mandag 2. juni 2008

Min første Award:=)



Jeg fikk denne flotte awarden av Fjordheim ! Tusen tusen takk!!!!



Begrunnelsen er :

Syns de bildene du viser av hus og hageer bare så flotte. Det er en nytelse å få"vandere" litt rundt hos deg av og til.
Så er vel regelen slik at jeg skal gi den videre til 4 andre kreative bloggere. Og det blir sannelig ikke en lett oppgave! Jeg liker lite å velge mellom så mange flotte kreative mennesker. Men må jeg så må jeg.
Har en god del blogger jeg liker å kikke innom og alle er kreative og flinke:=)
Mitt valg har falt på disse tre:
Hvis noen av dere har fått denne før så fortjener dere den enda en gang, hvis dette er første gangen var det virkelig på tide:=)
Dere alle sammen gir meg masse inspirasjon, og er kreative på hver sin måte:=)
Ønsker dere alle en fin kveld:=)

9 kommentarer:

tinemor sa...

Gratulere med award!!!

Tvert-om-tanten sa...

Tusen, tusen takk!!! Du skulle bare vite hvor glad jeg blir :-) Kan ikke helt skjønne at dere "der ute i bloggverdenen" setter slik pris på bloggen min, syns den er kjedelig og grå i forhold til alle de andre flotte bloggene... Men nå har jeg fått min tredje utmerkelse på bare litt over to uker... Hipp, hipp hurra...

Klem

h.espe sa...

Åh, tusen, tusen takk for at du tenkte på meg da! Det varmet - setter veldig stor pris på å få den :o) Er jo alltid kos å denslags tilbakemeldinger!!

Goklem fra Hildegunn:o)

Fjordheim sa...

Så koselig at den gledet. Da var hensikten oppnådd.
Jeg finner ikke ut hvordan jeg legger link inn i innlegget. Kan du hjelpe meg med det?
Ha det riktig godt.

h.espe sa...

jnhepOg duuuu - glemte jo helt å gratulere deg med velfortjent award. Sånn går det når man blir litt "forfjamset" og gla' :o)

Klem:o)

Aina sa...

Gratulerer med awarden!

Jeg nyter finværet og dagene med å gjøre ingenting, selv om jeg klør i fingrene etter å gjøre noe fornuftig;0)

Gleder meg til å se bilder av eføy og buen, drømmer om en rosebue selv;0)

Ha fortsatt en fin uke i solen!

Bente sa...

Gratulere med Awarden!Det var jo gøy:)

Takk for koselig kommentar,men må jo si at jeg ikke kom på det med blomsterpottene selv...har sett det i et blad,rom123,og når jeg var rundt og kikket på Fretex ,så jeg disse,likte så klart fargen,og kom på det jeg hadde sett i bladet,så,det er jo så flott at man kan bli inspirert av andre:)

Ha en skjønn dag:)Klem:)

Landstil sa...

Heisann
Takk for koselig hilsen på bloggen! Alltid stas å få komplimenter :)
Ja ikke sant mammas hage er nydelig!! Elsker å være i den hagen!

Gratulerer så mye med award! Den synes jeg var fortjent! Du har en kjmpe fin blogg!

Klem Anette

PS: Legger deg til jeg :)

MiaMaria sa...

Hej!

Och gratulerar till din Award!!!!!

Vilka härliga hundar du har och så katten förstås.......
Ska kika lite mera här hos dig nu..

HA´det så gott!
MiaMaria