fredag 7. august 2009

Fredag igjen og en ny bokstav, men ikke hvilken som helst.. nemlig W
Denne var vrien syns jeg..
Helt til jeg skulle spise frokost i sted...
Tar opp knekkebrød pakken...Wow en W
For Wasa , og knekkebrød spiser jeg hver dag.
~~

Når jeg er på kjøkkenet ser jeg knekkebrød hver dag .. veldig dekorativt å henge noen runde knekkebrød oppunder taket på en stang.
~~

En god frokost må en ha før en starter dagen. Og Wasa knekkebrød finnes i mange variasjoner.
~~

Phu, da klarte jeg denne bokstaven også...
For flere innlegg kikk inn til Petunia.. klikk på ABC linken på høyre side.
God helg..
For dere som er interresert så er det NM i skateboard i Bergen denne helgen.

36 kommentarer:

Camilla Elstad sa...

Stilig med opphengte runde knekkebrød!! :D

Madame sa...

Åh det var en god idé at bruge Wasa knækbrød - og de ser meget flotte ud oppe under dit loft! Jeg gruer for, når Petunia kommer til X :-)
Rigtig god weekend til dig!

Viola sa...

VIsst är det fint när man har knäckebrödet upphängt på detta sättet, önskar din och den dina en skön helg...än njuter vi utav medelhavsvärmen, klemmer

A Cup Of Emilia sa...

Det var längesedan man såg knäckebröd hänga på en stång. Mycket dekroativt och fint tycker jag :)

ElinSire sa...

Så artig med de opphengte knekkebrødene :) Du er jammen kreativ :)

Nydelige, delikate bilder :)

micano sa...

mosom ide å henge opp flatbrød på en stang. Hadde jeg hatt et vindu i kjøkkenet skulle jeg hengt en opp som en pepperkake.. :-)

Ha en fin dag!

Anita sa...

Heia! Lenge siden jeg var her nå, ferie skjønner du ;0) Åhhh! Glemte helt å kjøpe runde knekkebrød i Sverige jeg, det som er så godt og så dekorativt!! Ha en strålende helg, nå skal jeg kikke litt bakover her!

GundaM sa...

Tar straks med meg et par knekkebrød på terassen og starter frokosten ;)

Ha en fin dag Kerstin!! Flotte bilder, as usual;)

Hulda sa...

Virkelig smart å bruke wasa knekkebrød på w. Så dekorative de runde der var! Tok seg godt ut.

Tina sa...

Kjempestilig med knekkebrød i taket, skulle hatt noe slik, men vet ikke om jeg får plass, får huske det til hytta kommer, ja for hytte ved sjøen skal vi bare ha selv om det er drømmer enda... God helg

Tiril sa...

Stilig med knekkebrød i taket, selv foretrekker jeg de fra pakken:)
Ha en fin helg...

Rimkogeren sa...

Welbekomme ;-D

krinkelkroken sa...

Knekkebrød er godt, og du har jo funnet en dekorativ måte og vise dem fram på;)
Ikke sikkert det fungerer med trekk som ikke kan vaskes her heller...men vi gjør et forsøk;)
Det var et mye kraftigere stoff enn de vanlige trekkene og sofaen ser mye penere ut.
Ha en fin helg:)

Anonym sa...

Så fint med knekkebrødene på en stang! Som du sier, veldig dekorativt! Og så fikk du W'en din - tenk når vi kommer til X?! Ja,ja - en stund til ennå, ha ei fin helg!

LillaFlisan sa...

Knäckebröd ja! visst är det gott!

Själv ääääälskar jag Falu rågrut men det kanske inte finns i Norge.

Om det finns och du inte testat det ännu: PROVA!!!


Det är såååååå gott!

Klem

Flisan

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Visst är det härligt gott med ett krispigt knäckebröd!
Och jag tar ju gärna lite saltgurka på också... Har du provat det? Vita fina saltgurkor...mums
Kram
Marie

Petunia sa...

Jeg vet ikke hvorfor du ikke får linken til å virke, men jeg ser at det står www etter http:// på din link, men ikke når jeg kopiere og limer inn linken til siden din. Prøv neste gang og gjøre som du gjør, og så fjerner du www.

Wasa knekkebrød er jo et flott valg for W og mye sunnere valg en for eksempel whiskey;)
Jeg spiser en del knekkebrød, men det er helst på kveldstid. Tror jeg hadde spist en hel pakke med knekkebrød for å bli mett på dagtid.

Ha en flott helg!!

anjoe sa...

Wasa knækbrød, ja tak. Tidligere kunne jeg bedst lide Wasa Sport, men de sidste par år har favoritten været Wasa Rågi ;-)

hagagården sa...

Men så fint det är med bröd hängandes i taket,mysigt.
kram o ha det så gott
ninni

h.espe sa...

Iler en rask tur innom deg for å ønske deg en supergod helg. Jeg skal kose meg mine to siste dager i kolonihytta - for i år...

Klem fra Hildegunn

mormonsen sa...

En gang for lenge siden var jeg i Finland, og der hang de også sånne runde, flate brød oppe under taket. Stilig! Flott W-innlegg

Nostalgia sa...

Ja du som er halvt svensk må vel ta vare på tradisjoneen med å henge opp knekkebrødet :-D Kjempefint og dekorativt !

Ønsker deg en deilig kveld !
Klem, Nostalgia

liven sa...

et fint bidrag Kerstin:o)
så dekorativt med disse knekkebrødene på stangen:o)

ha en fin fredagskveld:o)

liven sa...

Hei igjen!!
Mannen i huset sa at du kunne få dene nettingen vi har liggende...men du vet at den ikke er rusten i utgangspunktet!!
Men med alt regnet vårt tar det ikke lang tid:o)

Fjordheim sa...

Flotte bilder fra deg i dag også. En flott løsning på bokstavleken.
Ønsker deg ei riktig god helg :)

Josefine sa...

Heisan!

Dine runde knekkebrød i taket er bare kjempekoselig og dekorativt.
Og med lavendelen duftene ved siden av er det jo bare så sjarmerende.

Sunn frokost du har hatt i dag:)

Her går det i hundre...har jobbet i hele dag, ser ende på det nå heldigvis. Blir borte fra nettet et døgn jeg nå, kommer tilbake på søndag. Kos deg masse i helgen, så snakkes vi....stor fredagsklem

Malys krok sa...

Wasa knekkebrød var et smart innlegg. Artig med de du har hengende på stangen. Flotte bilder!
Takk for kommentar.
Har vært i hytta i godværet, derfor sen tilbakemelding. God helg fra Margit.

Drengen sa...

Vakkert!

Frida sa...

Så gott det ser ut med Wasa knäckebröd. Väldigt fint med knäckebröden och lavendeln som dekoration.
Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Frida

Viola sa...

Ja, Wasa reddet oss begge to du :) Det er jo så veldig godt! Du hadde fått det lekrere enn meg, med pålegg og tomat og agurk til. Jeg hadde også tenkt å legge brunost og blåbær på, men så oppdaget jeg at knekkebrødposen var tom!! Haha! :) God helg!

Kjeruben sa...

Mmmmm.... no vart eg svolten også ;-)
Veldig lekkert med lavendelbuntane!

Riktig god helg!
:o)

moa sa...

..jeg starter også dagen med wasa til frokost! godt & sunt!
...de runde er bare så dekorative, herlig!
..kos deg i helgen -

moaklem

Alven sa...

Hei :-)

Så dekorativt med runde knekkebrød på en stang slik :-) Har ikke fått helt med meg hva det der abc er for noe jeg... Hva går det ut på?
Gabriel har det bra,men venter på en operasjon til...det er enda mer som feiler lillegutt...Feilen sitter mellom høyre skulderblad og ryggsøyle...de er sammenvokst...noe legene har oversett helt...jeg så det ved en tilfeldighet når han var seks uker å først nå har det blitt tatt bilder osv...venter fortsatt på å høre fra trondheim eller oslo om eventuell plan.... Så litt oppgitt nå merker jeg over helsenorge... Glad jeg er oppegående og ressurssterk! Man vil jo gjerne stole på eksperter...men det bør man ikke gjøre tydeligvis...bør ta legeutdannelse selv :-) hvertfall nesten :-) men nok om det. Gleder meg over at han er en god og snill gutt som ikke har vondt :-)


Ha en fin helg :-)

Anonym sa...

Du ikke bare klarte det, du klarte det på en glitrende måte denne gangen også!!

Anonym sa...

Så artig innlegg :)
Lenge siden sist nå Kjerstin,
men I'am back :)
Veldig dekorativt & originalt med
den stangen med runde knekkebrød!
Kult var det!
Jeg har slike herlige barndomsminner
med disse runde grove knekkebrødene fra Wasa.
Fikk alltid slike av foreldrene mine
da vi var på ferie i Sverige, de fantes ikke her hjemme.
Så da var jeg i himmelen, rundt knekkebrød & brunost, nam nam :)
Ta deg gjerne en tur innom meg!
Ha en fantastisk fin søndag, her i Oslo er det grått & ser regntungt ut på himmelen...
Klem til deg

Anonym sa...

You have kept away from conversation