fredag 6. juni 2008

Nymalt inngangsparti og helg:=)

Nå er inngangspartiet ferdig. Døren er malt hvit, karmene rundt dør og vindu er også malt hvit. Det eneste jeg er ganske misfornøyd med er sikringsskapet som henger på veggen, tror vi må bygge det inn, det er ikke så veldig dekorativt.
Og jeg føler meg veldig fornøyd. Nå er det bare resten av dører og vinduer igjen PHU!! Men det blir fint og det er motivasjonen til å fortsette.

~~


Får blogge lengre en annen dag nå er det så varmt! Nå er det lørdagshandling og fredagskveld:=)

Jeg vil ønske dere alle sammen en riktig varm og fin helg:=)

24 kommentarer:

silje-sin sa...

Det ble kjempefint! Hvitt er lekkert, det er ikke tvil om det.. Ha en flott helg! klem fra silje.

Veronica's hus sa...

Så fint det ble!
Jeg gleder meg veldig til jeg også får hvitt hus. Venter bare på at maleren skal komme. Gubben er ikke særlig handy sjø og jeg orker ikke å gjøre det selv..
Huset får jo et helt annet utrykk når man skifter farge.
Ha en strålende fredagskveld og lykke til videre med malingen.
Veronica

Christinas låvebutikk sa...

Nydelig inngangsparti med masse tips!
Ha ei nydelig helg!

krinkelkroken sa...

Kjempelekkert!!!
Vårt hus er blått med gule lister......var malt slik da vi kjøpte det, skal bli hvitt, men ikke i år....er litt av en jobb;)

Du hadde det så koselig utenfor med masse flotte blomster og urner:)

Ha en fin helg:)

Tyra sa...

Hei, Kerstin!
Så flott inngangspartiet ble! Virkelig koselig med alle lyktene og blomstene. Siden hele gården jeg bor på er rød, kan jeg nok ikke bare male huset hvitt, men alle smådetaljer som dører og vinduer er hvertfall hvite, så da har jeg funnet ut at det passer bra med hvite og røde assesoirer.
Ønsker deg en fortsatt vakker sommerkveld!
Hilsen Cathrine.

Hulda sa...

Så fint det så ut ved inngangen hos dere. Bordet du har ute er nydelig. Hadde nok ikke hatt råd til å sette det ute, jeg. :)

Nilla sa...

DU så lekkert inngangsparti!!

Ha ei varm og fin helg.

liven sa...

Så lekkert inngangsparti.......her fikk jeg masse ideer!!
Er begynt såvidt å stæsje innimellom malingen og alt som skal gjøres!!
Lagrer disse bildene jeg visst det er greit:)
Ha en flott helg

Anonym sa...

Hej hej! Roligt att du vill vara med i Vita Gåvor! Tyvärr är swapen fulltecknad för tillfället men jag planerar att släppa in några till inom kort, du är då nummer 3 på väntelistan i dag så med all sannolikhet får du plats då. Hör av mig när det är dags! Vacker blogg du har, kram!

Veronica's hus sa...

Hei igjen.
Jeg er så utrolig dårlig på plantenavn, og har ikke peiling på hva den heter, men det kommer rosa blomster på toppen etterhvert..jeg bruker det jeg finner og i dag brukte jeg greiner fra thuia'n min.
ha en strålende kveld.
Klem

Anne sa...

Å så lekkert det ble utenfor din inngangsdør da. Her vil alle føle seg velkommen ja. FDet sies at ingangspartiet er det viktigste i og rundt et hus, og jammen tror jeg ikke at jeg er ganske så enig. 1. inntrykk vet du...

Hilsen fra meg sent en kveld.

Silkeline sa...

Dette ble da sååå fint! flink har du vært til å pynte opp også:)Det er fint med hvitt, blir så sommerlig og lett. Ser såvidt det flotte listverket dere har rundt vinduene også, det er flott!

Jeg må også male inngangspartiet mitt....nå er det gråhvitt, men jeg vurderer helt hvitt. Resten av huset er sort, så jeg er litt redd for at det skal bli for stor kontrast, men vi får se...

Ha en herlig sommersøndag:))

Drømmen om en eplehage sa...

Så koselig dere har det forran døren!
Masse detaljer og god stemning. Det
liker jeg!

Ha en god dag!
klem

Anita sa...

Så fint det ble!! Flott stein på trappen også!! Nå skal vi på båttur:o) Kos deg i dag!

Therese sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Therese sa...

Det er deilig med alt som er gjort. Jeg har et par vegger som skulle hatt sitt 2. strøk, men det frister virkelig ikke med slike aktiviteter innendørs med det fine været vi har hatt den siste tiden. Jeg trøster meg med at det sikkert blir med tid og stunder.

Ha en flott søndag :)

Anna Lisa sa...

Så fint det var!!
Ha en koselig søndag!!
Klem

Min Verden sa...

Nydelig inngangspartiet ditt. Stor inspirasjon til meg :) Nei, det blir mindre blogging i varmen. Sånn er det bare. Kos deg videre. Det gjør jeg. hanne

MiaMaria sa...

Hej!

Men så himla snyggt det blir.
Vackert vackert!

Vilken härlig Entré...där känner man sig välkommen!

Ha´nu det så gott och njut av solens strålar!
MiaMaria

Ann-Cathrin sa...

Så flott!!! Det tror jeg må være noe av det fineste inngangspartiet jeg har sett:)

ANETTESHUS.COM sa...

Så flott det blir! Kjempe-kosleig entrè! Umulig å ikke føle seg velkommen når man kommer på besøk til deg!

Ha en fin uke!

Klem Anette

ANETTESHUS.COM sa...

Rettelse: Kjempe-KOSELIG entrè ;)

tinemor sa...

Så flott inngangspartiet ditt ble!!

Tiril sa...

Lekkert lekkert.
Innbydedene med et fint inngangsparti, hvitt er jo alltid fint.
Nå blir det nok litt mer aktivitet i hagen, tempraturen
har falt hele 10grader i kveld, brrrrr- er bortskjemt nå,får bare håpe det varme været kommer fort tilbake.
Ha en fin ny uke

TIRIL