fredag 28. august 2009

Fredag igjen...ny bokstav..
denne uken er det bokstaven Z.
Det falt ganske naturlig å velge ZAPPE -- det er noe som skjer hver dag i heimen opptil flere, kanksje mange ganger i løpet av kvelden.
~~
Denne gangen måtte jeg zappe selv for i det hele tatt rekke å ta bilder...for det går fort skal dere vite..
rekker ikke å se hva som vises en gang.
~~
Mange kanaler gir mange muligheter, men forunderlig nok så er det sjelden jeg finner noe som intereserer meg ..
Kikk inntil Petunia, klikk på ABC på høyre side..
Ha en fin TV fredag :O=)






35 kommentarer:

liven sa...

Jada, kjenner til dette....
Og altfor mange kanaler å velge i.....Her zappes det som oftest mellom forskjellige fotballkanaler!!

ha en fin dag Kerstin:o)

Sister Bonde sa...

Det var et flot valg - zappe - hos os zappes ikke så meget mere, efter at vi nu KUN har 3 kanaler at vælge imellem ;o)

God helg.

HildeS sa...

zapping er et kjent fenomen, og det er stort sett mannen i huset som sitter med fjernkontrollen limt i hånden og styrer den... Og man rekker knapt å få med seg hva som var på kanalen før det byttes...
Virker som dette er vanlig i de fleste hjem. he he..

God helg! med mer zapping.

Josefine sa...

God morgen!

Det var en lur måte å løse oppgaven på...ja Zappe kan vi gitt:)
Artige bilder du har funnet frem. Kunne godt tenke meg å vinne tur tilbake til Riveraen igjen...
Det begynner å bli rimelig kaldt i huset. Fortsetter dette været er det jo bare å finne frem vinterdynen igjen...huff

Ønsker deg en kreativ og flott helg min venn...stooor fredagsklem fra meg

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon Kerstin. Nu har jag hittat Petunia! på bokstaven Z!! Jag har ju sett den lilla rutan.. men, bättre sent än aldrig. Det var smart och komma på zappa, det gör man ofta. Nu hamnar man ju oftast på reklam. Jag gillar lite mysiga deckare, som tex Agatha Cristie, då zappar jag inte. Ha det gott vännen.
Kramar
AnnaMaria

Madame sa...

Det var et rigtigt fint bud på bogstavet Z! Jeg kan kun se tre kanaler, og jeg tror, det er et held ;-)

Camilla Elstad sa...

Artig og kreativ løsning ;) Her i huset er det mannen selv som zapper mest ;)

helle sa...

Ved du Kerstin, med al den bloggetid vi bruger dagligt, får man aldrig rigtig tid til at sætte sig foran TVét og zappe,- og slappe!

Hav en rigtig dejlig weekend
Klem Helle

Bling - our elf on the shelf sa...

Zapping går det hardt på her hjemme også, til min store frustrasjon. Mannen MÅ zappe hver gang det er pause, og klarer ikke å rote seg tilbake til riktig kanal før 5 minutter ut i det *gaaal*

Mjuka sa...

Ha en supermysig helg!
Kram Malin

Viola sa...

Har samma problem som du min vän..sällan jag tittar på tv men när jag ska göra det så sitter jag där med controlern och zappar runt...för stort urval, önskar dig en härlig helg, dit brev är på väg...:) kram

Missfryd sa...

Vi zapper her i familien også, til ville protester fra både høyre og venstre...:-)
Ønsker deg en herlig helg.
Klem Ingrid

Syster vit sa...

Ja visst är det skönt med fredagar. Lung o ro med nja lite fest men också planteringar o mys.
Kram
Marina

Maliva`s verden sa...

Hei,titter innom for å ønske deg en fin helg.Ble litt lurt av overskriften din her jeg..trodde kanskje du hadde en konkurranse på gang,med reise til Frankrike...hi-hi.Det hadde vært noe det:o)Klem fra meg

Crinoline sa...

Her zappes det faktisk ikke så veldig mye.God helg,Kerstin.

Hanna sa...

Vackra blommor du visar här under.
Hanna

Just a Little Vintage sa...

Heisann kjære Kerstin=)!
Så kjekt at du også har fått ny laptop!! Vi trengte ny begge to;)!!
Jeg er også VELDIG klar for en kos- lage- produsere kveld=)!! Og jeg er klar når som helst, men må bare få kjøpt inn litt greier først!! Vi må nesten snakket om hva vi skal lage!! Har ikke funnet ut så mye mer om loppiser, men lurer på om det er et i helgen på Sotra...aner ikke hvor! Skal sjekke mer i dag! Må få kjøpt noen aviser!

En god høstklem fra meg til deg=)!!

Turid sa...

Huff ja...kjente meg igjen der! Når reklamen kommer, zapper jeg videre jeg...hihi;-)

Petunia sa...

Zappe er en av grunnene til at jeg blogger. Jeg var lei av aldri å få se et helt program på tv og at alltid en eller annen zappet fra dt ene til det andre.
Nå sitter jeg med laptoppen og zpper fra blogg til blogg, men s min man har fjernkonstrollen for seg selv og zapper fra fotballkamp til komiserie osv. En ordnng vi begge er tilfreds med!
Artig valg for Z, Kerstin!

Jeg vet ikke akkurat hvor du bor, men de fleste turbildene mine på bloggen er tatt i følgende områder:
Livarden, Totlandsfjellet, Birkelandsfjellet, Myrdalen (da helst Dyngelandsiden) og Blåfjell (eller Flåfjell som det står på kartet)Pleier du å vandre i disse traktene?

Evami sa...

Zapping ja,det er jo til tider en hobby det:) Veldig bra kommet på.Og noen kjente bilder var det der,min kjære er nemlig hekta på de der tatoveringsprogrammene på Discovery!
Ha en stålende helg:)

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Zappandet har nog blivit som en folkrörelse numera... Alla gör det!
kram
Marie

Monica sa...

Zappe ja - hvem kjenner vel ikke til det? I allefall når man har menn i hus :) forstår ikke hvorfor det må zappes så mye - hele tiden :) Her i huset er det mest mellom fotball- og bilprogrammer...
Hehe, dette var en knallgod løsning :)))))))

Sologbolig sa...

Tøft innlegg på Z. Og zapping foregår vel i de fleste hjem !! Ha ei fin helg.

Anonym sa...

Må nesten si jeg er ekspert på zapping, jeg altså - blir jo nesten stresset av alle TV-kanalene. Flott valg på Z. God helg til deg**

Lavynnia sa...

For noen flotte bilder! Hvordan fikk du dette til? Du har gjort det skikkelig spennende med de ulike kanalene under hverandre:)

Herlig!

Tusen takk for kommentar, Kerstin, og ha en riktig fin dag videre:)

Rimkogeren sa...

Zappe er nemt her i huset. Computeren er eneste fjernsyn, og den giver mulghed for to kanaler.

Nostalgia sa...

Ja tenk den gangen vi bare hadde en kanal ! Vi hadde litt bedre tid da ;-)

Ønsker deg en deilig helg !
Klem, Nostalgia

H elle K sa...

Zappe, er det bare barn og mann som stort sett gjør..
Ha en rikteig fin helg og takk for hilsen.
Klem kristin

Malys krok sa...

Artig løsning på Z! Smart funnet på! Takk for kommentaren. Fra Margit.

Drengen sa...

Zappe er det bonden som ta seg av. TV'en er liksom hans domene, mens jeg leser heller en bok.
Ztilige bilder!

GundaM sa...

Stilig innlegg, annerledes!

Skulle egentlig se mord og mysterier ejg men her sitter ejg og blogger...det var bare sååå kjedelig ikveld ;(

Klem

Margrethes hus og hage sa...

haha, ja dette var kjente saker :)

Ønsker deg en fin fredagskveld med eller uten fjernkontroll ;P

Hilsen Margrethe

Guttemamma sa...

Fiiin header!!! Goood helg!!!

Viola sa...

Morsomt innlegg! :) Jeg er nok ikke den her som zapper mest, kan jeg love deg, ikke jeg heller :) Min samboer deriomot.... ;)

TorAa sa...

Likte den øverste best.
Var der noen uker i sommer.
Skulle ønske jeg kunne zappe meg tilbake.