mandag 10. august 2009

Her har jeg kost meg i denne herlige sensommer kvelden..
~~
Herlig å komme hjem fra jobb, tenne lykter ute,
sette seg ned med en kopp te og nyte stillhet og ro...
Faktisk kunne jeg sitte ute i bare T- skjorten i kveld...
Slike sen sommer kvelder er deilige syns jeg...
~~
Bildene ble nok ikke de beste..
ååå som jeg nyter når en kan tenne masse lykter og lys..
~~
I fjor plantet jeg disse eføyene og villvinene....i år har de vokst sammen
på toppen av buen...
Here henger det også to lykter jeg tenner..
~~
Ser du Gunda, her henger engelen...
rusten og fin...
~~
Nyt disse deilige sensommer kveldene..



21 kommentarer:

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Kan nok tenke meg at du koser deg her ja.Flott blogg og fine bilder:)

GundaM sa...

Neimen se der ja, der henger den jo og ved siden av en kabeltrommel da føler den seg nok hjemme ja kan jeg tenke meg, hihi

Selv har kvelden min vært på en fotballbane ti mil unna og høydaren for gutta var musikken på tur hjem;) Ingen ahdde en mamma som spilte så høy musikk som meg;) HIhi

Og er d ui mine traketer er d uhelt klart velkommen hit opp i hagen min Kerstin;)

MariMaja sa...

Så koselig du har det!
Natta fra Maja

Huset på toppen sa...

For en koselig kveldstund du ha hatt i kveld,Kerstin:)Masse lykter gir en herlig stemning!!
God natt
Klem fra meg:)

Villblomsten sa...

Nyydelig :-)

My home is my Castle sa...

Åhh så flotte bilder :)
Skal si eføyen og villvinen har vokst !!! helt nydelig :)

Klem, Kari

Margrethes hus og hage sa...

Så deilig det høres ut! Mange flotte lykter og masse steming i bildene dine!

Ha en fin tirsdag! Hilsen Margrethe

Pysselpalatset sa...

Oh så vackra ljusbilder.... där vill jag sitta och smutta på en var kopp te och tänka tillbaka på en skön sommar... kram Jeanette

hagagården sa...

Men så vacker och stemningsfullt.
kram o ha en go dag
ninni

moa sa...

ah! for en herlig stemning du har skapt i hagen din!
..her må du da kose deg - nesten glugg ihjel :0)
ha en fin tirsdag
moaklem

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så vackert med alla lyktorna, skönt och sitta och bara titta. Och din utsikt ser ut att vara fin också. Du har en härlig veranda. Kul ängel, och i rost, fint.
Kramar AnnaMaria

Datt sa...

Åh, så fin den buen er! Og det vokser virkelig fort, så bra! :D

Guttemamma sa...

Virkelig nydelig på uteplassen din,skjønner godt at du koser deg der Kerstin. Solen skinner her i dag og,etter et lyn,toden og regnvær av de store i natt!
Klem

Nygammalt sa...

Åh så mysigt. Förstår att du finner lugnet där på kvällarna.
Kram.

liven sa...

Hei Kerstin:o)
Takk for hilsen...kommer seg snart!! Vondt i hodet og mage:(
ikke noe alvorlig :o)
koselig stemning i hagen din! skjønner at du nyter sensommerkvelden her.....koselig med tente lykter!!
du er flink til å lage god stemning:o)

ha en fin dag....gleder meg til å syarbeidet:o)

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei kjære deg,
vi hadde oss også en hærlig kveld på altanen forrige helg.
Elsker sånne kvelder!
Masse tennte telys,tykke strikkasokker,pledd,go te i et fint krus og ei go bok å lese i :o)
Jeg liker opphenget til telysholdere veldig godt.
Håper jeg kan finne en lignende ring,så kan jeg lage meg noe lignende.
Har du noen gode tips ang.flekkfjerning på hvite og fargede klær/duker?
Og du for noen skjønne overlaken du fannt deg i sommer!
Kjerstiklem

Tina sa...

For en koselig uteplass du har, stemningsfult!

Josefine sa...

Å kjære deg for en vakker stemning!
Nydelig med lys fra lyktene...og så fint med eføyen og villvinen, helt nydelig:) Kan skjønne du koser deg her!

Har vært på jobb i dag...en litt kald fornøyelse. Trodde det var samme temp.som i går,men jammen har det sunket betraktelig...

Ønsker deg en fin kveld min venn...massevis av klemmer:))

Viola sa...

Visst är det så vackert att tända sina lyktor augustikvällarna och vildvin är så fint när det slingrar sig fram..på sina egna vägar..hoppas dagen varit bra, här har man nu jobbat länge två dagar..en chock för kroppen...:) klem VIOLA

Anita fra hjerterommet sa...

Så fine bilder av hagen din. Dekorativt med den buen, er det to forskjellige planter du har altså en på av hver på side av buen eller er det 2 eføy og 2 andre? Virkelig flott, og den eføyen er den vintergrønn mon tro?

Syster vit sa...

Så fina lycktor du visar och en härlig utsikt. Nu när kvällarna blir mörkare är det så mysigt med tända lycktor lite här och där. Kram Liselott.