fredag 29. august 2008

God Helg!

Fredagen er kommet igjen =) Dette går fort må jeg si. Nå er det rett før vi skriver september=)
I dage er det litt bilder fra arkivet fra meg. Denne uken ,ja jeg vet ikke helt hva jeg har gjort på . HIHI!! Litt her og litt der. Ikke noe fornuftig!
Her koser Natasha seg under Skaugumbegoniaen. Den fikk seg litt hard medfart i den sterke vinden som var for litt siden . Men overlevde tydeligvis.
~~ Denne vet jeg faktisk ikke hva heter, men liker den veldig godt! Noen som vet?
Den begynner å sprette ut nå. Den er kjempefin.
~~
Dette er Blåregn jeg plantet i sommer. Den var stor når jeg kjøpte den, og det ser ut som den trives. Blir kjempespennende å se til sommeren igjen. Den har også fått seg en bue å klatre på.
~~

Min kjære gode venn kom over to oliven tre for bare 20,- kr. Hun kjøpte to stk til meg. Og de er så søte
~~

Så vil jeg takke alle sammen for de skjønne tilbakemeldingene dere legger igjen. Det er så utrolig hyggelig å lese de og det varmer !

Ønsker dere alle sammen en herlig fredagskveld=)
Klem Kerstin
PS: Jeg har bestilt fra Annas Rom i dag, gleder meg til varene kommer=)=)

27 kommentarer:

Hulda sa...

Ønsker deg ei god helg! Flotte planter hos deg, likte så godt oliventreet, har veldig lyst på et selv. :)

sa...

Oliventrær til 20 kr stk, det må eg si var billig ;) Håper de vokser seg store og fine :)

God helg til deg fra meg!

liven sa...

Heisann!!
Nå skal jeg vri hjernen min.......Har den rosa planten jeg også:O)Tror det må være noe med bergknapp???
Så heldig du var med oliventreet da...pleier jo være svindyre!!
Ha en fin helg:O)

Elisabeth sa...

Koselig bilder, og riktig god helg til deg :)

frøstjerne sa...

Planten du lurer på er en sedum, noen kaller den oktober-bergknapp, tror det latinske navnet er sedum spectabile. Den er en av mine favoritter :)

Ingunn sa...

så fin en voffs!!;)
god helg til deg også!

elin1976 sa...

God helg til deg også :O)

Som mine dager er sa...

Det blomstrer villig vekk enda hos deg, ser jeg. Er det ikke herlig at blomstene er så fine enda i (snart) tidlig September?!

Oliventreet er herlig da. Har aldri hatt et slikt jeg. Du får det nok til å vare lenge.

Kos deg i helgen, kjære du. Stor klem herfra.

Mormors Veranda sa...

Här i Sverige kallas växten för Kärleksört. När den blommar är sommaren slut & hösten här. Härligt med höst, jag gillar den!
Va söt voffsen är.
Ha en trevlig helg!
Kraam Pling

ANETTESHUS.COM sa...

Sååå fine bilder du viser, Kerstin! Flotte blomster! Ha en flott helg!!!
Klem Anette

Unknown sa...

Så fint bilde av hunden under blomsten :) Og så flott med små oliventrær til 20 kr!! Det var da virkelig et kupp må jeg si... Ha en strålende helg, her håper jeg på litt finvær :) Synnøve

Galleri Hönshuset sa...

Hej. Vilken söt olivträd, och så billigt....Vill tacka dig för att du lämnar så härliga kommentarer till mig, du gör mig så glad ;)Ha en härlig helg. Kraaam Pirre

My home is my Castle sa...

Ha en god helg du og :)

Klem, Kari

GundaM sa...

Den blomsten du ikke vet navnet på...vet du, jeg hadde det her istad og nå er det borte...Æsj, natta og vin;)

Herlige hunder du har! God helg til dere og;0) Voffs

Melissa sa...

Hei Hei..
God helg til deg og ;D
Du hadde en så koselig blogg, så tenkte å legge deg til jeg ;D

vitating sa...

Hej! Den fina blomman som ska spricka ut heter kärleksört, jag har oxå sådana, de är såå fina!
Tack för din kommentar!!! Kul att du läste reportaget!

Kram Maria

Viola sa...

Hej goa Kerstin, vilken fin vovve, jar ju en själv, labradoren Otto och så vackra blomster. Den som du undrar namnet över, heter i Sverige: KÄRLEKSÖRT. Den har jag själv i olika färger och tycker så mycket om den. Här lyser solen idag, så skönt, ha en skön helg, många kramar Viola

Bodil,hjem,hobby,hage sa...

Flotte bilder du viser. Det er sedum den planten , men det fikk du vite av en annen så jeg . Har tre sånne rundt om i hagen, og det som er så fint med de er at de blomstrer jo langt ut på vinteren ;)

God helg :0)

elisabeth sa...

Så nydelig vovs:))
God helg til alle sammen:))

Huset på toppen sa...

Flotte blomster bilder her hos deg i dag!!

Riktig god helg,kos deg masse:-)

M.E.V. foto sa...

Oktoberbergknapp er en av mine høstfavoritter. Jeg har denne og en sort med mindre blomster:) Det svenske navnet var forresten veldig fint:)

Annelie sa...

Oliventræar til 20 kr, hvor i all verden er det man får tak i det. Har så lyst til å kjøpe et, men vet ikke om jeg klarer å ta vare på det. Klare bare de mest enkle blomstene av en eller annen grunn. Er de vanskelige?

Du har noe hos meg!

Ha en fortsatt fin helg!

Klem Annelie

Tiril sa...

God helg til deg Kjerstin, på tampen av en lørdagskveld.
Har og den planten du ikke vet navnet på, det vet ikke jeg heller;((
Tar du den inn i vasen , står den til du hiver den ut, blir rett og slett ikke kvitt den !!!
klem TIRIL.

♥ Fyra årstider sa...

Fina växter du har och kärleksört har vi fullt i trädgården...snart slår de ut.
Kram Lotta

hagagården sa...

Vilken go hund du har,jag har sålt tre av min valpar dom senaste dagarna så nu har jag bara två kvar som ska säljas,en liten tik som heter doris ska få bo kvar hos oss.
ha det gott
ninni

Hulda sa...

Takk for bestilling! Hvis du ser inn på butikken, står det at du kan sende meg mail eller på mobilen. Men, det er helt ok at du sier det på kommentar også. Men, helst på butikken, så har jeg mer oversikt. :)

Anonym sa...

Jepp, sedum (nr to) slik som den du har der er en super høstblomst! Den er forresten flott til snitt også og står i evigheter. Mor bruken den som pynt på kirkegården sammen med bar, den holder seg fint lenge utover vinteren (som avskåren uten vann)