torsdag 26. juni 2008

Mens jeg venter.......

Dette tenkte jeg skulle bli et lite "vente innlegg". Vente på hva? Jo på at mitt vaskerom skal bli ferdig! Jeg har begynt å male vegger , gulv og møblene som jeg kjøpte. Til og med minn mann mente at dette ville bli bra. Lysere og trivligere som han sa. Ikke verst gitt!!!
Kommentaren til det ene møbelet jeg kjøpte var at han skjønte ikke at noen giddet å betale for dette, men de nadre jo de vra bra:=):=) Ja bare vent sa jeg, så skal du får se at dette blir bra!!
Jeg kan godt forteller dere nå at jeg er en litt utålmodig sjel, skulle helst vært ferdig med mine prosjekter i går:=) Og da går det jo ikke ann å vente vet du!!
Tok første strøk i går og skal fortsette i dag. I morgen er det nok innflytting!! JIPPI!!
Jeg har ventet en stund på dette ja. Mitt vaskerom har vært et stort roterom som det ikke har gått ann å få orden på.
~~

Som dere kanskje har lest før så snekret min mann gardin brett/hyller til alle vinduene i huset når vi flyttet inn her. Jeg hadde alltid ønsket meg hyller over vinduene som jeg kunne sette ting og tang på. Over det ene vinduet i stuen har jeg laget en liten samling av bøker som jeg arvet av min mor. Dette er bla. salmebøker etter min bestefar!
~~
Blandt bøkene står noen små brune skjønne kopper som jeg kjøpte i utlandet for mange år siden. Jeg syns de er søte.
~~

Her står bibelen etter min morfar også. Disse bøkene betyr mye for meg.
~~

" Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves" sier ordtaket!!
Jeg går tilbake til malespannet mitt for jeg har ventet lenge nok nå!!:=)
Ønsker dere alle en flott dag.
Vil også takke alle sammen for kjempekoselige tilbake meldinger og hilsen, det er jo dere alle sammen som er med på å gjøre denne bloggingen så utrolig kjekk!! Tusen takk alle sammen !!




20 kommentarer:

Jorunn sa...

Gleder meg til å se det ferdige vaskerommet;0) Smart med hyllene over vinduene ja. Og så koselig med gamle bøker, særlig de etter bestefaren din da. Fint du tar vare på dem.
Ha en fortsatt fin dag!!

Whoopsi Daisy sa...

Hei og takk for besøket :o)
Det er sant som du sier, det er så koselig at det legges igjen hilsener. Ser du har flotte arvete ting du også. Det er veldig kjekt å få.
Ja det betyr mye for meg å ha stolen. 3 barn har fått hver sin og jeg er eneste barnebarnet som har fått siden jeg var med på "jobben". Det er jeg veldig glad for.
Ha en fin dag.
Mvh
Whoopsi Daisy

Gamlå sa...

Heisann, ååååååå her var det masse FLOTT. Jeg har også gamle bøker som jeg er blitt glad i. Skal sette dem fint i skapet når jeg er ferdig med å male osv. (engang).
Gleder meg til å se vaskerommet.
hilsen gamlå

mali-mo sa...

Skal bli kjekt å se vaskerommet! Har tenkt å komme igang med vårt vi også, men antall prosjekter er nå...for mange! Heehe, så det blir nok ikke før til høsten. Men vi har fått ryddt det tomt, og skal rive en vegg, og så får resten vente...;) Får få inspirasjon her hos deg tenker jeg!

Herlig med bruktmarked. Var en tur på et miljømarked igår, men fy så skuffet jeg ble. Ikke ofte jeg kommer tomhendt ut fra en sånn butikk!

Alven sa...

Hei :-) fint med sånne gamle bøker ..særlig bibeler :-) Og hvertfall når det er arvegods :-) Har ett par bibeler som er veldig gamle...en fra 1700 tallet og en fra tidlig 1800 tallet :-) Litt håpløse å lese i men fine å ha framme :-) Ha en fin kveld!!

Klem

tinemor sa...

Som du står på.
Jeg er nok litt som deg... først fått begynt, så skal en helst være ferdig på 1,2,3 :-)
Lykke til!
Gleder meg til å se sluttresultatet!

Ann-Cathrin sa...

Blir spennede å se vaskerommet:) Så deilig å få et flott vaskerom da! Her står vaskemaskin og trommel innerst i kjelleren...og der er det ikke koselig...! Så koselig med gamle bøker med minner:)

Livy sa...

Heisann!
Gleder meg supermye til å se vaskerommet!!

Ønsker deg en riktig fin helg!
*klem*

h.espe sa...

Ja, en kolonihage er virkelig drømmen!!! Sukk!!! Har vurdert å sette meg på liste nå, men dessverre, nå tar det bortimot 20 år før du får tildelt hytte - det er leeenge!!

Ønsker deg en strålende helg - kos deg masse!!

Klem :o)

n o r d i n g å r d e n sa...

Läckra bilder på gamla böcker och fin kanna! Mari

lilleann sa...

Hei :) Så koselig en blogg du har! Jeg har selv et vaskerom som bare står å "venter på oppussing", men har endel prosjekt før det som må gjøres. Men blir godt den dagen jeg kan gå inn på vaskerommet uten å må holde øynene igjen..hehe :) Håper du legger ut bilder da så vi får se på sluttresultatet!
Koselig med de gamle bøkene du har tatt vare, flott!
Ha en god helg!

Inspiration i vitt sa...

Tack så mycket för din kommentar.
Vad härligt det är med gamla böcker särskillt gamla biblar,det är fint att dekorera med i inredningen.
Kram på dig/Ingela B.

Huset på toppen sa...

Ja,det må være kjekt med nymalt vaskerom:-) Gleder med til ¨se det ferdig,for jeg trenger virkelig inspirasjon hihi. Vi har nemlig ikke gjort noe på vår siden vi flyttet i for 22 år siden. Lykker døren godt igjen for fremende!!

God helg til deg,kos deg masse!!

Anna Lisa sa...

Er bare innom for å sei hei og god helg:)
Takk for lykkeønsker og koselig helsing.
Kjekt å vere heime att og kunne kjike innom mine gode bloggvenner igjen.
God helg til deg!!
Klem

Miamor sa...

Hei Kerstin!

HAr du ikke tatt ferie du heller??
JA, jeg trykker med tekstilmaling som jeg blander til ønsket farge, ruller det på trykkeklossen og holder den på stoffet ei stund! Når det har tørket, stryker jeg på for å fiksere fargen!

Ha ei flott helg!!

Miamor sa...

Syns å huske at du bor i Bergen??
Hvilket bruktmarked var du på ?

Har så lyst til å finne nye skatter!!

Tiril sa...

Skulle ønske det var hos meg!!
vaskerommet står og for tur til å
males...men det er det så mye som gjør.
Idag skinner solen og hagen må få et ansiktløft.
Ha en trivelig helg.

Randi sa...

Gleder meg til å se det ferdige resultatet, håper jeg kan hente noen tips. Trenger sårt noen tips til hvordan jeg skal få orden på vaskerommet jeg også...

Så mye flotte gamle bøker du hadde og så fint du hadde plassert dem.

Håper du får en flott Lørdag. Her er det Ikea som står for tur.

Magdalena sa...

heia!
SLIKE SLITTE BØKER ER UBETALELIG...

HAR KJØPT PÅ FRETEX, MEN FÅR DU ETTER SLEKTA ER DU RÅ-HELDIG...
TAKK FOR AT DU VAR INNOM MEG ENDA EN GANG, SETTER STOR PRIS PÅ DEG OG DIN POSITIVE HOLDNING,KERSTIN~~~
KLEMMER ;)

MiaMaria sa...

Hej!

Men så härligt att få renovera tvättstugan....ska bli kul att se slutresultatet...

Ha´en bra vecka!
MiaMaria