mandag 9. juni 2008

Tusen tusen takk til Lisbeth sin lille verden
For denne awarden!
Jeg ble utrolig glad:=) Hennes blogg har jeg fra første stund syntes vært en utrolig flott blogg. Hun har et hjem og en hage som er bare så utrolig flott. Og jeg finner masse inspirasjon fra hennes side:=)

Det er så mange flotte blogger der ute som gir meg masse inspirasjon. Når jeg startet bloggingen min for vel en mnd siden hadde jeg aldri trodd at det skulle bli så gøy som dette. Så mange hyggelige tilbakemeldinger som jeg setter veldig pris på. Tusen Tusen takk!!

Jeg gir denne awarden til :

Vitt hus med vita knutar

Et vindu inn i landstil

Anniche

Det er tre av mange blogger som går rett i hjertet mitt. Herlige bilder fra flotte hjem og hager som jeg liker veldig godt!

Dere fortjener den virkelig alle sammen :=)

16 kommentarer:

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Tuuuuuusen hjertelig takk for awarden ! Så herlig , ble jeg glad fro :) Nydelige bilder fra hjemmet ditt !! klem

MiaMaria sa...

Hej!

Men tack du snälla vad jag blir glad!!!!!!!!!!!

Ha en bra dag!
MiaMaria

Bo med Lena sa...

Ja, var ikke kurven min en god ide?! Det hender jeg glimter til:)

Karna sa...

Grattis med award!

Herlighet for noen skjønne hunder du har, litt annen størrelse enn mine....men de roter og skitner til for minst 10, så det holder for meg...he,he....

Elzie sa...

Vilken fin blogg du har. Jag har länkat till dig, hoppas att det inte gjorde något.
Ha en bra vecka.
Kram Elzie

Grip dagen sa...

Dette var jammen blogg for meg...

Hage, interiør og håndarbeid!
Hvorfor har jeg ikke sett dette før?!?

Jeg legger deg på linklista mi, så finner jeg deg igjen. Greitt?
Lykke til videre med hunder, katt, hagearbeid og hekling... Du har visst nok å henge fingrene i!
Jeg kommer innom senere!
Klem Marit

Som mine dager er sa...

Hei igjen.

Gratulerer med velfortjent award. Alltid hyggelig med en oppmerksomhet som viser at noen setter pris på det du gjør.

Håper du har det bra og klikkertreningen med vofsene stadig går fremover.

Ha en fin kveld.

h.espe sa...

Heisann!!
Gratulerer så mye med veldig velfortjent award!! Alltid kos å få denne oppmerksomheten, som viser at en blir satt litt pris på, men selv blir jeg litt brydd også .. :o)

Ha en herlig uke videre!!

Klemmer fra meg:o)

prinsesselinn sa...

gratulerer med velfortjent award
;-)
Ser ut som om pleddet kommer til å bli kjempefint.
så flink du er .
Er bare en kjapp tur innom for å kikke litt på bloggen din , takke for hilsen og ønske deg en fin uke ;-)

Inspiration i vitt sa...

Grattis till din utmärkelse den var du värd.
Kram på dig/Ingela B.

liven sa...

Heisann!! Gratulerer med award!!!

Ja får ha litt inne bilder i dette været men som du ser har jeg ikke fått hushjelp ennå.......
Duken ser ut som den har vært ute i hardt vær....hehheh....alt vises nå så forbaska godt på bilder!!
Krokene jeg har kjøpt er egentlig til gardinoppheng men kjøpte de til denne jeg!!

Ha en fin dag:O)

Huset på toppen sa...

Gratulerer med awarden,velfortjent, du har en flott blogg med myeinspirasjon og glede!!

Ønsker deg en fin dag!!

Mormors Veranda sa...

Hej! Grattis till utmärkelsen!
Ha de gott! Kram Pling

Bodil,hjem,hobby,hage sa...

Takk for koselig hilsen ;)
Gratulerer med award !!
Har sittet og kost meg med bloggen din, masse fint og du har mange jern i ilden ja. De blå keramikk pottene kan du bare male, det har jeg gjort!! 3 strøk med oljedekkbeis så ble de helt ny, har et innlegg om de så du kan jo se ;)

Ha en fortsatt fin uke :0)

tinemor sa...

Gratulere med award!!!!

Jorunn sa...

Tusen takk for koselig kommentar på min blogg! Herlig blogg du har, og artig at du trener berner sennen hunder, min gamle flamme hadde en og han var bare superkos!
God natt!
Klems