tirsdag 3. juni 2008

Jeg er blitt Tagget!

Syrin treet står i full blomst og er så vakkert:=)
Jeg er blitt tagget av Tulip
Regelen er slik:


Du må svare på spørsmålene om deg selv. Så gi denne videre til 6 nye personer. Legg igjen en hilsen med beskjed om at de er blitt tagget på bloggen . La personen som tagget deg vite når du har svart:=)


Irisen min har begynt å blomstre, og den har mange mange knupper!
1: Hva gjorde du for 10 år siden ?
For 10 år siden bodde jeg i dette huset med en 9 , 4 , 2 og 1 åring. Med en mann som reiste masse. Så det var noen travle dager med mange små barn som skulle ha sitt. Men for en herlig tid også da. Og tiden har faktisk gått enormt fort siden den gang:=)


Her kan dere se litt av buen min mann lagde i helgen, den er selvfølgelig rusten også. Jeg elsker rustne ting!

2:Hva er 5 ting på gjøre - lista mi i dag?

Nå er dagen snart over men på min gjøre liste har det stått dette i dag :
-Maling av to ytterdører og karmene på utsiden av dørene og vinduene.
-Besøk av ei god venninne med koselig lunch.
- Kikke i butikker,
-Jobb
-Feire bursdagen min.

Jeg har plantet eføy på begge sider og gleder meg til den har kommet oppver buen. Den vil jeg nyte sommer som vinter:=)

3: Snacks jeg liker

Jeg er veldig glad i chips og sjokolade, helst med nøtter. Er nesten altetende , hehe:=) Grønnsaker med dipp.

Her ser dere clematisene jeg har plantet, det er en hvit Miss Bateman og en blå president!

4: Ting jeg gjerne vil gjøre hvis jeg var millardær

Kjøpe meg en eiendom ved havet med en stor tomt. Reise rundt i verden med familien min. Drømmemålet er Australia. Sikre økonomien til mine barn .



5: steder jeg har bodd?

Engerdal, Tynset, Molde ,Hamar, Trondheim og Bergen

Disse skjønne lupinene plukket jeg inn i dag å satte på kjøkken bodet mitt:=)

6 : Disse vil Jeg gjerne vite mer om :

A home far away
Alvens kreative hjørne
Bente`s Hus
Gleder i livet
Inspirasjon i vitt
Anemone

Jeg håper dere vil ta utfordringen alle sammen:=)

Med disse bildene fra hagen min ønsker dere alle sammen en riktig fin sommer kveld. Og vil også takke alle sammen som legger igjen en hyggelig hilsen. Det varmer og motiverer så enormt med alle hyggelige kommentarer dere legger igjen hos meg:=) Tusen Tusen Takk!!!

Disse flotte peonene fikk jeg av min gode venninne i dag og de lukter himmelsk:=)

9 kommentarer:

A home far away sa...

Hej!
Självklart antar jag utmaningen:-) Men det blir nog under nästa vecka då jag flyger till Sverige imorgon.

Njut av fina våren och värmen!!

Kram Gunilla

Nunne sa...

Gratulerer, når du enn har bursdag!
Er den idag eller? Kanskje jeg leste for fort?? Fant deg inne hos Katrin i Dans på roser, og jeg kan ikke huske å ha vært hos deg før??
Men nydelig blogg har du! Med masse artig..kjenner deg jo bitte litt nå, med briller og ringer og fleezejakke? Nei, den har du ikke på idag, ser jeg :)
Firebarnsmamma...heldige du!
Ønsker deg en velsignet dag,Kerstin!

Inspiration i vitt sa...

Hej dessvärre hinner jag inte anta din utmaning kanske en annan gång.
Jag ska nämligen åka till Danmark på semester så jag hinner inte.

Jag gör ett litet inlägg i kväll innan jag åker.
Kram på dig /Ingela B.

Tyra sa...

Hihi, ja, noen sier jo at de feirer jul i juli, så hvorfor ikke starte tankeprosessen allerede i juni?;0))
Bildene fra boka er hvertfall ute på bloggen min... Ha en fortsatt strålende dag med to- og firebente!
Klem fra Cathrine

liven sa...

Gratulerer med vel overstått bursdag!! Håper du hadde en fin dag i går:O)
Nydelige blomster!!

Ha en fin kveld:O)

Stjerneglimt sa...

Så fin syren! -kan nesten kjenne duften =0)ha en fin dag!

Gamlå sa...

hei hei. Så fine blomster du har, og så tar du så flotte bilder.

God helg

hilsen Gamlå

mali-mo sa...

Gratulerer med overstått bursdag!

Må få si tusen takk for lykke-til ønskene før eksamenen min. Det var nok det som gjorde utslaget, for jeg tror det gikk kjempebra. Deilig å være ferdig iallfall! Ha en fin kveld.

lillemor sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min:) Kjempefin blogg du har! Nydelig de hagemøblene du har på terassen!! Og hundene dine, sukk...så fine:)
Ha en strålende helg:)
Hilsen Eivor