mandag 7. september 2009

Jeg fikk en hyggelig innvitasjon til å komme på lunch til denne damen...
Dagen ble kjempekoselig.
Hun har et kjempekoselig hus..og en drøm av utsikt.Selv om det den dagen var tåke og regn... så vet jeg at utsikten var nydelig.
Hun er like glad i puter som jeg. Og hadde mange flotte puter både her på kjøkkenet og andre steder.
~~
Lunchen var bare så deilig... nydelige pyntet..dette fristet både syn og ganer...
~~ Skjønn høstpynt i flott emaljekjele og en skjønn mugge.
~~
Denne damen har mange flotte ting rundt omkring i huset sitt.
Dette flotte gamle flueskapet har hun nok vist selv også.
Nydelig vekt.
~~
Et fantastisk flott gammelt skap preger kjøkkenet,
samt en hylle med gamle og nye ting.
~~
En samling målemugger ..med franske små skilt.
~~
En herlig samling av eggeglass.
Sjekk disse flotte mel og ris beholderene....
og en nydelig sart blå-hvit kopp.
~~
Jeg er en hundeelsker...
og Vita var en herlig hund som jeg falt for med en gang..
hun minner meg veldig om min Natasha..
~~
På stuebordet lå et par bøker som man kunne bla i...
Et stort flott brikke med lys og en bukett roser...
Og god koppen til eieren av huset.
~~
Ut av terassedøra kom vi til dette superkoselige uterommet.
Nydelig mat og hyggelig prat preget denne dagen :=)
Tusen takk for en hyggelig dag kjære deg.
Ønsker dere alle en fin mandag.



40 kommentarer:

liven sa...

God morgen Kerstin:o)
Et nydelig hjem du har vært i !!!
Tenker du koste deg her i alle disse koselige sakene!!!
Ser ut som det er nydelig både ute og inne....og dette gir inspirasjon til en jobbedag for meg!!!

ha en fin dag....og så sees vi!!

liven sa...

hihi....en aldri så liten tankeoverføring:o)

Maliva`s verden sa...

Go`morgen..så snildt av både deg og henne at du fikk lov til å dele disse bildene med oss...For det hjemmet der var jo helt i Maliva`s smak da...Masse vakre detaljer både ut og inne..Og ikke for å glemme serveringen..hmmm..
Håper du har det bra...skjønner savnet kan være stort fortsatt..Alt godt til deg i denne uken som ligger foran fra Maliva

h.espe sa...

Åhhh, så koselig!!! Utrolig vakkert hjem Josefine har, med flotte detaljer over alt - me like! Og mmmmmmm lunsjen så bare såååå god ut!!! Tenker det blir flere slike treff :-)

Ha en supergod uke kjære du!

Klem fra Hildegunn

Fågel Blå sa...

Hej tack för titten, roligt att du ville vara med i tävlingen!
Vilket fint hem du har besökt, helt underbara bilder...
Ha en bra Dag!
Kathrine!

Datt sa...

*Stum* Hva skal man si?? Som å se rett inn i drømmene mine det der :P

Magdalena sa...

god morgen... så heldig du var som fikk denne invitasjonen...
så snilt av josefine og la deg få blogge fritt fra hjemmet!
tenker dere hadde det koooseligt sammen,- og med lekker servering...

klem til deg

moa sa...

hei kerstin -
så nydelige bilder du har tatt fra det josefinske hjem....herlig!
kan tenke meg dere storkoste dere under lunsjen mmmmmm....
ha en fin dag -
moaklem

My home is my Castle sa...

Så koselig :)
Skjønner godt at du koste deg her...
Nyydelige bilder....

Klem,Kari

GundaM sa...

Har du vært tiol damen med stikkelsbærpute du da!!! og ja, den utsikten kan en bare drømme om;)

Var utrolig treigt å laste opp sia di her nå...

Ha en fin mandag;)

Christine Louise sa...

Oi så vakkert hjem :) Og nydelig lunsj da :) Koselig..

Klem fra meg..

Kjeruben sa...

Åååå her var det skjønt! Forelska meg heilt i samlinga med puter, synest sjølv det er så vanskelig å finne puter som passar sammen men som samtidig ser litt tilfeldig ut.

Sologbolig sa...

Å så nydelig det var her då. Sjarmerende og med mange flotte detaljer. Tenker at du kosa deg her ja. Ønsker deg ei fin uke.

Viola sa...

Vilket vackert hem du varit i...så trivsamt..gissa om vi hade vår dag i går...vad vi handlade....) en underbar dag som man lever länge på...kram

Nikoline sa...

Hei på deg!
Eg har ein liten overraskelse til deg i kveld, ta ein svipptur innom :0)
For eit herleg hus du har fått på besøk i... måtte klikka meg inn på den bloggen og eg vart heilt betatt!
Send meg ein mail med adr. di,så kjem det ei lita pakke i posten om ikkje så lenge..
(ajviken@online.no)

Nostalgia sa...

For et trivelig besøk, i et trivelig hjem ! Herlig innlegg og stemningsfulle bilder :-)

Klem, Nostalgia

Hilde Heimdal sa...

Ja der var det nyyydelig må jeg si :o)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

God mat, trevligt sällskap och en hund och klappa. Bättre kan man inte ha det. Så jättefina kuddar hon hade din väninna.
Ha en bra kväll
Goa kramen till dig
AnnaMaria

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Kerstin! Så mange flotte bilder! For et nyyydelig hjem! Takk for titten:)

Er innom for å ønske deg en strålende ny uke! P.S. Nå er du tilbake på bloggrollen min igjen;)

Klem Anette:)

Josefine sa...

Hei kjære Kerstin...

Det var en koselig dag da du kom på besøk...blir alltid inspirert av samtaler med deg:)

Du er selvsagt velkommen igjen når det skulle være....stoor klem

Birgitte sa...

Hej Kerstin,
Hvor er det nogle fine billeder du viser. Mange fine detaljer..
Klem fra - også en pude elsker ;o)
Birgitte.

Unknown sa...

Så nydelig det var der, da... et sted å kose seg...
Og puter...sukk, så deilig. Nå har jeg fått stor sofa, så putene er mer fordelt, men husets andre beboere har klaget vennlig på mors putelykke... ;o)
Takk for kommentar på innlegget mitt, livet er verdifullt..
Nanniklem

MiaMaria sa...

Hejsan!

Vilket härligt ställe du varit på...massa vackra saker att skåda...

Ha en bra vecka!
MiaMaria

Crinoline sa...

Hei,Kerstin.Vet du hva jeg tenkte da jeg så på bilden?Jo,Kerstin har vært på besøk hos Josefine. Hun har et nydelig hjem.Ønsker deg en fin uke.Klem

irina sa...

WOW !! men jeg kom ikke inn på bloggen hennes så jeg vet ikke hvem det var ???

Hvem er det ??

lenge siden jeg har vært her. Jeg har vært så dårlig til å kommen ter og når jeg kommentere er det de som kommentere inne hos meg.

Så plutserlig så jeg at du hadde kommenetr til noen anre...kertin tenkte je !!
Og her er jeg.

Ha en flott uke.

klem

Anita sa...

Sååå heldig du er da, som får komme til lunsj! Lunsj besøk og lunsj gjester er bare sååå hyggelig! Har ferie gjester vi nå, så her er det full fart! To hunder og to mennesker :0) Kos dere!

Les Cotrions sa...

Hello Kerstin! You seem to have had a very nice day with your friend! She has a so lovely home with so many faboulous details!!!
Happy new week!
Vale

Margrethes hus og hage sa...

Så flotte bilder med mange fine detaljer! Et vakkert hjem med en skjønn hund :)

Ønsker deg en fin kveld! Hilsen Margrethe

Guttemamma sa...

SÅ fint hun har det også så koselig en dag dere må ha hatt!!

Huset på toppen sa...

Å, så koselig at du ble invitert til lunsj hos Josefine:)Og takk for titten av fine og hjemme koselig bilder ,Kerstin.
Ha en fin uke!
Klem Linda

Randi sa...

Sitter bare å sukker og oier meg...så mye vakkert som denne damen har...skjønner godt du koste deg her ja.

Klem fra meg

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Ojoj! For et spennende hjem :) Masse flotte ting , og en spennnede sammenstening av de , me like !

Takk for at du er med i kokurransen min venn , klem A

Fågel Blå sa...

Hej och vad skoj att du hittade till min nya blogg!
Sänd mej din adress så skickar jag ett kort till dej på posten!
Kram Kathrine!

Missfryd sa...

For et flott hjem din venninne har. Mange nydelige detaljer og vakre møbler.
Ha en flott uke. Klem Ingrid

helle sa...

Jeg vidste det var Josefines hus allerede da jeg så det turkise skab, og de efterfølgende billeder bestyrkede mig i det.

For nogen gode billeder du har taget fra denne dejlige dames hus, og der er præcist så fint og hyggeligt som jeg havde regnet med!

Menuen så ikke allerværst ud heller! Fint at komme på besøg hos hinanden!

God dag til jer begge!
Klem Helle

Nygammalt sa...

Oj oj oj vilket vackert ställe du har besökt. Förstår att du trivdes där :)
Kram.

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

SÅ roligt och få komma på besök, så där. Och hon hade verkligen jättefint i sitt hem... Kul att gå och titta på alla vackra ting!
Kram
Marie

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så härliga bilder. Förstår att du njöt av lunch, omgivelser och sällskap!

Ha det fint!

Tiril sa...

Ja her var der mange koselige ting, maten så og fortreffelig ut, koselig med slike små besøk.
Går det greit med deg , vet hvordan du har det, men du har vel heldigvis en hund til og øse din gohet på.

Angel.Pearls sa...

Härlig bjudning du varit på -uterummet ser så skönt ut!Ha en fin dag//Eva