tirsdag 25. august 2009

Hei!
Da er jeg på nett igjen..
etter to runder på Elkjøp i går, to rutere i hus og en ny PC ...Mange timer med plundring og en små hissig familie kunne vi puste ut.. alle Pc`ene hadde nett tilkobling.
Problemet lå uten tvil hos oss... med dårlig kunnskap og liten tålmodighet til dette..
-----------------
Så vil jeg igjen takke alle sammen så masse for den varme omtanken dere har gitt meg i forbindelse med min kjære hund Kira sin borgang.
Dere er bare så fantastiske alle sammen. Og det har varmet og gjort dagene lettere.
Det har vært rørende å lese alle hilsen på bloggen , sms, og mailene...
Dagene er lettere nå og vi ser fremover og bevarer alle gode minner i hjertene våre.
TUSEN TAKK og EN STOR KLEM TIL DERE ALLE SAMMEN.
~~ I går var jeg på Stoff & Stil for å kjøpe noe stoff.
Skal sy et par puter til ei bloggvenninne.
Kom jo selvfølgelig ut med mer.. har litt planer utover høsten..
~~
Skjønne blondeduker som skal brukes på putene.
~~
Disse sydde jeg til meg selv... og det slike puter jeg skal sy til min bloggvenninne.
Nå skal jeg jobbe videre med å få tingene på plass på Pcèn min..
ønsker dere alle en fin tirsdag..







31 kommentarer:

MODERN COUNTRY sa...

Å vennen, jeg satt og leste om Kira akkurat nå, det var så trist!! Klart det er vanskelig! Det er som et hvilket som helst tap av en kjempegod venn. Stakkars deg, jeg føler sånn med deg. God klem fra meg vennen, håper dagene dine blir bedre raskt, og at du kan glede deg over mange mange fine minner etterhvert.

Varmeste klemmer,
Aina


Ps: Putene, sukk, DU KAN!!
(skulle så gjerne ha sydd en selv, men jeg får det ikke til)

helle sa...

Hvor godt at tingene begynder at falde på plads, så du igen kan lægge dine fine indlæg på nettet!

Flotte blonder du fandt.

Klem Helle

Kerstin sa...

Så fantastisk flotte puter du syr :) Syr du på bestilling :)???? Godt å høre at det føles litt lettere nå. Bevar de gode minnene. Har du noen bilder på Kira og sende meg, så kan jeg godt få laget et minialbum til deg :)
Klem fra Kerstin

Magdalena sa...

heia...
skjønner målet med hekleduker...! nydelig!!!

så kjedelig når det er noe galt med pc`en, det var et virkelig tordenvær, så ikke rart det gikk galt noen steder!!

skjønne stoff du har skaffet deg,- må ha meg en tur til den butikken etter hvert...
nå handler det om å bli bra i skulderen!strikket litt i går,startet på en klut som linda,- (skulle ikke gjort det!!)

håper det går bra med dere alle i heimen,- tiden leger, er det noe som heter...

klem og fin dag videre,- magny***

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hej Kerstin!
Jag har inte varit inne här och hälsat på på ett tag... och då läsar jag med stor sorg att Kira inte finns mer... Så sorgligt!
Men skönt att höra att det känns något bättre nu...
Så fint tyg du har köpt, och kudden du har sytt är ljuvlig!
Kram
Marie

Fjordheim sa...

Godt når en er kommet så langt at en kan glede seg over minnene.
nydelioge stoffer og fin pute.
Hvor får en kjøpt runde innerpute?
Har flere ideer til runde puter, men finner ikke innerputer her i området.
Håper du får en god dag :)

Therese fra huset med de rare i sa...

så flotte stoffer du har fått tak i!!! Nydelige puter! Fatter ikke at det er mulig å få til noe så fint engang jeg!!

Godt at dere er på nett igjen og at dere fant ut av det da!! Ingenting er mer irriterende enn om nettet forsvinner:/

Håper dagene går litt lettere nå og at tomrommet begynner fylles med gode minner. De tar en utrolig stor plass i hjertene våre disse dyra:)

Ha en fortsatt fin uke:)

Les Cotrions sa...

Hello my friend! The cushion you made is faboulous!
Happy new week!
Vale

krinkelkroken sa...

Hei Kerstin

Så utrolig trist med Kira, har ikke fått det med meg før nå....vet inderlig godt hvor trist det er når en av våre firbeinte familiemedlemmer dør.
Hun har nok hatt et godt liv, og som du sier fått en verdig avslutning.En av våre hunder døde på operasjonsbordet og hans siste timer bar preg av store smerter og gjentatte operasjoner, grusomt.
Nydelig pute du har sydd, tenker bloggvenninnen blir takknemlig:)

Håper du får en fin uke, tiltross for tapet av Kira.klem

hagagården sa...

Å vilken fin kudde du har sytt,helt underbart fin.
kram
ninni

Angel.Pearls sa...

Riktigt söta puter/ kuddar du sytt! Kram//Eva

MariMaja sa...

Huff....jeg er ikke en av de raskeste....fikk ikke med meg at hunden din var syk og gått bort:(
Så trist:(
Godt hun fikk slippe å lide, det er det viktigste. Hun fikk en nydelig flott avslutning på livet.
Vi blir så glad i husdyrene våre og når de har det vondt eller blir syke så har vi det ikke noe godt.
Ta vare på minnene;)
Varme tanker kommer fra Maja

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei igjen,
så mye fint du har funnet!
Gleder meg til turen ut i morgen :o)
Skal jeg ta med katalog til deg?
Kan jo bare svippe innom deg med den en av dagene!
Kjerstiklem

Nostalgia sa...

Hei kjære du

Så lenge siden jeg har vært på bloggbesøk nå og ser jo at det har skjedd mye. Fryktelig leit å høre om Kira, vi blir jo så glade i dyra våre. Måtte selv gjøre det samme med vår gamle Bichon Frise for 6 år siden. Godt å høre at det går litt lettere nå.

Skjønn pute du har laget, har tenkt å prøve meg på slike jeg også. Bruker du runde puter, og i såfall hvor får du tak i det ?

Håper dagene blir lettere for deg fremover, høres ut som om du har hatt nok utfordringer å en stund.

Klem, Nostalgia

Josefine sa...

Å så fine puter!!
Nydelige blonder du har funnet til dem også da. Herligheten...du kan jo sy som det suuuuser...

Så kjekt å ha deg på nett igjen og få nyte dine alltid så flotte innlegg:)) Ønsker deg en flott tirsdagskveld, stoor klem

liven sa...

Hei Kerstin!!
så bra at du er på nett igjen!!
Flotte stoffer du har kjøpt og jeg tenker bloggvenninnen blir superfornøyd!!
Du er flink!!!

ha en fin kveld:o)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej Kerstin. Jag vet hur lessen du är nu, tycker så synd om dig gumman. Men att sy kuddar är bra, och så fina och runda du gör. Jättefint med rundeln på mitten. Ha en bra kväll.
Goa kramen
AnnaMari
Ps, Grums ligger i Värmland ca 3 mil från Karlstad.

Missfryd sa...

Så fint at pc-problemene er saga blott.
Nydelige puter du lager. Er også innom Stoff og Stil med gjevne mellomrom og kommer alltid hjem med altfor mye...
Fortsatt fin kveld til deg fra meg.

ängeln i vitt sa...

Rara Kerstin, hoppas att du mår bättre. Jag har tänkt mycket på dig och vet ju hur det är att mista en hund.

Din kudde är helt underbar. Jag ska försöka ännu en gång att sy en men tycker det är så svårt.

Varm kram till dig från mig

Margrethes hus og hage sa...

så flotte ting du lager! Og putene med blondeduk er jo bare helt nydelige :)

Og gratulerer med ny PC. Det er ikke bare bare å få den opp og gå når man ikke kan det. Jeg hadde ikke fått det til, men har heldigvis en datamann i hus :)

Ha en fin kveld! Hilsen Margrethe

Guttemamma sa...

Nydelig stoffer du har kjøpt og den runde puta er helt herlig!! Godt å høre at dere kommer dere...klem

Viola sa...

Härligt att ha dig tillbaka igen..skanat dig och vad du är duktig att sy...vem skulle inte vilja hae en sådan vacker kudde...hoppas din dag varit bra..hur går det med andra hunden...är hon ledsen och saknar sin vän...klem

Crinoline sa...

Hei,Kerstin.Så fint at det går bedre hos dere. Vet ikke hvor mange ganger jeg har holdt på å rive av meg håret i ren frustrasjon over rutere,PC osv. De runde putene er nydelige,fint med heklebrikker i midten.Klem

Ann-Cathrin sa...

Så flott pute, flink du er! Ikke lett å ikke komme ut med mer enn en har tenkt;) Ha en fin uke!

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Det er en avtale!
Kjerstiklem

Maliva`s verden sa...

Go`kveld..så godt å høre at det har ordnet seg med nettet igjen..Krise når det faller sammen,ihvertfall for oss bloggere:o)Så flink du er til å sy Kerstin..skjønner godt at du har fått bestillinger,og flere blir det nok nå når du viser dine...Kveldsklem fra Maliva

Min Verden sa...

Jeg er så lei meg for hunden din. Har ikke vært på i det siste og kondolerer i siste runde her. Putene er helt nydelige! Hanne

GundaM sa...

Nyyydelig pute Kerstin!!!
og stoff og stil må jeg besøke snart og de har jo kommet til Trondheim og;)

Pc trøbbel her i heimen og, både kamera og pc min er hos doktoren og jeg blir surere og surere...Føler emg så naken uten det kameraet...Tror ejg er bloggavhengig og...Huttitu;)

KLem fra trøndelag

Kerstin sa...

Hei igjen,
Klart jeg vil det. Kan jo være det puffet jeg trenger for å komme igang også :)
Send bilder til info(alfakrøll)scrappekroken.no
Så skal jeg prøve å få laget noe til deg :)
Klem Kerstin

Janne i Fagerlia sa...

Dette blir nyyyyydelige puter. Har ikke prøvd å sy slike runde puter selv, men innbiller meg at det er ganske mye jobb med dem.

Tiril sa...

Kjære Kjerstin,
Så trist med Kira, tror ingen andre en oss hunde eiere forstår helt hvor vondt det er.
Jeg har en gammel hund nå, og har vært gjennom dette før, vet det ikke er lett for deg.
Håper dagene går bedre etterhvert, men dette er noe vi hundeeiere må igjennom.
Godklem fra meg, tenker på deg.