torsdag 21. august 2008

FOR EN DAG ;O=)

For en dag folkens!!!!!!
Først må jeg takke dere så utrolig masse for alle de hyggelige tilbake meldingene:O=)
Så har jeg fått tre nye awarder:O=)
Jeg er så rørt og glad;O=) Jeg skjønner ikke helt at jeg kan fortjene alt dette!
Føler jeg vil dele en liten ting med dere nå.
Jeg har alltid hatt dårlig selvtilitt på å skrive. Det spiller ingen rolle hva jeg skulle skrevet. Det har vært mange ark som har gått i bosset hos meg!( Itiden når vi skrev på ark)
Så jeg gikk virkelig noen runder med meg selv før jeg startet min egen bloggen. Tenkte, dette tør jeg ikke, det vil nok ikke være noen som vil være interessert i å lese det jeg skriver.
Men jeg startet å blogge, brukte enormt lang tid på hvert innlegg før jeg turde å legge det ut. Kan ikke skrive det slik og sånn og gjorde de om hele tiden . Skulle jeg fortsette eller slutte med bloggingen? Har jo ikke tid til å sitte så lenge foran PCèn hver gang jeg skulle lage et nytt inlegg. Men noe er skjedd med megO=)
Jeg har i mange år hatt en lidenskapelig interesse for interiør og håndarbeid. Den første bloggen jeg oppdaget var faktisk denne herlige og inspirerende bloggen. Etthvert kikket jeg innom flere , og flere ble mange, og mange ble veldig mange.
Jeg turde å hive meg utpå å lage min egen blogg. Og jeg har aldri angret en eneste dag på det!
Det har jo ikke manglet en eneste gang på at noen har lagt igjen en hyggelig tilbake melding. Så dere alle sammen har virkelig hjulpet meg enormt over mitt dårlige selbilde på akkurat dette med å skrive. Jeg er ydmyk over alle dere som har vært innom å sagt noe pent om mine innlegg. Skjønner fremdeles ikke at jeg skal kunne fortjene all denne ærenO=)
Tusen tusen takk alle sammen=)
~~


Disse to awardene har jeg fått fra den herlige fine bloggen
Alvens Kreative Hjørnet . Kikk innom til henne. Tusen takk til deg O=)

~~
Denne Awarden har jeg fått av Anette med sin flotte blogg Anettes hus. Hun har alltid herlige innlegg med utrolog mange fine bilder. Har enda ikke skjønt hvor hun finner alle de flotte bildeneO=) (ler). Har dere ikke vært innom henne bør dere ta en titt innom. Tusen takk til deg også .
~~
Denne gangen Kjære venner velger jeg å gi disse awardene til alle som kikker innom. Ta den med deg til din egen blogg. Det har du virkelig fortjent!
~~
Så har min kjære nabo igjen gitt meg noen skatter. Denne gangen var det virkelig en skatt. Jeg fikk et flott hvitt bord og en gammle gyngestol. Historien til gyngestolen fortalte hun meg i dag. Dette er en gyngestol som har betydd mye for min kjære nabo. De er i en slik situasjon at de ikke kan beholde alle disse fine tingene de gir til meg. Og hun hadde tenkt på meg med en gang. Jo Kerstin skal ha den gyngestolen . Den vil hun ta godt vare på og den vil passe fint hos henne. For meg var dette en stor ære, for jeg vet hva denne stolen betyr for henne. Jeg ble rørt til tårer over hennes lille "tale" til meg. Og jeg kommer til å ta godt vare på den , den vil nok bli hvit utover høsten. Jeg spurte min kjære nabo om hun hadde noe i mot at den ble malt, og det hadde hun selvfølgelig ikke.
~~

Dette er bordet jeg fikk. Det fikk bli mit nye arbeidsbord. En liten ommøblering ble det=) Det skal jeg dele med dere en annen dag.

~~

Ikke nok med det, jeg har i kveld vært med min gode venninne ut i kveld. Vi har ledd så tårene har trillet. Min kjære venn takk for en meget artig og hyggelig kveldO=) Ler litt fremdeles her jegO=)

Er det noe rart folkens at min dag har vært en super fin dag:=)

Ønsker dere alle sammen en super fredagO=)

Varm klem til dere alle sammen.

Kerstin

27 kommentarer:

Hulda sa...

Oi, ja da skjønner jeg at du er glad! Først får du mange awarder, så får du møbler og så er det venninnekveld. :) :) Jeg liker bloggen din veldig godt, du er en av de jeg er mest innom. :) Gyngestolen og bordet var virkelig flott! Så snill nabo du har, skulle vært en slik en her. :)

Unknown sa...

godt med slike gode dager, de gir livet en ekstra piff.
håper du får en god helg og.

hagagården sa...

Hej
vilken härlig gungstol,har inte sätt en sådan förut ,jättefin.
Mysig blogghörna du har!!
ha det gott
ninni

@__EY__ sa...

BRAVO : )

Selv liker jeg
ikke å skrive engelsk,
det bruker jeg lang
tid på ; )

Gò helj.

Jorunn sa...

Så fint at du tør å skrive om din dårlige selvtillit! Når man ser alle de fine bloggene så kan jammen noen og enhver få prestasjonsangst. Men jeg mener det at det som er fint med mange blogger er mangfoldet, og det at man har forskjellig smak. Du er flink og skriver jo også en del i innleggene dine, det gjør at innlegget får litt mer innhold og at det blir mer personlig! Alle awardene du har fått har du virkelig fortjent!
Misunnelig på gyngestolen din!!!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Åhh, slik lesning gjør meg så inderlig glad!
Vet du, det er ikke første gang jeg leser om bloggere som gruer seg for å skrive, lurer litt på hva som egentlig har skjedd opp over f.eks i skolesystemet som gjør at så mange sliter med selvtilliten på dette feltet.....
En skulle jo håpe og tro at skrivegleden blir stimulert i skolen, men det er den altså ikke blitt hos mange, der må nok mange lærere gå i seg selv å tenke over hva som blir sagt og hvordan man bør motivere....


For mange år siden jobbet jeg på en barneskole. Hadde en elev som slet massse, men jeg brukte enormt med tid og krefter på å bygge han opp og få troen på seg selv igjen. Han klarte seg så bra, og grudde seg verken for å skrive eller lese høyt i klassen da vi slapp han.
Så kommer katastrofen. Han begynte på ungdomsskolen.
En dag kom han innom meg og viste meg en norsk stil som han hadde skrevet.
I det han ga den til meg sa han: HER KAN DU SE KOR DUM EG E`!

Den var pepret med RØDE streker og feil feil feil. Ikke en positiv kommentar. Nei, her var det å hakke, plukke og riktig rakke ned på gutten. Fy flate så forbanna jeg ble.....Jeg kunne begynt å grine, slike lærere burde vært fjernet fra skolesystemet og aldri mer hatt noe med barn/ungdom å gjøre.... Men spør om jeg møtte opp på læreren (les heksen, synes ikke hun er verdig en lærertittel nemlig) sitt kontor og ga henne en lekse hun seint vil glemme!!!

Da hilser jeg til alle som er opptatt av å lete etter skrivefeil og dårlig setningskonstruksjoner her inne, dere kaster bort tiden for: SJÅ KA DA BRYR MEG!!!!

Bare å lese alle disse flotte bloggene er en sann fryd og glede! Her inne skal det ikke gies karakterer. Det tar alt for lang tid å blogge om man skal snu og vri på hver setning til den sitter perfekt, her er det bare til å skrible i vei.
Jeg skriver masse feil og har mange mangler, men det blåser jeg en lang marsj !!!!
Dagens utblåsning....he he!

Så mye fint du har fått deg. Nyter hvert eneste bilde.Og grattis med Awarder!
Stor klem

Kerstin sa...

Og jeg som gleder meg til hvert nye innlegg. Du skriver kjempegodt :). Høres ut som om du har hatt en helt toppers dag. Venninnesnakk og gode gavmilde naboer :). Gyngestol og bord er kjempeflott.
Ha en strålende helg!
Kerstin

Gamlå sa...

Gratulere så masse med så mange awarder de er du vel fotjent:).
Skal si du har snill naboen, en slik nabo vil jeg også ha!!!!
Gleder meg til å se gyngestolen malt, har en som ligner,,,så kanskje min også får et mailing strøk eller to.

God helg
klem fra Gamlå

krinkelkroken sa...

Så herlig nabo du har;) gyngestolen var flott og bordet likeså! Høres ut som du har hatt en toppers dag:)

Du skal absolutt ikke kvie deg for å skrive, jeg koser meg med bloggen din;)

God helg:) klem

Viola sa...

Hej Kerstin, inte kan man tro att du har dåligt självförtroende när det gäller att skriva. Du berättar ju som härligt om ditt liv och vardag! Flera utmärkelser är du därför värd att få. Här förbereds talet till äldsta sonens bröllop, börjar bli riktigt nervös, ha en riktigt skön helg, jag vet vad jag ska göra, öva på tal! kramar Viola

Anita sa...

Så fine møbler du har fått, begge deler er vil ha ting:o) Også så fint som det ble i vinduet ditt når du fikset opp litt!! Kjempeinspirerende! Gooooood helg!

Magdalena sa...

dette var en max dag...
GRatulerer med awardene-!
HELDIGE dseg som har fått gyngestol! vi har overbygget terasse å land stedet, ønsker meg en gyngestol der...
viktig med veninner som har samme humor.. har en på lur eg også ;)
klem til deg,-
og du,-skal du på bloggtreff 11.oktober???
vurderer det selv...

Stjerneglimt sa...

Som vanlig er det en glede å kikke innom hos deg, du finner stadig noe å skrive som "rører" ved oss. Fortsett! Heldig er din nabo som kan gi møblene til akkurat DEG, som hun vet setter slik pris på dem!

Magdalena sa...

hei igjen...- ja det står i norske interiørblogger en notis om at det skal bli bloggtreff i bergen 11.oktober...
noe å tenke på, ja....

men er så mange "fremmede" i norske interiørblogger nå,- greit å vite om noem man "kejnner" skal på det....

M.E.V. foto sa...

Skriv i vei, du! Du har en kjempefin blogg:)

Skulle gjerne hatt en slik gyngestol. Da jeg var liten pleide jeg nemlig å besøke onkelen til min farmor. Han var en koselig gammel mann, og hadde en lignende gyngestol med et stort lappeteppe i. Det var stor stas å sitte i gyngestolen og spise vannkringler og drikke saft. Mange gode minner derfra. Stolen din fikk meg til å mimre litt:)

Tulip sa...

Så koselig å få slike flotte ting! Gyngestol er koselig, vi har en selv som er flittig brukt!

gratulerer med flrer awards! det er fortjent!!

Unknown sa...

Heisann og takk for koseleg kommentar inne hos meg:)) Synst det er så flott at du tør å skrive om skriveskrekken din... Det er nok mange som har det slik, men få som snakkar om det. Du har i alle fall ikkje noko å frykte, for bloggen din er kjempeflott, og skrivinga di engasjerande. Linkar deg, eg, og håpar det er greit, for her kjem eg nok til å stikke ofte innom:)
Klem

Ann-Catrin sa...

Oj oj så många fina awarder.. de är du sååå värd!
Jättegrattis!

men en sån fin blogghörna du har.. kan tänka m ig den är inspirerande att sitta vid!!
och gungstolen är ju bara hur fin som helst!!

tack för dina alltid gulliga kommentarer inne hos mig.. de värmer ska du veta!!

KRAAm A-C

liven sa...

Heisann!!
Er glad du turde å hive deg på bloggingen!! Liker så godt å kikke innom til deg og jeg synest du skriver så bra:O)
Så fin gyngestol du var heldig og få.......så flott arbeidsbord også:O)
Har du fått deg boken du ønsket deg?? Franske fornemmelser??

Den ønsker jeg meg!! Får ønske meg den til jul:O)

Ha en fortsatt fin helg:O)

Sologbolig sa...

Så fint å lesa innlegget ditt. Du har ein kjempekoselig blogg.Eg kjenner meg godt igjen i det å lage innlegg her. Eg tenkte at her må eg bare skriva alt rett, ikkje skrivefeil (eg er jo lærar og då MÅ eg jo skriva rett !!!) Skulle eg skriva på nynorsk eller bokmål ? Begge deler syns eg blei upersonlig. Så etterkvart har eg komt t at eg sku skriva dialekt, det e' liksom meir meg! Så får heller feila vera der, skrivegleden er den viktigaste både her og på skulen!
Sonn gyngestol har eg og, ja e' den ikkje fin og god å sitta i og. Ha ei flott helg!

♥ Fyra årstider sa...

Så fort jag får lite tid över så bloggar jag gärna och här hos dig finns alltid fina bilder. Tack för dina varma ord om våra kaniner.
Kram Lotta

hagagården sa...

hej
vindruvorna smakar jätte bra,dom är söta o goda.
ha det gott
ninni

Lilla Blanka sa...

Hej vännen!

Stort grattis till dina awarder! De passar fint hos dig tycker jag :)
Jättefint bord och härlig gungstol!

Kram & ha en fin kväll du också Kerstin!

Mia

Ann-Cathrin sa...

Du har ingenting å føle deg usikker på, du har en super flott blogg som jeg alltid gleder meg til å komme innom, og alle awardene viser jo at det er det mange som er enig i:) Flotte ting du har fått, gyngestolen var kjempefin!!! Ha en fortsatt flott helg!

Drømmen om en eplehage sa...

Du fortjener virkelig æren!
En kjempeflott blogg med masse fine biler. Og at du skulle ha skrivevegring ville jeg aldri ha trodd.

Flott jyngestol du har fått deg. Så koselig med en nabo som kjenner deg og tenker på deg da.

Håper helgen din er knakende god!
Klem og kos

Anna Lisa sa...

Gratulerer med award!!!
Nydelig gyngestol og bord!

Ønska deg fin søndag.
Klem

Inspiration i vitt sa...

Ditt bord var superfint och vad gullig den lilla gungstolen var,annorlunda på nåt vis.
Grattis också till alla utmärkelser.
Kram på dig/Ingela