torsdag 12. juni 2008

Litt bilder!

I dag viser jeg litt bilder av litt forskjellig:=)
Her har det regnet de siste dagene og varmen som var er bare et minne nå. Måtte finne varmere klær og regntøyet frem igjen. Men noen er glad for regnet også !
Vi håper varmen kommer tilbake snart igjen.
Her ser dere det som egentlig er hoveddøra vår. Den ligger på ned siden av huset og nesten ingen bruker den. Den jeg viste i et annet innlegg er egentlig kjøkkendøra og de aller fleste bruker den:=)
Her har jeg også laget en krans.
~~
Ved siden av står det nok en benk, den ville min mann ha lakket. Hm HM vi får se hva det blir til. ..... Jeg kjøpte to potte roser og plantet i hver sin sink bøtte.
~~

Endelig har pionen min sprunget ut. Den har stått i knopp lenge før den sprang ut. Og det er flere knopper som vil springe ut etterhvert.
~~
En gammel kaffe kjele har fått sin plass i bedet under et tre som er flott å se på men som jeg ikke husker navnet på.
~~

Treet får nydelige blomster på forsommeren. Noen som vet hva treet heter?
~~

Her ser dere jeg har fått plantet urtene mine og "ruste pus" passer på de:=)
~~

Og til sist et par bilder av voffsene mine fra turen i går.
~~

Kira lukter på noen gressstrå og Natasha måtte drikke fra bekken.

Så vil jeg ønske alle sammen en riktig så fin dag!

~~

24 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej!

Vilka härliga sommarbilder.Och vi får önska att vi får värmen tillbaka igen. Här är det sol och 13 grader i skuggan....så hoppas att det blir riktigt varmt till imorgon...avslutning för barnen.
Vacker krans på dörren och härliga blomster....

HA´det så gott!
MiaMaria

Alven sa...

Hei :-) Nydelige bilder! Og mange fine blomster :-) Ha en strålende dag :-) her er det temmelig kaldt blitt :-( kjedelig at sommern skulle bli borte igjen,men får se det positive i det for da får man hvertfall gjort litt inne :-)Klem

Huset på toppen sa...

ja, det er ikke den samme temptraturen ute nå, på med jakker og bukser!! Huff,måtte sette på ovnen igjen i går kveld. Får håper det blir fint i helgen!! Nydelige bilder fra hage, og koselig med kaffekannen under treet!!
Fin inngangsdør dere har, kjekt med inngang både oppe og nede!

Ha en fin torsdag!!

Fjordheim sa...

Takk for en flott hagevandring.
Vil bare få ønske deg ei riktig flott helg :)

tinemor sa...

Masse flotte bilder!
Her ha sol og varme også forsvunnet og tøfler og strømpebukse er funnet fram igjen.... Tragisk!
Håper solen er her snart, men ikke følge værkartet... :-(

Drømmen om en eplehage sa...

Takk for hyggelig hilsen!

Så søt dørkransen din er. Lurt på å prøve meg på en slik jeg også, men ttt. Pluss at jeg er litt usikker på hvordan man gjør så da må jeg forske litt til. Liker ikke å ikke få til. Fnis!

Awarden under her fortjente du virkelig!

Ha en god dag, klem

Som mine dager er sa...

Hei igjen

Så mange fine bilder du viser. Jeg elsker blomsterbilder, og den peonen din var helt nydelig. Knallfin farge også. Hadde vært kjempestolt om det var min! Det ser så ordentlig og velstelt ut rundt huset ditt. Da er det en fryd og se bildene dine også.

Er fremdeles like begeistret for hundene dine. Mine foreldre har også ei lita frøken ved navn Kira, bare i noen få størrelser mindre - nemlig en dachs. Ja - jeg har jo blogget om henne.

Lykke til videre meg roser og peoner og ikke minst hundene. Jeg følger med deg ;-)

Til slutt vil jeg trøste og si at det høljer ned her også. Men jeg er overbevist om at det snur snart.

Ha en fin kveld. Klem.

Marie sa...

Härliga bilder! Här har också solen och värmen förvunnit, hoppas att den snart kommer tillbaka! Underbar pion! Jag har plockat in en hel bukett med pioner, doftar ljuvligt!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Så herlige bilder!!!!!
Her er fortsatt sol ,men det burde regne litt nå.....tenker på de i Froland, våknet til brentlukt her i dag:(Helt vilt , og Froland er nå tross alt et sykke hefra ....

Ha en fin kveld!!

liven sa...

Heisann!! Så fint hos deg atte.....

Fine blomster i bed og potter!!
Når jeg kikker i bloggene nå er det sånn at jeg gleder meg til jeg kommer hjem igjen fra ferie og kan plante skikkelig.......
Da begynner vel gjerne salget også:O)

Ha en fin kveld!!

Min Verden sa...

Du mannen her har det bra :D Fint hos deg. Katta er spesielt fin - hihi... Flott med urter i balja. Treet aner jeg ikke hva er. Tror ikke jeg har sett noe lignende.

Alven sa...

Skal ta utfordringen din :-) Bare litt treg :-) Så ikke kommentaren før nå skjønner du :-) Klem

Alven sa...

Da har jeg tatt utfordringen :-) var litt flink du som hadde lagt bilder imellom.. hvordan får du til så store bokstaver forresten? og jeg jeg fikk ikke direkte link på navnene til de bloggene jeg ville vite mer om..hvordan gjør du det?

mali-mo sa...

Så flott det er hos deg! Vet desverre ikke hva den planten heter, er ikke min sterkeste side sånne navn altså...har blitt kaldere her også, måtte ha JAKKE på meg til jobben idag! Tenke seg til!(hehe).

vitating sa...

Fina bilder!
Dörren o ingången såg jättefin ut, synd att den inte används. Jag längtar oxå efter värmen nu igen, hoppas den kommer snart!

Ha det så bra!
Kramar Maria

h.espe sa...

Ja, nå har sommeren tatt pause du. Brrrr!! Har akkurat skrudd på ovnen på kontoret mitt, sitter jo her og fryser...

Nå er det snart helg igjen, og godt er det. Siden været ikke er meldt så bra, så blir det vel litt pussel å drive på med i hjemmet..

Ønsker deg en strålende helg!!

Klem:o)

Tulip sa...

Så flotte hunder du har!
De ser ut til å være to lykkelige sjeler, regner med de har det godt!

Søt den dørkransen du har laget. Hva har du laget den av?

Koselige sommerbilder av inngangsparti og blomster.
Godt at sommeren fortsatt er ung, selv om regnet kom. Men det trengte nok både vi og naturen...

God helg!

krinkelkroken sa...

Skjønne blomsterbilder Kerstin;)

Lekker dørkrans!

Ja sant vi vil ha varmen tilbake! Kommer nok snart igjen;)

Veldig kjekt at du var fornøyd med varene:)

Ha en toppers helg!

Helene sa...

Nydelige sommebilder. Peonen er jo bare helskjønn når den står i blomst:o)
Ønsker deg en fin helg!!

liven sa...

tusen takk for det!!
Skal nyte det:O)

Gamlå sa...

Hei hei
Her viser du mange fine bilder. Ser at hundene koser seg.
klem Gamlå

Inspiration i vitt sa...

Hej: Ja visst är det fint med zink, pioner och rosor, en krans på dörren känns välkommnande.
Kram på dig/Ingela B.

Magdalena sa...

så mang efine setmningbilder...
og vden kransevn var bare sart og skjønn,- tror eg ville brukt hoved-døra pga den....
er kaldt og guffent her også.... :O(

Anitas hus sa...

Her bøtter regnet ned i dag og da var det koselig og se de nydelige sommerbildene du hadde tatt.
Litt greit med regn for her er det helt brunsvidd. Men jeg håper ikke det varer så lenge;)
Ha en fin søndag!
Klem:O)