lørdag 12. september 2009



Lørdagen er godt i gang... våknet til øsende regnvær... men hva gjør vel det..
I dag var det loppemarked igjen..
Det er moro og spennende...
iallefall for oss som ikke har tilgang på dette annet enn en kort periode to ganger for året..
Jeg har lenge øsnket meg fluktstoler..
i dag fant jeg to stk til bare 40 kr... Så fornøyd...
Disse skal fikses på i løpet av vinteren slik at de er klare for bruk til sommeren igjen..
~~
Traff på et par bloggdamer der...
var det flere som var av gårde???
Så vil jeg takke for alle de hyggelige hislen dere alltid legger igjen her hos meg..
Blir faktisk rørt over alle de hyggelige hilsener og utrolig glad..
Ønsker dere en fin lørdag.

29 kommentarer:

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Så kjekt.
Jeg har loppefri helg jeg;)
Nå har det vært så mye jobbing at jeg bare må slappe av og ikke minst blogge;)

Ønsker deg en herlig helg
Klem:)

Fjordheim sa...

Heldig du som har rukket loppemarked i dag. Flott når en finner noe en ønsker seg.
Skulle gjerne vært avgårde selv. Men det var et stykke unna, og med div forberedelser til kveldens bursdagslan, måtte jeg bare la det være.
Ønsker deg en riktig god lørdagskveld :)

Crinoline sa...

Du er flink til å legge igjen hyggelige kommentarer selv du,Kerstin. Idag har jeg vært en tur på frimarked,men ingen kjøp.Holder på å male en tallerkenhylle så det får holde en stund.Fortsatt god helg.Klem

Hanna sa...

Så mycket fina bilder.
Hanna

hagagården sa...

Tack för titten,men oj vilka vackra bilder di visar.
kram o ha en trevlig kväll
ninni

Anonym sa...

Så flott bloggen har blitt!!! herlig banner i toppen.. og herlig stemning i bildene.. men.. ble mest opptatt av ønskeinnlegget!!

Jeg er med på alt det der!! Nydelig skrevet og nydelig bilder..

Ha en fortreffelig helg.. klem fra mæ

Josefine sa...

Hei min venn...så herlige bilder fra stuen din:) Og symaskinsbordet..sukk..

Tenker det var kjekt på loppis i dag ja! Jeg feiget ut, tenkte jeg skulle, men i dagmorges orket jeg ikke tanken på spisse albuer hi.hi..

Havnet på Fretex i Åsane istedefor. Mye fint der også, de hadde jubileum så der var det halv pris:)

Ønsker deg en flott lørdsagskveld, stor klem

Torunn sa...

Loppefri på meg også! Må førts få plassert lasset jeg hadde med fra TRøndelag sist helg :-). Tror vi må bygge ut snart...hehe...

Klem og god lørdagskveld til deg

White cotton grass sa...

Kul att du hittade något du ville ha på loppisen. =)

Ha en trevlig lördag! (och söndag ;)

kram

moa sa...

halloen loppe-kerstin...
høres ut som du har gjort noen loppekupp, igjen!! så gøy!
..og så har du pusset opp på bloggen..ny farge og header, så fint det ble..forandring fryder!

ha en fin helg -
moaklem

GundaM sa...

Jeg jobber jo nermest med lopper så jeg har bare vært på min egen utstilling ;)

Nå sitter ejg og venter på fårikålen mens jeg blogger ivei inne hos koselige bloggdamer, slik som f eks deg;)

Klemz

My home is my Castle sa...

Så gøy da :))
gammeldagse fluktstoler er flotte..

Ha en fin lørdagskveld.
Klem,Kari

Ønskedrøm sa...

Hørte noen rykter om loppemarked der borte hos dere;) Blir spennende å se hvordan stolene blir! Her er det nedtelling til neste helg for da er det loppemarked på disse trakter! Er ikke så mange her jeg bor heller så er greit å prøve å få med seg når muligheten dukker opp;)

Ønsker deg en fin lørdagskveld:)

Klem Silje

Hulda sa...

Så heldig du var som fant to fluktstoler! Det er vi også på jakt etter, men har ikke greid å finne noen enda. Supre stemningsbilder hos deg. Likte så godt den lykta. :)

Just a Little Vintage sa...

Hei min gode Kerstin!!

Takk for en super dag med loppis og te-tyt=)!! De fluktstolene vare bare utrolig flotte og gleder meg til å se dem når du har fått satt fingrene i dem;)! Er sååå kjekt når en kan komme hjem med noe en virkelig har ønsket seg!! Bloggen ble kjempe fin med en "oppussing"=)! Kos deg i helgen! Nå skal jeg puttle på med det jeg kom hjem med fra loppis;)!

En god klem fra meg til deg!!

Brocante sa...

Hei! Hadde problemer med å finne loppemarked i dag jeg - fant et lite og deretter ble det en tur på Vestkanttorget. DER var det tett i tett med boder og MASS€ fint. Utrolig at prisene er som de er for du kan virkelig finne ting til en rimelig pris. Kjøpte en helt nydelig skoleplakat for 150.- og er så fornøyd. Det ble mange fine ting på loppemarked også selv om det ikke var stort.

Koselige bilder fra stua di - du har det så fint!

liven sa...

Koselige stemningsfulle bilder Kerstin og jeg burde tatt stolen i dag!!!!!
Får litt angst når det er snakk om tøystoff og slikt...hihi
Nå gleder jeg meg til å se hva du gjør med dine...men det blir vel et prosjekt i vinter det gjerne!!
Fin heading du har fått...tror du må hjelpe meg litt med noe øverst på siden min og:o)

ha en fin kveld:o)

M.E.V. foto sa...

Jeg har bare vært på et loppemarked jeg, men det fristet absolutt til gjentagelse;) Ha en fortsatt fin helg! Klem

Cloé sa...

Que belas imagens ! Belo blog !

Tove sa...

Hei Kerstin!

Eg stikk stadig innom deg, men er ikkje like flink å legge att spor... Tida strekk ikkje til nemleg. Det er så kosleg her inne hos deg!

Vil få ønskje deg og dine ein herleg søndag!

Klem

liven sa...

God morgen!!
Har jo veldig lyst da...men tenker jeg må gjøre litt her!!
Tenkte jeg skulle male og etterpå nyte litt uteliv:o)
i ettermiddag er det familiebesøk....så da er jo søndagen gått da!!
ha en fin søndag du....så snakkes vi:o)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag funderar på vad fluktstolar kan betyda.. att det är en stol du använder på sommaren förstår jag. Det låter som du gjort ett bra fynd. Ha nu en bra söndag.
Kramisar
AnnaMaria

LillaFlisan sa...

Jag ser att det är fler än jag som gillar lyktor!

Så vackra bilder du visar!

Klem

Flisan

Viola sa...

Vad roligt att du fyndade...här har jag precis kommit hem från ett par loppisar och det blev sådär en 4 st kassar som fick följe med hem, nu ska jag ta bilen upp halvvägs till Stockholm och hämta en gammal vacker jugendbyrå med glas som jag köpt, hoppas helgen varit skön, KLEM

lavendel mio sa...

Hei!! Så fine stemningsbilder du har fra stuen din:)
Null loppis her hos oss enda....
Men det må nå vel bli snart skulle en tru.
Ønsker deg en fin søndag,klem:)

Mia, New Room Interior sa...

Så fine bilder du viser!! Så gøy at du fant noe på loppemarked! Håper du har en fin søndag! Klem-Mia

Margrethes hus og hage sa...

Så koselig med loppemarked! Det er alltid like spennende om man finner noe som faller i smak.

Her har det bare vært hage denne helgen, og været har vært helt nydelig. Det må man bare nyte!

Ønsker deg en fin kveld! Hilsen Margrethe

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Hei og takk for koselige kommentarer. Ja syrinhortensian har jeg i hagen min.Det blir så fin farge på den litt ut på høsten.Gøy med loppis,særlig når man gjør noen røver kjøp.

Ønsker deg også en fin uke:)

helle sa...

Dejligt med feedback, det er jeg enig i, Kerstin!

Nu har du en lang og mørk vintertid til at få lavet flugtstolene fine, så får vi vel nogle fotos?

Klem Helle