onsdag 19. august 2009

Oppdatering Onsdag kveld.
Denne dagen har vært en av de tøffeste...
Jeg har sittet å grått, klappet og følt og kjent.....
Avgjørelsen ble tatt i etter middag.
Vår kjære Kira fikk en fin avsluttning.
Vi reiste på fjellet, der hun fikk gå løs. snuse, spise gress..bade...og bare kose seg..
Vi knipset masse bilder...
Jeg og min datter opplevde dette som en vakker , fin og god avslutning.
Hun sovnet inn i kveld hos vetrinæren-
tusen takk til dere som har gitt Kira den beste pleie i disse ni årene ... ingen unntak nå i kveld.
Jeg er utslitt, tom , men sitter med en god følelse på at jeg har tatt det riktige valget.. eller rettere sagt at tiden var inne.
Hun logret seg inn til vetrinæren.
TUSEN TAKK FOR ALL OMTANKE DERE HAR GITT HER I BLOGGEN, SMS OG TLF.
SETTER VELDIG PRIS PÅ DETTE OG DET HAR VARMET MER ENN DERE ANER.
En god venninne sa til meg i kveld... det koster å være en god hundeeier når denne dagen kommer.. Tusen takk kjære K .
Vi savner henne enormt.
Men er så glad at vi har vår skjønne Natasha... stakkar hun merker også at Kira ikke er her.
Tusen takk alle sammen!
Gir dere en enorm stor og varm klem til hver og en.
Kerstin
___________________
Dette er fryktelig triste dager i hjemmet vårt.
Var til dyrlegen i går og fikk bekreftelse på at min magefølelse desverre var rett.
Vår kjære Kira har kreft med spredning til lungene.
Vi har henne hjemme en meget kort stund før hun skal få slippe.
Hun har har i ni år vært en utrolig god og snill hund.. Og hun har hatt et godt liv..
Vil huske henne som en glad hund med et utrolig godt lynne..
Det har alltid lyst godhet av hennes øyne og det gjør det enda.
Far er i nordsjøen og syns dette var veldig trist...han ville så gjerne vært hjemme nå.
Nå vil vi gi henne noen gode dager med godt stell.
Og finne den "rette" tiden... og det er ikke lett.
Men vil gjerne få gi henne fred, før det blir verre for henne..
Hun skal få slippe fra ,
med det siste glimte i øyet.
Og slik vil vi huske vår kjære gode hund.




75 kommentarer:

Frøya-Heidi sa...

Så trist..Dyrene våre blir jo som familiemedlemmer og savnet sårt når de er borte.

En trøsteklem sendes dere!

Kris sa...

Hejsan,
Hittade hit via Lantlif-bloggen, tror jag... :)
Men de var sorgliga saker jag hitta här. Hunden er ser verkligen mycket snäll och klok ut. Är själv en stor djurälskare och det värsta med djur tycker jag är då de blir sjuka och man måste göra ett beslut....
Men det är livets gång. Det är bättre för djuret att inte måste lida.
Tittade lite bakåt i din blogg och hittade fina bilder och text, underbara bilder på blommorna!!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Å så trist. Man binder sig väldigt till en hund, och det är tufft när man måste skiljas. Men minnena finns alltid kvar. Klem!

Viola sa...

Vad tårarna har runnit ner för mina kinder när jag läst detta Kerstin...visst är det sorgligt att man få ha dom så kort tid...men man få istället tänka på vilken glädje dom har gett en..förstår vad ni går igenom nu...min Otto är jag oxå bekymrad för...han är ju redan opererad för testikelcancer så man vet ju inte om det kommit tillbaka och satt sig någon annanstans...en stor varm kram det sänder jag dig idag, din VIOLA...tänker på dig

Viola sa...

Det är verkligen telepati här...vi skriver till varandra samma minut, klem

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fy så lessamt, tycker så synd om er och vovven. Hon är lite lik våran Rasmus i färgerna. Saknaden blir enorm, bättre kompis kan man inte ha. Jag lider med dig vännen.
Stor kram
AnnaMaria

Anita fra hjerterommet sa...

Så trist å lese! Varme tanker sendes til deg, og håper du får noen fine siste dager med Kira.......

hagagården sa...

Men va tråkigt,sänder dig en värmande kram!!!
ninni

Brocante sa...

Hei - syltetøystikkene kjøpte jeg på Jernia tror jeg - har også sett strikker i fabrikkutsalget på Hadeland Glassverk av alle steder. Kan tenke meg Glassmagasinet har også.

moa sa...

...så trist å lese kerstin..
nyt dagene med kira så godt dere kan..
sender over en go`klem, og tenker på dere...

moaklem

Kerstin sa...

Å min kjære venn. Dette var triste nyheter å komme tilbake til etter lang ferie. Jeg føler sånn med dere. Kan forstå at det er vanskelig å finne "den rette tiden". Ta vare på de gode minnene. Det er ufattelig trist å miste noen som en er knyttet sterkt til. Ta vare på hverandre og få den siste tiden til å bli bra for dere alle.
Stor klem fra Kerstin

LIVS LYST sa...

Og så så nydelig hun var.....! Trist.

Hilsen Liv

My home is my Castle sa...

Åhh så trist.....
Jeg vet hvordan du/dere har det nå og kan ikke si annet enn at jeg tenker på dere og føler med dere...
Vi måtte og ta den vanskelige beslutningen med vår kjære lille hund og det var sååå trist. De er jo en del av familien...
Jeg gikk og å ventet en stund før jeg var " klar " ( om man kan bli det da ) våknet en morgen og ringte dyrlegen og bare visste at idag var dagen :(((
Savner henne enda,veldig mye, men det var det beste for henne.
Du vet selv når du/dere er klare til å la henne slippe.

Tenker på deg7dere
stoor klem fra Kari

Som mine dager er sa...

Bu-huuuu ... Jeg vet alt om hvor glad man blir i dyr - og kanskje spesielt hunder. Det er et familiemedlem på lik linje med resten av familien.

Gråter med deg Kerstin, og sender deg trøsteklemmer. Trøst deg med at hun har hatt et godt og lykkelig liv. Takket være dere!

Klem fra Marit

Laila -Karin sa...

Så trist dette var. Vi blir jo så glad i dyrene våre.
Vi gikk igjennpm dette for vel ett år siden . Det er så vanskellig å gi slipp.men når de ser på deg og du føler at de sier . nok er nok , nå vil slippe.Da gjør man det rette.
Kos deg de dagene du kan .
JEG FØLER VELDIG MED DEG.
Klem

Maliva`s verden sa...

Uff så trist å høre..mine tanker går til deg i denne stund.Klem fra Maliva

H elle K sa...

Hei Kerstin.
Å så synd, man blir jo så glad i de dyra, jeg måtte ta min dvergsnauser for 2 år siden, så jeg vet hvs du føler. Men man kan ikke holde liv i de for enhver pris. Lykke til. Klem Kristin

Jorunn sa...

Nei å nei, så utrolig trist! Man blir jo så veldig glad i disse dyrene. Det er ikke "bare" å kjøpe ny hund heller, for hver hund har sin egen personlighet, og din Kira har vært spesiell for dere. Benytt den siste tiden nå til å lage noen minner dere kan ta vare på for fremtiden.
Stor klem fra meg.

Just a Little Vintage sa...

Kjære Kerstin!

Det var utrolig trist å få tekstmeldingen av deg i går! Kira er en så herlig jente og jeg er glad for at vi har fått bli kjent med go`jenta! Det er så fryktelig trist å miste disse hundene våre, de er og blir familiemedlemer!!!! Mine tanker går til dere alle og så håper jeg at jeg kan få komme og gi Kira en kos når jeg er ferdig på jobb i dag(sender deg en tekstmelding senere)! En stor god klem fra Pia, Andy og Odin!

Huset på toppen sa...

Så utrolig trist,Kerstin.Sitter her med gråten i halsen og klump i magen.
Får håpe dere får noen fin dager sammen med Kira.
God og varm trøsteklem fra Linda

Størhuset sa...

Uff så leit, blir så glad i dem også, men etterhvert vil de gode minnene overskygge den triste slutten,er nå ett år siden jeg måtte avlive vår ene hund, og det blir bedre etterhvert. Trøsteklem oversendes.

Vibeke sa...

så trist og vondt....sender deg mange gode trøsteklemmer kjære kerstin!

vibeke

Fjordheim sa...

Ja det kan jeg forstå er en trist beskjed å få. kos dere så godt dere kan de siste dagene :)

Mormors Veranda sa...

Fy va tråkigt & mycket ledsamt. Mina tankar finns hos er.
Kraam Pling

Christine Louise sa...

Så utrolig trist.. Jeg ble skikkelig lei meg på dine vegne nå :( Fikk tårer i øynene. Jeg har selv to hunder, og kan ikke skjønne hvordan jeg skal klare meg uten dem.
Hunden din er vakker, og ser virkelig god ut..
Jeg har selv en hund som er mye ut og inn fra dyrlegen. Men de har ennå ikke funnet ut hva det er. Tok det lang tid før de fikk stilt diagnose??

Ta godt var på de siste dagene dere har sammen. Han skal til et sted som er bedre og der det ikke finnes noen smerte..

God klem fra meg..

Heidi-anitha sa...

Kjære kjære kerstin..

Uff - jeg blir så tom for ord - bare helt forferdelig trist. Tenker på deg...


Jeg er en dyreelsker i en klasse for seg - så jeg vet hvordan du kan føle det akuratt nå. Bare vil gi deg en god lang klem og mange varme tanker. La tårene få renne - og tenk på at det er det beste for din lille vakre venn å slippe å ha det vondt. Hun merker din kjærlighet lang vei - og stoler på deg. Du kjenner den jo så godt.

lev videre på de alle gode minnene dere har i sammen. Blir så sentimental jeg nå, så tørene strømmer her.. Han fortsatt ikke kommet over mitt lille " barn" av en perserkatt jeg hadde og avlivde for 4 år siden. Trodde jeg kunne gå utenom sorgen - men har fått mye vondt siden, ettersom jeg prøvde å fortrenge alt... Siden for mange andre var det "bare et dyr - eller en katt"...Føler vel fortsatt at han lever med meg på et vis.

Lykke til med alt - og se fremover...Ta tiden til hjelp.


Stor trløsteklem fra meg til deg.

Randi sa...

Huff....så trist.
Dette er det værste med å ha hund,man er liksom aldri klar til å miste de.
Det ligger ett stort annsvar på oss som hundeeiere, vi må ta det tunge valget når de blir syke og gamle, la de slippe og lide for lenge. Det syne jeg er så vansklelig....men samtidlig så vil man jo ikke at hunden skal lide og leve for vår del. Selv om det er mange som gjør det...trist men sant.

Håpe dere får noen gode siste dager sammens med den vakre hunden deres.
Klem fra meg

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Kjære deg,
nå renner tårene hos meg...
Kjenner på meg hvor sterkt dette må føles,og sender dere mange varme tanker!
Midt oppi alt er det godt at Kira har hatt mange gode år sammen med dere :o)
Og etterhvert kan dere ta frem alle de gode minnene dere har skapt sammen gjennom årene.
Kjerstiklem

Les Cotrions sa...

That's so sad! A dog or a cat become a member of the family and thinking of loosing then is very painful!
Warm hugs
Vale

Tina sa...

Får helt frysninger, dette er absolutt det verste med det å ha dyr, har selv måtte avlive hunden vår av helt andre grunner. Helt forferdelig! Ta vare på alle minnene og fine stundene. Kira ser jo bare hærlig ut, nydelige øyne da! Føler absolutt med deg! Klemmer på vei, Tina

Anonym sa...

Tusen takk for en nydelig side. Bare måtte sende en liten hilsen angående din syke hund. Føler veldig sterkt med deg. Har nettopp gått den tunge veien til veterinæren og få avlivet vår kreftsyke katt. Det er forferdelig trist når dyrene våre blir syke. Vil alltid være takknemlig for de 11 fantastiske årene vi fikk sammen, og det er litt fint å ta frem alle de gode minnene nå.
Vennlig hilsen
Berit

Magdalena sa...

...guri så rørende trist...!!

HildeS/Frøken Fryd sa...

Nei,å nei, så trist Kerstin.
Sender deg ein varm trøsteklem,
og så må du kose deg med Kira den tida ho har igjen.
H

Sologbolig sa...

Å så trist. Et dyr som ein har hatt så lenge, blir jo som et familiemedlem. Da er det godt å ha gode minner. Klem fra meg !

Lykkelita sa...

Dat var virkelig triste nyheter. Jeg vet akkurat hvordan dere har det nå - har opplevd det samme. "Den rette tiden" er så utrolig vanskelig å finne, men den kommer når hunden lider åpenlyst - da må man gjennomføre det.
Hunden må få slippe når hverdagen er blir vond og tung - men å ta farvel med våre gode venner er uutholdelig.
Livet er ikke for amatører...
En varm og god klem sendes til deg fra meg.
(PS: Her i byen kan dyrlegen komme hjem til familien og gjennomføre avlivning. Bare et tips hvis det skulle føles riktig for dere.)

liven sa...

Åh nei Kerstin så trist for dere!!
Den skjønne hunden din!!
Uff...dette blir et savn for dere!!!
Klem!!!

GundaM sa...

Så utrolig trist å lese, men skjønner hun har hatt et fint liv der hos dere ;)

Ligger febervarm i sofaen og har kikka tv for første gang på evighete. der så jeg denne hundeviskeren som er så utrolig flink med hunder, og jeg blir rørt over hver eneste unike historie...

Klem fra meg til deg og den vakre hunden din.(og dette er den eneste kommentaren fra meg her inne i blogglandia idag, bare måtte inn og kikke etter å ha sett de første linjene....)

Alven sa...

Hei,...

Så trist nyhet...renner en tåre her. Føler med deg og dine...
Ser ut som en veldig fin og herlig hund :-)

Trøsteklem ifra meg

Guttemamma sa...

Dette var trist å lese,Kerstin....er helt sikker på at dere greier å gi Kira gode dager nå på slutten....
varm klem

M.E.V. foto sa...

Nydelig bilde av Kira. Hun ser nesten trist ut... Jeg har ikke dyr selv, men jeg skjønner at dette må være leit for dere...Klem

Lene sa...

Så trist, og for en flott hund.Orker ikke å tenke på den dagen en av hundene våre ikke finnes mer.

Crinoline sa...

Kjære Kerstin. Så fryktelig trist dette er. Hundene våre er jo som familiemedlemmer.Tenker på deg.Trøsteklem

moa sa...

kjære,kjære deg....
ord blir så fattige...men sender en klem og gode tanker...

..meg

Bestefars Verksted. sa...

Hei.....så utrolig trist...vet desverre akkurat hvordan dere har det,og det er fryktelig.. Å bestemme seg for en dag,var et umenneskelig valg og ta.. Sender dere en stor,varm klem...igjennom tårene..

Ønskedrøm sa...

Så triste nyheter:( Men dere skal vite at dere gjorde det rette for Kira! Og det skal et stort og godt hjerte til for å klare å ta slik en rettferdig avgjørelse! La de gå i fred, før de blir ordentlig dårlig. Men huff savnet er der fortsatt like stort:( Vet hva jeg snakker om på det området for vi måtte dessverre avlive vår 9mnd gamle berner for noen år siden. Verste jeg har gjort i hele mitt liv! Men man må bare tenke på at det var det rette å gjøre!

Og selv om ni år er en kjempe alder, spesielt for en berner, er det uansett like tøft man vil jo helst at de skal leve like lenge som enn selv.. Dere får prøve å se tilbake på all den gode tid dere hadde sammen og vite at det er mange som tenker på dere!

Varme tanker sendes til deg og din familie!

Klem Silje

My home is my Castle sa...

Åhh så trist å høre at hun er borte nå...
men hun fikk en flott og verdig avslutning på livet sitt....
Er så enig med venninnen din som sa at det koster å være en god hundeeier..
Dere tok det riktige valget, selv om dere har det vondt nå..

Min Lisa logret seg og inn til veterinæret og det minnet sitter dypt.Hun hadde alle rundt seg og jeg holdt henne helt til hun var borte. Veldig tøft, men jeg måtte bare gjøre det....

Tenker masse på dere og sender over en stor klem.

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Nei og nei, nå fikk jeg klump i halsen og føler med deg.
Så trist. Vanskelig å finne ord.
Fint at hun fikk en fin siste dag og var glad og fornøyd til slutt. Og at hun slapp å lide.

Trøsteklemmer.

helle sa...

Åhh, stakkels dig/jer. Jeg føler med dig, men du har givet hende en værdig afslutning uden lidelser og smerte. Mere kunne du ikke gøre.

Klem Helle

Ann-Cathrin sa...

Uff, så trist. Får tårer i øynene her jeg. Måten du skriver på og forteller bare lyser av kjærlighet til din kjære hund. Høres ut som dere hadde en fin avslutning med henne. Klem.

bikim sa...

That's just sad. My thoughts are with you.
Rosa

Therese fra huset med de rare i sa...

Huff. For en nydelig hund og så vannvittig trist for dere!!! Godt hun kan få slippe å være syk og at dere kan huske henne med bare gode minner.

Sender masse varme tanker!!!

Tyra sa...

Men kjære deg, så trist! Fikk tårer i øyne her jeg sitter!
Uff, ja det er disse dager det er vondest å være hundeeier,men vær trygg på at du har gjort det eneste rette for henne, og det er henne det faktisk handler om. Jeg vet hva du går gjennom nå, min egen kjære Nikita fikk kreft i leveren, og da var det heller ingen vei tilbake. Så godt at dere fikk en fin dag med henne. Minnene vil for alltid leve i våre hjerter, og da vil våre kjære leve med oss, til vi ikke er mer...
Ta godt vare på hverandre, både på to og fire ben.

Varm klem fra Cathrine.

Hilde sa...

Så trist... Hunder er en viktig del av familien og det er jo som å miste en av sine nærmeste. Flott slutt dere fikk til
Hilde

Anonym sa...

Jag beklagar verkligen av hela mitt hjärta.
Det är ju så svårt att skiljas från en trogen vän.
Vilken absolut underbart vacker bild av hunden.
Jag skickar massor av styrke kramar till dig.
Man tar sig igenom det men det är ju så tufft och det gör så ont.
Kram Bodil.

pormaisqdmais sa...

I dont't know if you will understand this mensage. But I am so sad for your family, it is I don't know how to say, to me would be the worst thing that can happen to someone who likes a pet. fffc(fatima)

Margrethes hus og hage sa...

Å så leit å lese! Det er bare noe av det tristeste som er når den dagen kommer at det er tid for å avskjed.

Godt at det ble en fin avslutning som dere kan ta vare på som enda et godt minne om en høyt elsket hund!

Føler med deg!

Hilsen Margrethe

Birgitte sa...

Hvor er det trist, Sender dig et stort og varmt kram Kerstin!!.
Klem Birgitte.

Unknown sa...

Åh så trist, men som du skriver det måste kännas skönt när det blir en fin avslutning, sörjer med dig och tänker på dig! Kram petra

Viola sa...

Hej Kerstin, känner verkligen med dig...vet precis hur det är ...hemskt..men som tur är har du ju en god vän kvar...hade ju två labradorer en lång period, Laban och Otto och det var tur att Otto fanns kvar när Laban försvann...det kommer bli värre nu när det inte kommer att finnas någon kvar efter Otto, ha en det så bra som du kan, kram från VIOLA

Magdalena sa...

hei kerstin...
skjønner dette var en tøff dag for deg!!
du er jo så utrolig glad i hundene dine,- og hunder generelt....
veldig fint og vemodig å lese...
go klem, magny***

Crinoline sa...

Mange trøsteklemmer til deg, Kerstin

ängeln i vitt sa...

Åh, Kerstin.. känner verkligen med dig jag vet hur det känns. Mina tårar rinner och rinner. Din underbara Kira finns nu hos änglarna och kanske hon träffar på min Ronja. Det är drygt ett år sedan vi fick ta det svåra beslutet att låta Ronja somna in. Du ska veta att detta beslut var så himla svårt men samtidigt ville jag ju inte att hon skulle ha ont. Det är som du skriver att tiden var inne för Kira.

Sänder en stor varm kram till dig / Carina

..Til Lykkes Hjem sa...

Hei!
Så utrolig trist å hør,vet ikke riktig hva man skal si. Har selv en stor lidenskap for hund og katt, og vil helst ikke tenke på når en slik dag kommer. :(
De er jo kjære familiemedlemmer.

Trur ikke jeg har vært innom til deg før. Vil gjerne få følge deg hvis det er greit?

Mange og varme hilsener fra Lykkehjem

LillaFlisan sa...

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!

Så hjärtskärande tråkigt!

STOR bamsekram till dig!!!

Kram

Flisan

Anonym sa...

Så trist å lese. Man blir jo så glad i dyra våre. Tenk så glade og trofaste. Vi mistet vår flat MAX for noen år siden. Jeg synes jeg hørte det knirket i kurven hans lenge etterpå.
Husker hvor glad han var når han fikk med seg en svært trestykke hjem. Jeg tenker på dere.
Klem fra Tove

Kjeruben sa...

Å så trist .... ord blir så fattige, men sender mange varme tankar.

Lykkelita sa...

Kjære Kerstin! Ord kommer til kort i en slik stund, men vit at du og dine er rike på gode minner etter mange år sammen med Kira.
Fattigere hadde du stått her i dag hvis det ikke hadde vært så tungt å si farvel til henne...
Den varmeste klemmen gis til deg og dine fra en hundevenn i Nord!

Guttemamma sa...

..Da ble det sånn da...
Høres så fint ut at dere dro ut først...tror du hun forsto??? Faren min har i mange år hat lyst på hund,men sier han ikke vil fordi det er så fælt når de dør...og det er jo det. Stille for dere nå da,Kerstin . Godt dere har en myking til...
stor trøsteklem fra Anette

Dans på roser... sa...

Hei Kerstin!

Dette var trist lesing.
Jeg har lest mange koselige kommentarer i bloggen min fra deg.
Og har ikke vært flink til å besøke hverken deg eller andre bloggere tilbake.
I kveld tok jeg turen innom deg.

Ser at du har en trist tid nå.
Huff.. man blir glad i dyrene sine.

Klemmer til deg, og dine.
Kathrin.

Lisemoren sa...

Kjære Kerstin, så trist å høre at dere har mistet den flotte hunden deres. Så flott at dere klarte å gi henne en slik fin og verdig avslutning. Det var nok en tøff avgjørelse å ta. Sender deg mange varme tanker. Håper dere snart får det bedre.

Klem fra Lisemoren

Prinsesse Elin sa...

For et varmt menneske du er. Det er ikke alle som hadde tatt det valget som du/ dere har gjort. Flere ville nok bare latt hunden gå til den var så dårlig at den døde av seg selv. Å da er det egoistisk. Har mått sittet selv for mange år siden å vente på at hudnen skal sovne inn og heldigvis er dette en human og fin måte å dø på.
Akkurat det som du har opplevd er min største skrekk og måtte ta et slik valg for noen man er glad i. Masse varme klemmer til deg i en tøff tid. Jeg tenker på deg. Klem Elin:)

Anonym sa...

Åhh, hvor jeg føler med Jer - at skulle tage afsked med en elsket hund er så svært. Men netop vores kærlighed til dem skal vises ved, at de ikke skal lide unødigt!

Jeg bliver aldrig hærdet til afskeden, faktisk er det blevet værre for hver hund,jeg har ejet. Øjj, nu sidder jeg med tårer trillende ned ad kinderne.

Mange kærlige tanker til dig og din familie. Jeres hund tror jeg snart glemmer sin ven og legekammerat;det gjorde en af mine tidligere i hvertfald!!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei snille! Leste om Kira forrige dagen, må si jeg snudde i dørstokken og leste kun de første linjene. Gikk en tur og kom tilbake, leste resten og først i dag skriver jeg noen ord.Okey, søren heller nå renner tårene,ikke vannfast mascara her.Det var det jeg visste,tar meg en halv time å få skrevet noen ord til deg.Tørke tårer,snufser og prøver å si at jeg vet hvor fælt du har det,Tøft som søren. Teller selv på knappene, vet at det nærmer seg for min firbente,pyton avgjørelse å ta. Uansett,klem,klem ,klem til deg.Du gjorde det beste og det vet du innerst inne,selv om det er vanskelig å komme i kontakt med fornuftige tanker når en står midt opp i det.

Turid sa...

Så trist!
Tårene renner...dette har vi også godt gjennom noen år tilbake:(
Veldig tøffe dager.
Trøsteklem!

Christine Louise sa...

Jeg kondolerer sååå masse.. :(
Dette var virkelig trist lesning.. Jeg syntes hun fikk en veldig verdig avslutning. Jeg tenker på dere. Og tårene triller her jeg sitter på jobb.. Huff..

Masse gode klemmer fra meg..