

Ønsker deg og resten av familien en flott søndag, stor klem fra meg

Mormors Veranda sa...

Mmm va gott med nypressad apelsin! De är ju så söta de där små citruspressarna i glas. En sån skulle jag också vilja ha!
Å tack snälla du för dina avtryck inne hos mig. De uppskattas mycket!
Ha de gott! Kraam Ingela

liven sa...

Friske flotte bilder hos deg Kerstin!!!
Appelsinene er kjempegode nå.....og her går der kilovis hver uke!!
Bruker det gjerne til dessert med litt vaniljesaus og sjokoladerbiter på....ikke så sunt lenger da men du verden så godt!!
Ønsker deg en flott dag der nede.....og holdt godt på luen...huttetu.....

Fjordheim sa...

Ja det er veldig godt.
Ønsker deg en riktig god søndag :)

Fågel Blå sa...

Åh vad gott det ser ut!
och vad nyttigt massor av C vitaminer.....
Önskar dej en underbar Söndag!

Kram Kathrine

Lisas torp sa...

Jaaa, så gott det är med nypressad apelsinjuice!
Passar perfekt för årstiden också - det är verkligen en vinterfrukt!
Lisa

Elin | Draumesidene sa...

Hi-hi-hi! Her er dei knall gule, men eg drikk i litervis kvar dag :) Nydelege bilder! Så klare, og så flott farge!

Held med deg i å bruke den gamaldagse pressa!

Ha ein strålande søndag!
God klem frå Elin :)

Hvit Villa sa...

Så flotte bilder! Så veldig deilig ut også :-) Moren min har en lignenede presse, den er så fin! Ha en fortreffelig søndag videre.

AnnaJohanna sa...

Det så riktig deiligt ut!!!

Ønsker deg og dine en flott søndag!! Klem Johanna

Angel.Pearls sa...

Åh, vad härligt -precis vad jag behöver -C-vitaminer! Ha en fin söndag!//Eva

moa sa...

herlig innlegg - proppfull av vitaminer ♥♥♥
ha en glad søndag kerstin!

moaklem

Havfruen sa...

Med dine delikate bilder fikk jeg virkelig lyst på appelsinjuice:) Ja, jeg husker dette med sukkerbiten:)) Utrolig..

Ha en flott søndag, klem fra meg:)

Nostalgia sa...

Ja nå fikk jeg lyst på appelsin:-)Herlige bilder !
Det går noen kilo appelsiner i måneden her også, men det er stort sett jeg som står for spisingen. ungene foretrekker juice :-)

Ønsker deg en fin søndag !
Klem, Nostalgia

Janne i Fagerlia sa...

Appelsin med sukkerbit i midten - nå dukket det opp gamle barndomsminner ja....

Ha en fin søndag!

Silkeline sa...

Takk Kersin, for at du stadig er innom meg med så oppmuntrende og koselige kommentarer....det setter jeg utrolig stor pris på skal du vite:)) Alltid stas når du er innom....og nå til tross for at det skjer lite hos meg på bloggefronten.

Jeg fikk en skikkelig vitamininnsprøytning av disse herlige appelsinbildene dine her......minner om påskesol og vårstemning:-)

Ha en fin søndag, og koooos deg masse.

Familien i Fjellborg sa...

Dette så utrolig fristende ut.Fine bilder også.
Her skal det trylles fram søndagsvafler om ikke så lenge.
hilsen Anita s

Datt sa...

Yummy! Nå ble jeg tørst!!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Ser friskt og godt ut! Nam.
Her skal lapskausen i gryten, sunn husmannskost,hehe. Får svinge meg og begynne med kuttingen av tusen grønnsaker:)

Ha en fin dag.
Klem

Jannicke sa...

Spiste appelsiner i går kveld - et sunt alternativ til mye annet ;o)

Nypresset appelsinjuice er fantastisk, og det minner meg om å være på sydligere breddegrader!

Klem J.

Bluggi buggi blogg sa...

Ja det er så deilig med nypresset appelsinjuce. Masse C-vitaminer som holder forkjølelse på avstand også.
Flott gave du hadde fått under.
God søndag.
Trude :)

Christinas låvebutikk sa...

Heia! Nam nam! Appelsin er bare godt!!
Ja det gjelder å kose seg inne;))
Ha en fin søndagskveld!!

Torilpia sa...

Herlige bilder .. :o)

Appelsiner er godt ja .. husker den sukkerbit-suginga jeg også :o)

Ha ei flott ny uke - klemmer!

hagagården sa...

Men så härligt med massor av c vitaminer,härliga bilder.
kram o ha en fin kväll.
ninni

Som mine dager er sa...

Det ser så utrolig deilig ut. Nypresset appelsin helt fri for alskens tilsetninger. Ja hva er vel bedre?!

Også ga du meg et smil om munnen da jeg leste om barneminnene hvor vi putta en sukkerbit i appelsinen. Jeg kjenner enda smaken i munnen - åh, det var godt!

Vi har samme smak når det gjelder interiør du og jeg, det har du helt rett i :-)

Godklem fra Marit

LOPPISLIV sa...

Egenpressad Apelsin juice, så himla gott, och nyttigt...med massor av c-vitaminer. Precis vad vi behöver denna årstiden. Ha en fin kväll. Kram Paula

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Mmmmmmm , for et vitaminrikt innlegg ! slurp:) Jeg kjøper de fra butikken ferdig , men det er jo ikke samme sjarmen ....Takk for inspirasjonen , tror jeg må ut å kjøpe noen kilo i morgen !! klem

Viola sa...

Vilka härliga uppiggande bilder, så vackert med det oranga mot gråvit bakgrund, här har helgen bara handlat om en ska..skotta snö från tak, fick ta hjälp av proffs som skottat både här och i vattenhålet, vi har haft ett riktigt snöoväder igen, hoppas helgen din varit skön, KRAM

Norregård sa...

Vilken vitaminkick hos dig!!
Så härliga bilder;o)

Kram Kram Malin

GundaM sa...

Hmmm, vet du jeg hadde glemt det emd appelsin og sukkerbiter ejg...betyr det at...Neida, bare masse annet tenke på sikekrt og ikek alderen, hihi.

Ha ei fin uke der ute Kerstin, take care;) Klem fra meg

Kreoline sa...

Hei Kerstin, dette så godt ut, husker godt appelsiner med sukkerbiter i fra jeg var liten, snop. Ha en flott uke, klem fra Mona.

Les Cotrions sa...

Fresh orange juice is delicious and very healthy! Lovely wire basket Kerstin!
A nice new week to you!
Vale

Annie - Annalunda sa...

Hej Kerstin!
Tusen tack för ett härligt, C-vitaminrikt och nyttigt inlägg! Jag hade nästan glömt men blev påmind nu om apelsinerna med sockerbit i....åhhh det var ljuvligt...nästan så att jag måste prova igen! Härliga bilder! tack för inspirationen - KRAM Annie

Hanne sa...

Appelsin med hull og sukkerbit er jo nydelig, og mye brukt da jeg var unge. Og da våre unger var små. Appelsin og kokesjokolade i biter sammen er godt, men ikke så sunt. Men hva gjør vel det.

Ruths datter sa...

herlige bilder av appelsiner hos deg.det ser så friskt ut.
Klem

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Oj vad gott det där såg ut!! Underbara o goda bilder =)

Kram

Ps! Vill oxå tipsa dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu startat en ny kulig en..

http://uj76.blogspot.com/2010/02/tant-lottar-ut-ett-egendesignat-vaggord.html

..med chans att vinna ett egendesignat väggord :) Ds

Huset på toppen sa...

Mmmmm, nypresset appelsin juice er jo bare så nammmmmm,Kerstin:) dette så veldig fristende ut, jeg pleier å kjøpe Tine sin.....
Ønsker deg en fin mandag og uke!Klem Linda

Solveig sa...

Åååå, dette såg nydelig ut! Er så glad i appelsiner:o) De er virkelig søte og gode på denne tid av året. Nå fikk jeg lyst til å presse appelsiner jeg også!
Ha en flott dag, min venn!
Klem fra Solveig

irene sa...

Deilig med appelsin Mmmmm.
Tack for besöket, nu går det å legge till sig som fölger på min blogg litt lettere. Den låg lengst ned förr..Takk for informationen!

Irene

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det ser så fräscht och gott ut! Jag glömmer bort att man faktiskt kan göra så... Men nu fick jag en påminnelse...
Blev jättesugen!
kram
MArie

Ellens hobby sa...

Der fikk du meg tilå gå en tur på kjøkkenet..har laga meg et glass nå. Herligt ..Takk.

Randi sa...

Appelsiner er virkelig noe av det beste frukten som finnes...og i en varm solvegg på fjellet er det nesten ingenting som smaker bedre.
Flott fotografert:-)

Ha en fin kveld

Anitashems sa...

Flotte bilder og ikke minst veldig fristende. Fersk presset jucie er det beste!
Så flotte bilder du har lagt ut av gaven. Kjempehyggelig at du og mange fler likte den så godt.
Moro med give away:-)
Ha en fin uke.
Anita

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Ja, appelsin är verkligen det bästa. Och nypressad appelsinjuice är verkligen gott.

Hoppas du har haft en fin måndag Kerstin!

Margrethes hus og hage sa...

Åh, så herlig det så ut :) Apelsin med sukkerbit var en slager her også :)

Ønsker deg en fin kveld. Hilsen Margrethe

h.espe sa...

Hei på deg!
Nydelige bilder Kerstin! Ferskpresset appelsinjuice - det finnes jo ikke noe bedre!! Jeg har heller ikke noen nymotens presse, men heller ikke en så nostalgisk og fin sitruspress som du. Derimot har du akkurat den samme som mamma har :o)

Ønsker deg en strålende flott uke!

Goklem fra Hildegunn

Carole sa...

No better way to start a Sunday morning then with fresh squeezed OJ.
Have a great week!
xo....Carole