mandag 24. mai 2010


32 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åh vilka somriga underbara bilder från dej idag!
Härligt inspirerande.....
Ha en fin vecka!
Kram Kathrine

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det ser ut och bli en bra dag, strålande sol. Jag är redan på jobbet men har inte flexat in än. Då hinner jag blogga lite före jag börjar. Så vackra bilder, jordgubbarna har en så fin röd färg. Iår ska jag äta mycket jordgubbar! Så mycket kul du har med din lilla valp, kan tro han är söt nu.
Ha en fin veckostart
Kram till dig vännen
AnnaMaria

Home and Lifestyle sa...

During this sunny days I love strawberries so much...outside in my garden...delicious!

Wish you a happy week Kerstin! Many hugs, Ingrid

Sologbolig sa...

Hei.
Deilige sommerbilder hos deg. Ja, det har vert fine dager nå. Fredagen var topp her, da satt vi ute til langt på kveld og kosa oss med reker og hvitvin. Lørdagen var overskua, da var vi i 1årsdag i Haugesund. I går var det flott igjen, da var vi på hytta og beisa. I dag er det grått, men skal ut i hagen og ordne i alle staudene mine, de har ikkje fått det stellet de bruker å få i vår. Travelt. ha ein deilig dag. Klem fra Sigfrid.

hagagården sa...

Hej
vilken vacker madonna du har står där och vilka härliga sommar bilder.
Kram o ha en fin dag.
ninni

(eddas) sa...

Så koselige bilder...det er godt du koser deg:)gleder meg til ferien..da blir det bare koooooos:)
ha en findag søte du..
eddaKlemmer

helle sa...

Med en lille hundehvalp i huset har man mange glæder... og travlt!

Men jeg ser at du forstår at kose dig alligevel i haven med dejlige jordbær og hyggelige magasiner. Så har man det godt, ikke?

Nyd pinsen, og glæd dig over at du er i Norge, her regner det og er koldt!

Klem fra Helle

Angel.Pearls sa...

Å så somrigt och fint! Helgen var ju precis underbar! Kram//Eva

Alven sa...

Hei :-) så sommerlige og herlige bilder her inne hos deg. Skjønner godt det blir noen utfordringer med valp i hus. Venter på at luna skal få løpetid vi nå i disse dager..for hun skal parres for første gang :-) Spennende! Her er det litt skyer i dag..og i går til og med noen regndråper.. Håper uken som kommer bringer mye sol og varme :-) så snøen smelter oppe på hytta. Ha en fortsatt fin pinse :-) klem

Datt sa...

Oh my, 20 grader og sol, nå blir jeg sjalu! :P

Landcharm sa...

Ser ut som du har nytt livet. Det ser iallefall nydelig ut! Nyt resten av pinsen og den nye uken!

Torill sa...

Mykje fint å sjå i bloggen din. Eg som du har og nytt finaværet. I dag er det vått ute men akkurat no titter sola fram... UT er neste punkt på programmet. Ha det godt.

Nostalgia sa...

For et koselig innlegg Kerstin :-) dette er jo nesten som å ha småbarn igjen :-D, hi-hi. tenker du storkoser deg ! tiden går så fort også, må nyte tiden mens de er små, både to og firbente.

Ønsker deg en fiiin fridag !
Klemmer, Nostalgia

Janne i Fagerlia sa...

Så heldige dere har vært, som har fått godvær i pinsehelgen. Her har det vært regn og ganske kaldt helt til nå i ettermiddag. Akkurat nå skinner solen, men så er jo fridagene også på hell.

Vakre bilder du viser.

Viola sa...

Vilka underbara bilder, så vackra, dina interiörblad läses även av mig, bland annat har jag fått till mig Isabella tror jag den heter ...reklam från Vakre hjem där jag tidigare annonserat, ha en fin vecka, KRAM

ANETTESHUS.COM sa...

Sååå sommerlig og vakkert!!!

Nyt den siste fridagen:)

Stor klem
Anette:)

Anonym sa...

herlige bilder Kerstin :)

jo det er bare å nyte mens man har mulighet.. det har vært så surt og kaldt her i nord at jeg har stadig på lue og votter fremme:)

høres ut som det går fint med valpen.. men jeg savner litt bilder :)) synes det er koselig å følge med når de vokser..

håper du har en deilig dag i vest.. klem fra mæ i nord

Martilie sa...

Nyyydelige bilder! Her har du fanget inn den lette deilige sommerstemningen utrolig godt!

Ha en fin pinsedag!

Tove
@--,--`.

Crinoline sa...

Hei,Kerstin. Nå er det en stund siden jeg har vært innom deg,men er ikke så mye på nettet om dagen.Det er alltid noe å ta tak,både ute og inne når våren kommer.Madonnaen er nydelig. Så sommerlig og pene bilder du viser.Ønsker deg en fin uke.Klem

Lappeline ♥ sa...

Nydelige bilder hos deg.
Er ferdig med valpestadiget her i huset,men han kan ha noen byer innimellom. Jaggu tok det tid før den tiden var over,men nå er han stor sett en rolig gutt (heldigvis)

Ønsker deg en fin kveld

Klem

Som mine dager er sa...

Deilige og vårbilder hos deg Kerstin. De kjennes VARME også. Jeg lengter etter varme ... sukk.

jordbærene vi får kjøpt i butikkene er sannelige gode, selv om de ikke er norske. Det har gått mye på jordbær her også, med en anelse dypp av hvit sjokolade på.Uhmmm...

Kos deg med uka.

Klem Marit

Les Cotrions sa...

Your Madonna is stunning Kerstin! I'd like to have a strawberry in your lovely garden!!!
Happy new week!
Vale

Randi sa...

Herlige sommerlige bilder for oss som har regn og lite varme...måtte ta inn alle somemrblomstene i går kveld, må det i dag å.....kaldt som bare det. Ikke over 10 grader....det er ikke engang vi frosne nord trøndere vant med..:-))

Ha en fin fin uke

Guttemamma sa...

Herlige herlige bilder,Kerstin! I skrivende stund ØSER det ned,men vi har hatt masse deilig sol og varme så skal ikke klage.
Ha en fin uke du også!!
klem

h.espe sa...

Nydelige bilder Kerstin! Deilig å høre at dere også har fått en forsmak på sommeren. Her i Oslo har vi hatt fint vær stor deler av helgen, men litt skiftende skydekke i går og i dag. Nå mot kvelden i dag kom regnet også. Jeg har gått forkjølet gjennom helgen - rennende nese, nysing og hosting - men heldigvis ikke verre enn at jeg har hatt en finfin helg!

Ha en fortsatt fin uke i vest!

Klem fra Hildegunn

Solveig sa...

Så herlige bilser fra din uteplass! Fikk sommeren rett inn i stua til meg nå jeg:o))
Likte veldig godt madonnaen din ved den hvite benken. Du viser alltid så masse fint, min venn. Og så er du så flink til å legge igjen noen gode ord hos andre. Setter pris på vårt bloggevennskap skal du vite:o)))
Ønsker deg en nydelig uke og masse kos med din lille firbente venn!
Klem fra Solveig

liven sa...

Heisann Kerstin!!
Nydelige bilder hos deg!! Nyter jeg vet du :o)
Ja det er vel som om å ha fått en baby i huset igjen....eller en i et års alder som plukker på alt....hihi....
Ang.min klematis så var jeg veldig nøye når jeg kjøpte denne!! Skulle ha en som trivdes i halvskygge....
så til nå ser den ut til å like seg godt her!
To stk som stod i urner frøs i vinter.....men prøver meg på nytt!!!

ha en fin uke så får vi håpe sommevarmen snart er her igjen!!
Klem!!

Thelma Louise sa...

Flotte bilder, ser at du har kost deg.:-)

og takk...spent på det neste syprosjektet mitt, er vel mer en nødvendighet enn noe som blir særlig fint..-) En flott uke til deg også...det spirer og gror.:-)

Kjersti sa...

Herlige sommerlige bilder.Godt med litt inspirasjon :o)
Deilig når den første varmen kommer til oss etter denn tøffe og kalde vinteren vi har vært gjennom!!
Klem

Susanne sa...

Hei og tusen takk for koselig kommentar hos meg!! Det varmer mye!!! Nydelige sommerbilder du viser. Blir rett og slett i godt humør av å se slike bilder!! Ha en fin dag!
Klemmer fra meg

Norregård sa...

Sommar här hos dig!! Ljuvliga bilder;o)

Kram Malin

Tulipa sa...

Hej!
Vilka somriga och fina bilder!

Jordgubbar och lite fin läsning..inte dumt!!

Kram Mariette