onsdag 3. februar 2010

46 kommentarer:

hagagården sa...

Hej
En mycket vacker kaffe servis du har,och underbara bilder som vanligt.
kram
ninni

Nostalgia sa...

For et nydelig servise ! Flott vfasong på koppene og de kan jo brukes til både te og varm sjokolade også :-)

jeg synes også at det er flott med sne, men det trenger ikke bli mer enn det som har kommet til nå :-) Vakkert med sol og silkeføre, men jeg gruer meg til det sksal bort alt sammen, så sånn sett kan det bare ligge ut denne måneden også :-)

Ønsker deg en fiiin onsdag !
Klem, Nostalgia

(eddas) sa...

Nydelige kaffekopper...er bare og begynne og drikke kaffe:)
Bavaria har laget masse pent synes jeg:)
ha en kos dag
goeklemmer

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så nydelig servise du viser!

Ha en fin dag!
Klem

Kerstin sa...

Kjempefint servise. Drikker heller ikke kaffe, så jeg er enig med deg - kan være synd av og til :)
Liker snø jeg også, men her kan den fint ligge fram mot mai, og det er litt lenge syns jeg :)

Ha en fin dag.

Klem
Kerstin

Randi sa...

Åå...du og du så vakre kopper.

Ja jeg er nok enig med deg...kan gjerne være snø og vinter til ut Februar for meg også. Liker at det er hvitt..ikke grått og mildt. Men det trenger ikke være 20 minus;-)

Solen skinner og det er 5-6 minus. Har gått en fullfart tur med Shila...nå skal jeg haste avgårde til jobb.

Ha en fin dag
klem

TONE sa...

De var sukker søte....det er så flott med det som er gammelt og flott.Jeg har en utfordring på bloggen min....muligens dette settet er det du er mest glad i...

kos deg videre.....

Klemz

Havfruen sa...

Enig...håper snøen ligger ut februar.

For et nydelig servise, direkte lekkert. Synes jeg kjenner kaffeduften:)

Sola varmer godt nå ja, synd Major ikke nyter det like godt som meg:)

Ja, årene flyr..mine 2 er 24 og snart 22 og jeg? Tja, stadig like "ung"..:))
Klem fra meg til deg:)

Lisas torp sa...

Hej Kerstin!
Vilken fin kaffeservis du har! Dessutom blir jag riktigt kaffesugen när jag ser bilden med kakan och allt!!!
Så fint att den har olika färgskalor på sidorna! Jättevackert!

Ja, åren går och man ser det mest på barnen, för VI förändras ju inte alls...:-)!

Ha en fortsatt koselig dag!
Klem
Lisa

ANETTESHUS.COM sa...

For et nydelig servise, Kerstin!! Vakkert blomstermønster:)

Ha en fortsatt fin uke!! Kos dere på søndag:)

Stor klem
Anette:)

Home and Lifestyle sa...

You have beautiful tableware and the cake seems delicious! Congratulations with your daughter ...little girls grow up...!

Have a nice evening!

Warm regards, Ingrid (Home & Lifestyle)

Huset på toppen sa...

For et nostalgisk og fint kaffeservice du har Kerstin:)Flotte bilder,jeg liker at det er hvitt ute, så lenge det er gangbart og kjørbart:)
Ha en fin uke videre!
Klem Linda

Mette sa...

Så nydelig kaffeservise! Nesten litt misunnelig - og jeg drikker heller ikke kaffe...
Lekkert til pynt da!

Noatunfrua sa...

Herlighet for et nydelig servise! Heldige deg som har fått det! :)

Ha en nydelig onsdag!
Klem fra
Laila Johanne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken fin servis, nästan så du får börja dricka kaffe nu. Jättefint och duka med den när ni har kalas. Här snöar det förfärligt mycket, jag börjar bli orolig för en del tak. Det kommer alldeles för mycket snö nu, men det är roligt och höra att du gillar vinter.
Ha det gott
Goa kramen
AnnaMaria

Bossa sa...

Aldeles nydelig kaffeservise!
Ha en fin kveld. Klem :O)

Datt sa...

Skjønne kopper! <3

liven sa...

Et kjempefint servise du har her!!
Herlig gammeldags!!
Det går faktisk an å venne seg til kaffe Kerstin....og du aner ikke hva du går glipp av!!!

ha en fin onsdagskveld :o)

Unknown sa...

Hej!
Så vacker blogg du har och underbara bilder, kul med en ny bekanstskap och i Norge!
Kram Anna

Brocante sa...

Ikke noe problem - det går da fint å drikke te av dem også - eller?
Fine kopper i alle fall.

Janne i Fagerlia sa...

Lekkert gammelt servise. Har et lignende selv som jeg er svært glad i. Nattserken som du viste i forrige innlegg var også flott, regner med du har den til pynt....

Hanna sa...

Så vackra koppar.
Kram
Hanna

Som mine dager er sa...

Sart, lekkert og nydelig. Sukk ... du har veldig mange skatter i huset ditt, Kjerstin.

Og grattis med jenta di som runder 21 til helgen. Ja hvor ble de av disse travle men koselige barneårene? Det er sånn at man grøsser over hvor fort det går.

Ha en fin uke.

Klem fra Marit

Guttemamma sa...

FOR et vakkert servise,Kerstin!! Helt spesiell følelse å drikke av slike skjøre ,tynne kopper!
klem

Viola sa...

Tror jag kommer över till dig över en kopp kaffe..:) underbart vackert kaffeservis och kakan ser verkligen aptitretande ut, hoppas dagen varit bra, här har vi haft en jobbig dag med massor utav snö och blåst, kramen

LIVS LYST sa...

Så utrolig skjønne kopper!
Ser for meg fine damer nipper til seg teen i denne for en del år siden. ihihi..
Nå står de her hos deg, vakkert anrettet på et sølvfat.

Vakkert!

Hilsen Liv

h.espe sa...

Hei på deg!
Åh, dette var virkelig et flott servise!!!

Håper du har hatt en flott uke så langt! Jeg har vært til Holmsbu på seminar de siste to dagene, og derfor vært litt fraværende. Har hatt det kjempefint!

Ha en fin kveld videre!

Klem fra Hildegunn

Les Cotrions sa...

Your china is very beautiful Kerstin! Love the shapes and the decor! Happy birthday to your daughter! All the best for her and her life!
A nice day tomorrow!
Vale

Josefine sa...

Heisan..

Det var nå bare de søøøteste kaffekopper. Veldig romantisk å dekke bordet med dem!

Vinteren er helt nydelig og jeg er heller ikke lei, syntes ikke det går an så vakkert som det er med sol og klar himmel. Men selvsagt veldig kjekt å finne naturens små tegn på nytt liv:)

Håper du koser deg masse, gleder meg til å høre om valget av nytt familiemedlem:))))) Stor klem fra meg

Marie sa...

Vilken fin kaffeservis du har, jättevackra bilder!

Kram Marie

Magdalena sa...

så skjønne skjøre kopper, så fint med å vise bare et servise, eg klarte ikke velge...
gratulerer med bursdag,- like gammel som mi da, (som ble 21år
24.des...)
er visst den første vårdagen i dag i følge primstaven,- men med en meter snø i hagen, vet eg ikke ka eg skal si...
klemmer og fin dag i morgen....

Kreoline sa...

Hei, nydelig servise, vakre blomster på. Ja, tenk februar allerede, nå er det bare å se fremover mot våren. Tiden går fort ja, min sønn blir 22 den 15., synes jeg nettopp fikk han. Klem fra Mona.

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Vilken vacker servis! Både söt dekor och fin färg. Underbar!!!

Hoppas du har haft en riktigt fin dag!

Anonym sa...

Hejsan svejsan!
Tusen tack för din åsikt!
Vilken fin kaffeservis du har, vad synd att du inte dricker kaffe.
Ha en fin torsdag!
Kram Bodil.

..Til Lykkes Hjem sa...

Nydelig servise dere har fått.
Her drikker heller ikke kaffe, men lukten av nytrukket kaffe er deilig synes jeg.

Ha en flott uke videre*
Skjønner ikke helt jeg heller hvor åra blir av.

Pysselpalatset sa...

Åh så söta kaffekoppar.. Man får lite Jane Austin feling av dem. Sitta med broderiramar och höra någon spela pianokonsert och sippa kaffe ur små rara koppar. kram Jeanette

På landet sa...

Nydelig servise.

Ha en fin dag

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Vilken härlig kaffeservis! När man ser en sådan så tänker man på kalas ute i trädgården, och det är sommar och sol...
Härligt!
Kram
Marie

Norregård sa...

Hej!!
Tack för dina kommentarer hos mig!!
Vilken tur att du lämnade ett spår så jag kunde hitta till din finfina blogg;o)
Jättefina bilder du bjuder på!
Vilka fina vovvar du har och en sån gullig kisse!!!
Du undrade över vår Jack. Det är en jaktlabrador!! Han är 2.5 år & världens snällaste hund!!
Vi jagar inte med honom utan han är ren sällskapshund!! Jag ville gärna ha en labbe men de vanliga blir gärna klumpiga...
Ha det gott!!

Kram kram Malin

Norregård sa...

Hej igen!!!
Jack kommer inte från någon kennel!
Han är uppfödd hos en privatperson.
Dock med jättefin stamtavla;o)
De fick tolv valpar och hade lite problem att bli av med de sista....hur det nu kan bli så!?
De kommer inte att ta fler kullar.
Hoppas att du hittar någon bra uppfödare, för det är underbara hundar!!! Dock ingen soffpotatis, han kräver en del!!! Men det vet du nog redan!!

Kram Kram Malin

Fågel Blå sa...

Hejsan!
Vilken underbar kaffeservis, en sån skulle man ha!
Kram Kathrine!

Just a Little Vintage sa...

For et nydelig servise!!! Og flotte bilder! Ha en kjempe fin torsdag!!

Klemmer!

Ingrid sa...

Kjempefint servise! :)

Solveig sa...

For et nydelig servise du har!! Kjempesjarmerende med disse blonstene på og koppene har slik en elegant fasong:o)
Synes også vi har en herlig vinter, men nå begynner jeg å blir klar for vår og hageinspirasjon:o)
Ha en flott helg, min venn.
Klem fra Solveig

Elin | Draumesidene sa...

Hei! Flott servise! Likar så godt sånne som er flortynne i porselenet.
Takk for fine besøk på bloggen min i det siste! Det er så kjekt at du legg att nokre ord. Sjølv når eg er så lite aktiv! Saknar kontakta med alle her inne, men har fått skrevet mykje siste dagane. Dessutan er det godt å gjere andre ting. Vi har så vakkert vèr, og eg var ute i over to timar tidlegare i dag. Eg vaspa gjennom ei urøyvd mark med glinsande snøv. Kulden har krystallisert overflata, og med full sol, var det reine eventyret å gå der... Fantastisk... Var innom kvennhuset :) Tenkte sånn på det etter at eg hadde redigert bilda i dag tidleg. Der var så vakkert. Snøven låg mjukt rundt alle veggane. Den nydelege grønfargen i treverket blei så tydeleg. Trur eg vil gå dit igjen og ta nye bilder.

Forresten; du bør kike på Picnik! Kun det programmet eg brukar til redigering!

Gratulerer med dattera! Tida går fort; det er i alle fall sikkert!

Ha ein flott kveld!
God klem frå Elin :)

Simones Country Home sa...

Så fint ditt servise var da. ;o) Skikkelig gammelt og fint.

En riktig god helg til deg.

Klem Simone