tirsdag 24. juni 2008

Hodet koker!!!!!

I dag fikk jeg besøk av en veldig god venninne:=) Og det er alltid så koselig å være sammen med henne!Og jeg vet hun leser bloggen min!! En stor klem til deg min kjære venn!
Vi fikk en ide om å reise ned på et bruktmarked som vi har snakket om en stund å gjøre!
Jeg bobler litt over for tiden med å male gjøre om og kose meg både ute å inne. Dess mer jeg kikker på bloggene rundt om kring dess mer ideer og lyst får jeg til å fikse å ordne:=)
Så tusen takk alle sammen for den inspirasjonen dere gir meg!
Vi kjørte ned og vi ble som små barn når vi kom inn der. Jeg hadde en plan egentlig!
Jeg har planer om å pusse opp å gjøre vakserommet til et bedre sted å være. En bruker en del timer på dette rommet i løpet av en uke, jeg gjør iallefall det med mine fire barn som produserer enorme mengder skittentøy:=)
Jeg var på utkikk etter noen skap jeg kan ha der inne.
Hva fant jeg, jo ikke mindre enn tre stk som jeg falt for. Jeg tok alle tre og fikk en god pris på de, inkl i den prisen fikk jeg dette bordet også.
Skapene fikk jeg ikke med meg hjem i denne omgangen, de henter min mann.
Men dette vakre bordet som vi klarte å stuve inn i bilen fikk jeg altså med meg. Det skal sies at min venninne kjøpte seg et rålekkert gammelt boss spann og en gammel stige. Nydelige ting!!
Vi måtte jo bare prøve ut hvordan bordet ble da!
Vi stæsjet og danderte og storkoste oss!
Sammen med stolene ble jeg skikkelig fornøyd!

Her kan en sitte å nyte utsikten å finne roen med en kopp te!
Litt detlj bilder av ting vi satte på bordet.
Pelargoniene mine måtte komme inn en stund i regnværet ellers hadde de druknet.
~~

Gamle bestikk som jeg har kjøpt for noen år siden på loppemarked
~~


Fredag blåste og regnet det noe enormt, på søndag fant jeg denne avblåste greinen på clematisen min. Denne måtte bare få være med meg inn i en mugge.
~~

Enda et nærbilde av bestikket mitt!
~~

Pelargonien min fikk stå i vinduet og slikke litt av solstrålen som vi fikk i dag:=)
~~
Vi var ute å plukket inn litt revebjeller som vi satte i en vase, de er så vakre!
~~

~~

~~

~~

Ønsker dere alle en fin tirsdag!!
~~


18 kommentarer:

Sologbolig sa...

Så mange fine ting. Det bordet var du heldig med. Nydelig bestikk og blomster. her regner det, så det er inneaktivitet ...... maling av hylle! Ha ein fin dag!

Helen sa...

Så fint når du pyntet med de blomstene :)

tinemor sa...

Gratulere med nytt bord!
Masse nydelige bilder hos deg i dag!

irina sa...

Du å du skulle ønske mitt hode kokte over av gjøre lyst...men desverre for tiden er jeg bare litt sliten.
Men det bordet vart fint og ferdigmalt ?
Gleder meg til å se skapene !!!

Og så artig med en stylevenninne ;)

Klem

Ann-Catrin sa...

vad ska man säga.. har suttit en lång stund och njutit av dina sagolikt vackra bilder.... underbara detaljer!!
kraam a-C

Anne sa...

Så koselig og flott du har det
:-)))

Hulda sa...

Gratulerer med det fine bordet! Et slikt er jeg også på jakt etter, det er så nydelig. :) Veldig fint pynta også. Så flott ut med sinkbrettet og de glasstingene oppå, lekkert med blomster rundt lyset. Virkelig fint! :)

Karna sa...

Super fint bord, kjekt å finne slike fine ting på gjenbrukstasjonen. Skulle absolutt gjort noe med vaskerommet mitt også, har åpne hyller, kunne tenkt meg skap...blir lett vel mye rot i de hyllene.

Lekre bilder!

h.espe sa...

Så flott du har "dandert"... :o) Hørtes ut til å være mye flott du kjøpte på bruktmarkedet. Gøy!!

Strålende dag videre til deg!!

Klemmer :o)

Bo med Lena sa...

Kjempekoselig at du likte lekestuen:)

Lena

Lise sa...

Så fint dere gjorde det! Kunne ønske jeg kunne slenge innom en loppis i ny og ned også.. Ha en fin kveld! :)

Gamlå sa...

Heisann.
Heeeeeeeer var det masse fint. Gratulere med ny bordet.
Ha en fin kveld
Gamlå

GundaM sa...

Herlig å ha en venninne en har felles interesse med ja;) Har en slik jeg og, vi går på fotosafari;)))

Nydelige bilder du viser her.

Nygammalt sa...

Är det här hemma hos dig? Lovely! Väldigt vackra bilder.

Kram.

Bodil,hjem,hobby,hage sa...

Guri så fint bordet var !! Og så koselig du har dandert rundt !!Fine bilder :)
Solen har vært her et par dager og jeg har benyttet meg og malt noen møbler ute ; nå kommer visst regnet igjen..
Ha en fin uke videre !

Anonym sa...

Nydelege bilder du viser...

Landstil sa...

Hei Hei Kerstin
Tusen takk for gratulasjoner og hyggelige ord! Deter alltid så koselig å lese hilsener fra deg :)

Ja ikke sant tiden går fort med de små.. Nå er jo min bare snart 2 år da, men alikevel føler jeg at tiden går aaaalt for fort! Han lærer jo så mye hver eneste dag nå, flinke gutten min!

Kan skjønne du ble fornøyd med bordet ditt! Det ble jo kjempe lekkert der!!! Gleder meg til å se skapene!

Klem fra meg

Magdalena sa...

heia...
takk for at du har titta innom meg igjen...
det ble fire unger...
guri så nydelige bilder du har tatt,- er solgt når eg ser zink og sarte saker sammen...
revebjellen er også vakker...
ja dette var virkelig godt å se på!!~~~
har forstått at du ikke bor så langt unna...
klemmer til deg~~
god natt*