lørdag 19. september 2009

Jeg var så heldig å vinne inne hos Nikoline på Landet for litt siden..
En skjønn gave kom i posten forleden dag.
Det nydelige skiltet som hun har laget selv.
Det finnes mange dyktige damer der ute som jeg virkelig beundrer.
Dette er en av de som jeg beundrer veldig..
Denne damen lager de nydeligste malieriene jeg har sett...
Har du ikke vært inne hos henne bør du ta en tuir... er sikker på at du vil kose deg der inne..
Ikke nok med det nydelige skiltet, dette lysparet her lå også inni pakken sammen med et skjønt kort.
Med gode ord... Tusen takk kjære Nikoline...
Ble så glad for denne flotte gaven...
~~

I går hadde jeg besøk av en annen skjønn dame..
Som hadde med seg en nydelig rose som var pyntet med en skjønn sommerfugl..
Sammen med den lå en skjønn fyrstikk eske..
Vi hadde en hyggelig formiddag sammen...
~~
Nyt lørdagen alle sammen O=)

I helgen er det loppemarked igjen her i byen... Kanksje vi sees...

43 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Godmorgon vilka underbara bilder du bjuder på denna tidiga lördagmorgon.......
Ha en fortsatt skön helg!
Kram Kathrine

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken fin vinst du fått, grattis. Bilden och bandet på ljusen var så fint, och skylten är jättefin. Tänk och kunna måla och texta så vackert.
Ha en fin lördag
Kramar
AnnaMaria

hagagården sa...

Men oj vilka vackra rosor!!
kram o ha en go lördag.
ninni

Hulda sa...

Så heldig du har vært. Nydelig skilt, og så vakkert innpakkede lys. Jeg falt også for den rosen. Søtt. :) Jeg fikk også en fin gave i posten i går.

(eddas) sa...

Nydelig det skiltet med roser...det er jo min favoritt...
ha en fin dag
klem edda

Guttemamma sa...

Oj....gaver som passer greit hos deg vel??? Ikke vært på den bloggen,takk for tips. Nydleig fyrstikkeske, god ide med litt annerledes bilder !! Kos deg med lørdagen,Kerstin og takk for at du alltid legger igjen så fine kommentarer!
stor klem

h.espe sa...

Skal si du har hatt en lykkens dag i går :o) Nydelig gave fra Nicoline, og roser er jo alltid herlig å få!

Da er den deilige helgen her. Kom litt for sein igang, men pytt, har ingenting som "brenner" og da er det lov...

Ha en flott helg Kerstin!

Klemmer fra Hildegunn

helle sa...

Det er et virkelig flot skilt, du har vundet. Tillykke med det. Fint og håndlavet, må vist lige checke hendes site!

Held og lykke på loppemarkedet!

Klem Helle

Datt sa...

Så heldig du da, skikklig gavedryss! :D

My home is my Castle sa...

det skiltet var bare nydelig...
Så heldig du er :))

Ha en fin dag
Klem,Kari

Magdalena sa...

ja nyt lørdagen,-
så flortte gaver du har fått i posten,- så heldig du var !!!Nokoline har en utrolig dreis på penselen, aldri sett maken...

kos deg på loppiser...
er opptatt med så mye i helgen,- må bare legge det fra meg...
men gjett hvor tankenne mine er...?

klemmer

H elle K sa...

Hei, så vakkert. Nydelig skilt og lekker pakke. ha en fortreffelig dag. Klem kristin

Landstil sa...

Oi så fint skilt du har fått! Kjempe dyktig dame hun ja!

Ha en flott dag!

Josefine sa...

Å så mye koselig:)

Så heldig du var med premien...nydelig skilt og flotte lys!! Og rosen var jo så skjønn med sommerfuglen på:)

Et nydelig innlegg med herlige farger dette..

Kos deg masse i dag. Vi skulle egentlig på båttur , men da været skiftet blir det hjemmekos istedenfor. Men var en liten tur innom Fretex i formiddag...bare måtte...hi.hi

Stor lørdagsklem

Just a Little Vintage sa...

Takk for i dag, håper ikke at albuene er for såre etter loppisen...hihhihi;)! Er det mulig at folk kan være sååå uhøfflige???? Men vi hadde nå godt selskap og noen skatter ble nå med oss hjem;)! Ønsker deg en riktig god helg kjære Kerstin=)!!

Klemmer!

bikim sa...

Gorgeous pics and beautiful presents. Have a lovely weekend,
Rosa

marits provence sa...

Så utrolig vakker! Jeg sitter her med tårer i øynene. God helg til deg også! Klem fra Marit

Mia, New Room Interior sa...

Nydelige bilder du viser!!
Ha en fin helg! Klem

Unknown sa...

Nydelige bilder. Ble helt henført av det ene rosebilde ditt...

Idag har vi hatt strålende sol i Halden :O) En kjempefin dag både ute og inne i butikken.

Ønsker deg en fortsatt fin helg!

Klem Susanne

Nikoline sa...

Tusen takk for så fine ord,Kerstin.
Får jo alltid så fine kommentarar frå deg også,så eg synes det var spesielt kjekt at du vart ein av vinnarane:0) Det skulle vore eit skilt der alt var malt til deg, decopage er liksom litt juks synes eg.. I alle fall;kjekt at du likte det og også veldig kjekt å få skryt veit du...*kremt*
Nydeleg rose du hadde fått også,og så med den sommarfuglen som vart prikken over i`en.
Fann du masse fint på loppis idag då?
God lørdagskveld :0)

krinkelkroken sa...

Heisann Kerstin;)
Så kos med gave i posten, nydelig var den!
Ble det mange funn i dag? Jeg fikk med meg et gammelt kart (me love!) 2 små bord, og en gammel hvit lampfot.Orket ikke stå i kø for å se på fat og kopper, spesielt ikke siden jeg hadde ene guttungen med meg.Ha en fin kveld:)Klem

Margrethes hus og hage sa...

Så heldig du er som har vunnet! Så vakre ting du har fått :)

Ønsker deg en fin kveld! Hilsen Margrethe

Tulipa sa...

Hej!
Så fin vinst!!
Förstår att du blev glad!!
Trevlig helg!

Kram Mariette

Crinoline sa...

Hei,Kerstin.Gratulerer med nydelige gaver.Skiltet er fint,tenk å kunne male. Ønsker deg en fin helg.

Crinoline sa...

Hei,Kerstin.Gratulerer med nydelige gaver.Skiltet er fint,tenk å kunne male. Ønsker deg en fin helg.

Frida sa...

Hej Kerstin! Vilken fin skylt du har vunnit.
Hoppas du får en fortsatt trevlig helg!
Kram Frida

Lisemoren sa...

Så flotte ting du har vunnet Kjerstin. Ja, jeg har faktisk vært på et par loppemarkeder, etter at jeg har lest om alle kuppene mange her på bloggene gjør der. Mye rart har jeg kjøpt også, he,he.

Jeg er imidlertid ikke noe flink til å være tidlig ute, men kanskje neste gang. Jeg skjønner jo at det kan lønner seg.

Jeg lurer alltid på om det er noen bloggere rundt meg når jeg ser meg rundt, men jeg har ikke vært på noen bloggtreff, så jeg aner jo ikke hvem. Det er iallefall morro å gå på skattejakt syns jeg.

Jeg forbant i mange år bareloppemarkeder med stress, for foreldrene mine var med og arrangerte loppemarkeder med skolemusikken i alle år, og da var det alle mann i arbeid. Nå syns jeg det er rart jeg ikke så sjarmen med det, sånn kan det gå.

Ønsker deg en god uke.

Klem fra Lisemoren

Pysselpalatset sa...

Vad vacker du gjort på din sida.. gillar headern och fotona. Grattis till vinsten. Men rosorna... oj oj oj ... gudomligt vackra. Kram Jeanette

Prinsesse Elin sa...

Hei hei
Måtte bare innom for å ønske deg en herlig dag.
For en skjønn gave du vant. Skiltet tar nesten pusten fra meg.
Klem fra Elin:)

Fru Fryd sa...

Heldige deg som får slike vakre og flotte gaver!!

LOPPISLIV sa...

Hej, vilka ärliga vinster du fått, förstår att du blev glad för dem! Önskar dig en underbar söndag. själv måste jag storstäda idag...hihi det går inte att blunda längre :-)Många kramar /Paula

LOPPISLIV sa...

bara jag igen, jag menar såklart "härliga" bokstaven h ramlade bort :-)

moa sa...

halloen...
grattis med gevinsten...da jeg så den på det lille bildet, trodde jeg det var en pyntet marsipankake...hihi...
så koselig kardemomme-besøk du har hatt da..tipper dere storkoset dere..
ha en fortsatt fin søndag -
moaklem..

Magdalena sa...

tenker du fikk en spennende helg på loppejakt,- men trengsel og ståk må man tåle...
fin uke til deg...¨¨

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

En så fin skylt. En vacker gåva, förstår att du är glad över den.

Hoppas du har haft en fin helg. Må gott!

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei igjen min venn,
så fint at du koser deg med rosen!
Var en veldig koselig formiddag på fredag,med deilig mat!
Og du,kan du være søt å gi skjønne vofsen og søte pusen en go kos fra meg... :o)
Kjerstiklem

Alven sa...

Hei :-)

Så fine ting du har fått deg :-)
Må inn å kikke hos henne :-)

Og så nydelig rose :-)

Ha en fortsatt fin søndag :-)

liven sa...

Nydelige gaver du har fått Kerstin!! Nikoline er kjempeflink!!
nydelig rose du fikk da :o)

ha en fin uke.....og vi sees!!

Marie sa...

Så fina saker du har fått, vackra bilder!

Hoppas att du har haft en bra helg!

Kram Marie

Solveig sa...

Så flott gave du hat fått! Gratulerer! Nydelige bilder.
Kjempeflott roser også. Så kjekt å bli satt pris på!
Ønsker deg en fin kveld.
Klem fra Solveig

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Så nydelige ting , og vakre bilder . Skjønner jeg må sjekke ut hva Nikoline lager , vakkert :)

Anne sa...

Nydeleg gåve! Gratulerar så mykje:)
Ha ei flott veke:)

Christinas låvebutikk sa...

Hei! Takk for koselige ord!
Mange fine loppiser her, har aldri vært på loppemarked men tror jeg skulle tatt meg en tur!!
Ha en nydelig uke videre!!